thumb_01kopecky.jpg
Ο 3ος γύρος του πρωταθλήματος ράλλυ Ιταλίας ήταν το ασφάλτινο Rally del Salento. Ο αγώνας κράτησε τους πάντες στις μύτες των ποδιών τους μέχρι και την τελευταία ε.δ. καθώς η μάχη για την νίκη κράτησε ως το τελευταίο μέτρο της. 2 πληρώματα μπήκαν στην τελευταία ε.δ. με διαφορά μόλις 2''8. Αυτοί ήταν οι Kopecky-Stary με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia και οι Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Προς έκπληξη αρκετών, καθώς το Τσέχικο πλήρωμα συμμετείχε για 1η φορά στον αγώνα, η νίκη κατέληξε στους Kopecky-Stary που επικράτησαν στην τελευταία ε,δ, για 0''4 και πήραν τη 1η τους νίκη στον θεσμό για συνολικά 3''2.

Ενημέρωση


Πραγματοποίησαν εξαιρετική εμφάνιση (κέρδισαν 4 ε.δ.) σε έναν από τους πιο απαιτητικούς και ιδιαίτερους αγώνες του θεσμού, που απαιτεί ύψιστη ακρίβεια καθώς η μορφολογία των δρόμων και κυρίως των ορίων του δρόμου δεν συγχωρεί λάθη αφού οι πέτρινες περιφράξεις και τα δέντρα βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής! Με μηδενική εμπειρία στην πλάτη τους κατάφεραν να τα βάλουν στα ίσια με τους τοπικούς πρωταγωνιστές του CIR και να δικαιώσουν την Skoda Italia που προτίμησε αυτούς για να τους εκπροσωπήσουν στον θεσμό και όχι κάποιο άλλο έμπειρο Ιταλικό πλήρωμα. Έτσι δείχνουν ότι τουλάχιστον στους ασφάλτινους αγώνες θα βρίσκονται και αυτοί στο παιχνίδι της νίκης ενώ ανέκαμψαν σημαντικά στην βαθμολογία μετά τους πρώτους 2 αγώνες όπου δεν τα πήγαν καλά. Βρίσκονται στην 4η θέση της βαθμολογίας πλέον και αισιοδοξούν για την συνέχεια.

Οι Basso-Dotta έκαναν για ακόμα μια φορά αυτό που ξέρουν να κάνουν πολύ καλά στην άσφαλτο της γείτονος χώρας. Πίεσαν πολύ το Punto, κέρδισαν 2 ε.δ., και έφτασαν κοντά στην νίκη που θα τους βοηθούσε να σκαρφαλώσουν ακόμα πιο ψηλά στην βαθμολογία. Τελικά δεν τα κατάφεραν στις λεπτομέρειες αλλά αυτό δεν τους στερεί την πολύ καλή εμφάνιση που έκαναν. Και αυτοί βρίσκονται ψηλά στην βαθμολογία, 3οι, σε ένα πρωτάθλημα που δείχνει ότι ίσως και πάλι να κριθεί οριακά ανάμεσα σε αρκετούς συνδυασμούς.

Η άσφαλτος δεν είναι το "δυνατό" χαρτί των Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Προσπάθησαν και αυτοί πολύ, κυρίως την 1η μέρα όπου κέρδισαν 3 ε.δ., αλλά κάποια μικρολάθη όπως ένα τετ-α-κε, τους κόστισε τόσο όσο να μην τους επιτρέψει να διεκδικήσουν τη νίκη. Τελικά τερμάτισαν 3οι, 22''8 πίσω από τους νικητές και βρίσκονται 2οι στην βαθμολογία.

Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Rossetti-Chiarcossi με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Οι νικητές του προηγούμενου αγώνα σε αυτόν τον γύρο δεν μπόρεσαν να μείνουν σε θέση διεκδίκησης της νίκης. Σε αυτό συνετέλεσε και ένα κλατάρισμα στο τέλος της 2ης ε.δ. που τους κόστισε περίπου 20''. Με τους βαθμούς που πήραν όμως κατάφεραν να κρατήσουν βραχεία κεφαλή στην βαθμολογία του πρωταθλήματος καθώς βρίσκονται 3 βαθμούς εμπρός από τον Andreucci.

H 5η θέση αποδείχτηκε ένα πολύ καλό δώρο για τους περσυνούς κυπελλούχους ασφάλτου (TRA), Chentre-Pogliano με το Peugeot 207 S2000 της Vieffe Corse. Ενώ είχαν σχεδόν συμβιβαστεί με την 6η θέση, ένα λάθος στην τελευταία ε.δ. των Longhi-Baggio με το Peugeot 207 S2000 της Twister Corse αντέστρεψε την κατάσταση φέρνοντας μπροστά τον Chentre στον τερματισμό για μόλις 1''6.

Επιστροφή στον θεσμό για τους Navarra-Cerrai που στον αγώνα έκαναν την 1η τους εμφάνιση με ένα Ford Fiesta S2000 της Motus. Μάλλον "αναγνωριστικός" θα έπρεπε να χαρακτηριστεί ο αγώνας για το πλήρωμα, αξιοπρεπής η 7η θέση που πήραν, και μένει να δούμε αν στην συνέχεια και αυτοί μπορέσουν να διεκδικήσουν νίκες κυρίως στο χώμα όπου είναι σαφώς καλύτεροι.

Ακολύθησαν οι Perico-Carrara με Peugeot 207 S2000, oι Michelini-Biondi επίσης με Peugeot 207 S2000 και την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Di Benedetto-Giordano με ίδιο αυτοκίνητο.

Εξαιρετική εμφάνιση και για τους Kubica-Gerber που πίσω από το τιμόνι ενός Renault Clio S1600 της Twister Corse κατάφεραν να είναι μακράν ο ταχύτερος 2WD συνδυασμός δείχνοντας ότι σιγά σιγά προσαρμόζουν την οδήγηση τους στις απαιτήσεις των ράλλυ. Οι χρόνοι τους ήταν πολύ καλοί και επικράτησαν στα 2WD ανάμεσα σε ισχυρότατο ανταγωνισμό. Τερμάτισαν περίπου 53'' εμπρός από τους Crugnola-Turatti με το Renault Clio R3 Maxi τους οποίους ακολούθησαν οι Αlbertini-Fenoli με ίδιο αυτοκίνητο άλλα 21'' πίσω.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε, τους Τravaglia-Granai με το Peugeot 207 S2000 που πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση, κερδίζοντας 2 ε.δ., οι οποίοι εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. αφού στην προηγούμενη είχαν ένα κλατάρισμα που τους έριξε από την 3η θέση γενικής στην 10η, και τους Cunico-Pirollo με το Fiat Grande Punto S2000 που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από μηχανική βλάβη.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 2-3 Ιουλίου, με το χωμάτινο Rally San Marino.


Video



CIR - Rally del Salento 2010 - Day 1


CIR - Rally del Salento 2010 - Day 2


CIR - Rally del Salento 2010


CIR - Rally del Salento 2010