thumb_01gyoshev.jpg
Το Rally Serbia αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Βουλγάρικου πρωταθλήματος ράλλυ, και "τράβηξε τα βλέμματα" πολλών καθώς εκτός από τους πρωταγωνιστές του θεσμού, αλλά και αυτών του Σέρβικου πρωταθλήματος στο οποίο επίσης προσμετρούσε, στον αγώνα συμμετείχε εκτός συναγωνισμού και η ομάδα της BP Ford με τους Hirvonen-Lehtinen και το εργοστασιακό Ford Focus WRC ώστε να "προετοιμαστούν" καλύτερα για τον 1ο ασφάλτινο αγώνα της χρονιάς του WRC, το Rally Bulgaria. Φυσικά, το πλήρωμα της Ford κέρδισε την άτυπη γενική πολύ εύκολα αλλά οι βαθμοί της νίκης πήγαν στους Gyoshev-Spasov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που αποτελούν το 3ο διαφορετικό πλήρωμα που παίρνει νίκη στους 3 πρώτους αγώνες της χρονιάς!

Ενημέρωση


Παρά του οτι δεν ήταν το ταχύτερο πλήρωμα κατάφεραν όπως πάντα να κρατήσουν σταθερό ρυθμό σε έναν αγώνα που η βροχή δυσκόλεψε πολύ τα πράματα. Εκμεταλλεύτηκαν τις "ατυχίες" των υπόλοιπων διεκδικητών, πίεσαν όπου έπρεπε και στο τέλος πήραν μια άνετη νίκη με διαφορά σχεδόν 2 λεπτών από τους 2ους. Έτσι φαίνεται ότι και αυτοί θα έχουν λόγο στον φετινό τίτλο σε μια εντελώς "απρόβλεπτη" χρονιά όπως έχει αποδειχθεί ως τώρα.

2οι γενικής τερμάτισαν οι Tempestini-Pulpea με ένα Peugeot 207 S2000. Συμμετείχαν στον αγώνα καθώς αυτός προσμετρούσε επίσης και στο FIA European East Cup, το οποίο πέρσυ κέρδισαν. Δεν αντιμετώπισαν προβλήματα και πήραν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια.

Περίπου 14'' πίσω τους τερμάτισαν οι νικητές του προηγούμενου αγώνα του θεσμού, Iliev-Yanakiev με το Skoda Fabia S2000. Δεν ξεκίνησαν καλά τον αγώνα, γράφοντας μέτριους χρόνους για τις δυνατότητες τους. Στην συνέχεια αύξησαν τον ρυθμό τους, μείωσαν την διαφορά, αλλά μάλλον ήταν αργά ώστε να καταφέρουν να την καλύψουν.

Αρκετά λεπτά πιο πίσω τερμάτισαν οι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 που μάλλον δεν φεύγουν ευχαριστημένοι από τον αγώνα καθώς ενώ βρισκόταν 1οι γενικής με διαφορά που άγγιζε το λεπτό, στην 13η ε.δ. αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του 207 που τους ανάγκασε να καθυστερήσουν αρκετά στο service που ακολουθούσε ώστε να επιδιορθώσουν το πρόβλημα και να δεχτούν ποινή 5 λεπτών που ουσιαστικά τους έβγαλε εκτός μάχης για μια καλή θέση. Συνέχισαν την καλή προσπάθεια τους και πήραν τελικά την 4η θέση.

5οι γενικής, 1οι Α/6 και γενικότερα πρώτοι 2WD τερμάτισαν οι Stratiev-Borisov με το Citroen C2 R2 Max που μπαίνουν στην μάχη του τίτλου της κατηγορίας καθώς ο κύριος αντίπαλός τους (Slavov - Clio R3 Maxi) δεν συμμετείχε στον αγώνα.

Καλή εμφάνιση και για το Σουδο-Σέρβικο συνδυασμό, τους Rabrenovic-Radivojevic που κάθε χρόνο επισκέπτονται τον αγώνα και οδήγησαν το Renault Clio RS Ragnotti στην 1η θέση της Ν/3 και την 6η της γενικής. Τους ακολούθησαν άλλα 2 πληρώματα της ίδιας κατηγορίας, οι Metkov-Hristov με Peugeot 206 RC και οι Denev-Nenov με Renault Clio RS Ragnotti.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Popov-Popov με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 12η ε.δ. από κινητήρα (ήταν 3οι γενικής) και που ως εκείνο το σημείο κατάφεραν και πάλι να "ξεσηκώσουν" τους θεατές με τα εντυπωσιακά περάσματά τους, και τις Stratieva-Milanova με το Citroen C2 R2 Max που εγκατέλειψαν στην πρότελευταία ε.δ. από πρόβλημα σε έναν από τους τροχούς του C2.

Στην κατάταξη του Σέρβικου πρωταθλήματος κέρδισαν οι Petrovic-Kondic με ένα Subaru Impreza WRX N11 που τερμάτισαν στην 5η θέση της άτυπης γενικής ενώ άτυχοι ήταν οι Borkovic-Borkovic με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 11η ε.δ. από κιβώτιο ενώ βρισκόταν 1οι Σέρβοι και 3οι στην άτυπη γενική.

Επόμενος αγώνας του Βουλγάρικου Πρωταθλήματος, το Rally Bulgaria του WRC, στις 8-11 Ιουλίου.





Video



BG - Serbia Rally 2010


BG - Serbia Rally 2010


BG - Serbia Rally 2010


BG - Serbia Rally 2010


BG - Serbia Rally 2010