thumb_01ogier.jpg  Oι "εμπνευστές" του προγράμματος "Rallye Jeunes" στην Γαλλία (παρόμοιο πρόγραμμα με το "Γίνε Πρωταθλητής" που υπήρξε εδώ στην Ελλάδα) μάλλον θα πρέπει να είναι αρκετά ικανοποιημένοι με την εξέλιξή του. Μετά τον πολυπρωταθλητή Sebastien Loeb, και οδηγούς που ήδη διακρίνονται σε διάφορα εθνικά πρωταθλήματα, έφτασε η ώρα να δουν ακόμα έναν οδηγό που "φοίτησε" σε αυτό το πρόγραμμα να φτάνει σε μια νίκη σε αγώνα του WRC. Οι Ogier-Ingrassia με την Citroen C4 WRC του Citroen Junior Team πραγματοποίησαν μια απλά φανταστική εμφάνιση στον αγώνα της Πορτογαλίας και πήραν πανάξια την 1η νίκη στην καριέρα τους σε επίπεδο WRC. 

Ενημέρωση


Εκμεταλλευόμενοι την σειρά εκκίνησης που είχαν την 1η μέρα, περίπου στα μέσα της, τέθηκαν επικεφαλής και δημιούργησαν μέχρι το τέλος της μια διαφορά της τάξης των 27'' και 46'' από Sordo και Loeb αντίστοιχα, που μάλλον αρκετοί σκέφτηκαν ότι την 2η μέρα θα καλυφθεί από τους "διώκτες". Εκεί όμως έγινε η "έκπληξη"! Ο Οgier την 2η μέρα ακολούθησε διαμονισμένο ρυθμό και παρά του ότι "καθάριζε" τις ε.δ. δεν τους επέτρεψε, όχι μόνο να τον "προσπεράσουν" αλλά ούτε καν να μειώσουν την διαφορά ώστε την 3η μέρα να βρίσκονται σε απόσταση βολής. Έτσι διατηρώντας την διαφορά στα 21''1 από τον Loeb στο τέλος της 2ης μέρας, την 3η μέρα συνέχισαν να πιέζουν, και παρά την υπερπροσπάθεια του Loeb που κατάφερε να μειώσει στα 7''9, κατάφεραν να φτάσουν σε μια νίκη που μάλιστα τους φέρνει στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC φεύγουν από την Πορτογαλία με αρκετούς βαθμούς στις τσέπες τους, αυξάνοντας την διαφορά τους από τους οδηγούς της Ford, αλλά επίσης και με έντονο προβληματισμό για την επίδοση του Ogier καθώς όπως δήλωσαν περίμεναν να ροκανίσουν την διαφορά την 2η μέρα πιο εύκολα και να βρεθούν πιο κοντά στην νίκη από ότι έγινε στην πραγματικότητα. Ακόμα πάντως και με την 2η θέση συνεχίζουν να είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο.

To πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Sordo-Marti με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC. Προσπάθησαν πολύ να μείνουν στην μάχη της κορυφής αλλά την 2η μέρα αντιμετώπισαν πρόβλημα με υπερβολική φθορά των ελαστικών που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο. Βέβαια κατάφεραν να επικρατήσουν στην μάχη της 3ης θέσης έναντι των P.Solberg και Hirvonen προσφέροντας και πάλι πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Η 4η θέση μάλλον σαν ένα μεγάλο bonus θα πρέπει να θεωρηθεί από τους Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC. Και αυτό γιατί ενώ όλα έδειχναν ότι θα τερματίσουν 5οι, στην τελευταία σούπερ ε.δ. του αγώνα οι P.Solberg-Mills με την Citroen C4 WRC είχαν μια μικροέξοδο που τους κόστισε όμως περίπου 15'' επιτρέποντας στον Hirvonen να τους "προσπεράσει" με τον Νορβηγό οδηγό να μένει τελικά 5ος!

Απο 'κει και έπειτα τα πληρώματα που ακολούθησαν στην κατάταξη βρέθηκαν πολύ πίσω σε χρόνους, με τους 6ους, Wilson-Martin με το Ford Focus WRC της Stobart Motοrsport να τερματίζουν κάτι παραπάνω από 7 λεπτά πίσω από τους νικητές. Τους ακολούθησαν οι Ostberg-Andresson με το Subaru Impreza WRC ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν, οι Villagra-Peprez Companc με το Ford Focus WRC, oι Al Qassimi-Orr με ίδιο αυτοκίνητο και οι Raikkonen-Lindstrom με την 2η Citroen C4 WRC του Citroen Junior Team.

11oι γενικής τερμάτισαν οι νικητές της κατηγορίας SWRC, Κetomaa-Stenberg με Ford Fiesta S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και έφτασαν στην 2η συνεχόμενη νίκη τους στον θεσμό, εμπρός από τους Pons-Haro επίσης με Ford Fiesta S2000 και Κosciuszko-Szczepaniak με Skoda Fabia S2000 που τους ακολούθησαν στις επόμενες 2 θέσεις της γενικής.

Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν και οι Araujo-Ramalho με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X που παρά ότι ο αγώνας δεν προσμετρούσε στο PWRC, συμμετείχαν στον αγώνα της πατρίδας τους και τερμάτισαν στην 14η θέση της γενικής εμπρός από αρκετά ισχυρότερα αυτοκίνητα.

Ο αγώνας προσμετρούσε επίσης και στο JWRC όπου εκεί επικράτησαν οι Abbring-Mombaerts με το Renault Clio R3 Maxi εμπρός από τους Kruuda-Jarveoja με Suzuki Swift S1600 και Βurkart-Kachel με ίδιο αυτοκίνητο.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Latvala-Anttila με το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC που δνε μπόρεσαν να κρατήσουν το momemtum μετά τη νίκη τους στην Ν.Ζηλανδία και εγκατέλειψαν για ακόμα μια φορά από έξοδο στην 9η ε.δ. ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, τους H.Solberg-Minor Petrasko με το Ford Focus WRC της Stobart που εγκατέλειψαν στην 15η ε.δ. από μηχανική βλάβη, και τους Ηanninen-Markkula που συμμετείχαν με ένα Skoda Fabia S2000 και μέχρι την 9η ε.δ. όπου άρχισαν τα προβλήματά τους με το αυτοκίνητο ήταν άνετα 1οι ανάμεσα στα αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 8-11 Ιουλίου, όπου το ασφάλτινο Rally Bulgaria θα κάνει την πρεμιέρα του στον θεσμό. Οι προετοιμασίες των ομάδων για τον επερχόμενο αγώνα έχουν ξεκινήσει για τα καλά με την ομάδα της Citroen να στέλνει το Junior Team (Οgier, Raikkonen) στο Rally Lanterna του Ιταλικού Κυπέλλου Ασφάλτου (TRA) και την Ford να στέλνει τον Hirvonen στο Rally Serbia. Στις τελευταίες εξελίξεις του θεσμού, η Citroen ανακοίνωνε ότι στους χωμάτινους αγώνες που απομένουν την θέση του Sordo στο bucket της 2ης εργοστασιακής C4 θα πάρει ο Ogier. Επίσης σε αναζήτηση συνοδηγού βρίσκεται ο P.Solberg μετά την απόφαση του Phil Mills να αποχωρήσει από την ενεργό δράση. 


Φωτογραφίες



thumb_02loeb.jpg  thumb_03sordo.jpg  thumb_04hirvonen.jpg thumb_05p.solberg.jpg 
thumb_06wilson.jpg  thumb_07ostberg.jpg  thumb_08villagra.jpg thumb_09al_qassimi.jpg
thumb_10raikkonen.jpg thumb_11ketomaa.jpg  thumb_12pons.jpg thumb_13kosciuszko.jpg 
thumb_14araujo.jpg  thumb_15sousa.jpg  thumb_16andersson.jpg thumb_17kruuda.jpg 
thumb_18burkart.jpg  thumb_19latvala.jpg  thumb_20h.solberg.jpg  thumb_21hanninen.jpg 


Video



WRC - Vodafone Rallye de Portugal


WRC - Vodafone Rallye de Portugal


WRC - Vodafone Rallye de Portugal


WRC - Vodafone Rallye de Portugal



Aποτελέσματα



WRC - Vodafone Rallye de Portugal - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=578