thumb_01.jpg
Οι Αndreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions απέδειξαν για ακόμα έναν αγώνα ότι είναι ο κορυφαίος συνδυασμός του CIR στο χώμα. To φετινό Rally San Marino προστέθηκε στο βιογραφικό του πληρώματος και μάλιστα με τον πιο εμφατικό τρόπο. Αντιμετώπισαν προβλήματα με την σκόνη του συνδυασμού εμπρός τους την 1η μέρα παρά και  του ότι επέλεξαν να καθυστερήσουν 1 λεπτό και να δεχτούν 10'' ποινής ώστε να βρουν καθαρό δρόμο εμπρός τους. Την 2η μέρα, αφού "αποκαταστάθηκε" η σειρά εκκίνησης, έβαλαν το πόδι στο πάτωμα και κερδίζοντας τις 6 από τις 12 ε.δ. του αγώνα έφτασαν σε μια άνετη νίκη, η οποία αποδεικνύεται πολύ σημαντική καθώς τους θέτει επικεφαλής της βαθμολογίας του θεσμού για μόλις 1 βαθμό!

Ενημέρωση



Μετά τη νίκη στο Salento, oι Kopecky-Strary με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia απέδειξαν ότι μπορούν να διεκδικήσουν καλά αποτελέσματα και στο χώμα. Έτσι παρά του ότι βρέθηκαν μακρυά από τους νικητές, 42''1 πίσω, πήραν τους πολύτιμους βαθμούς που θεωρητικά τους βάζουν στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου. Έκαναν καλή εμφάνιση, κερδίζοντας 2 ε.δ., και κράτησαν πίσω τους αρκετούς τοπικούς κορυφαίους συνδυασμούς.

Ένας από αυτούς ήταν και οι Rossetti-Chiarcossi με το Fiat Grande Punto S2000 της Abarth που παρά την καλή τους εμφάνιση στον αγώνα με την 3η θέση γενικής είδαν το μικρό πλεονέκτημα που είχαν στην βαθμολογία να "εξαφανίζεται" και πλέον βρίσκονται 1 βαθμό πίσω από τον Andreucci. Περίπου 7'' πίσω τους τερμάτισε το έταιρο πλήρωμα της Abarth, οι Basso-Dotta με ίδιο αυτοκίνητο, που και αυτοί κινήθηκαν γρήγορα (κέρδισαν και μια ε.δ.) ενώ παραμένουν και αυτοί στην διεκδίκηση του τίτλου στην 3η θέση της βαθμολογίας.

Η 5η θέση της γενικής μάλλον δεν ικανοποιεί τους Scandola-D'Amore με το Ford Fiesta S2000 της Motus καθώς στον προηγούμενο χωμάτινο αγώνα έδειξαν ότι μπορούν να βρεθούν πιο κοντά και κυρίως μέσα στο παιχνίδι της νίκης. Αρκετά πιο πίσω σε χρόνο στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Colombini-Ercolani με Peugeot 207 S2000 ενώ τους ακολούθησαν οι "Dedo"-Daddoveri με ίδιο αυτοκίνητο.

Άτυχοι οι Travaglia-Granai με το Peugeot 207 S2000 καθώς ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, στην 9η ε.δ. είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε περίπου 3 λεπτά και έπεσαν στην 8η θέση της γενικής. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι L.Baldacci-Biordi με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και οι Signor-Barone με το 2ο Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συμπεριλαμβανονται. οι Chentre-Pogliano με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. ενώ βρισκόταν 3οι γενικής, και οι Longhi-Imerito επίσης με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. τελικά μετά από προβλήματα με τον κινητήρα τους που ξεκίνησαν στη προηγούμενη ε.δ.., ενώ και αυτοί βρέθηκαν μέχρι και 4οι γενικής, κερδίζοντας παράλληλα και μια ε.δ.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally del Friuli Alpi Orientali, στις 4-5 Σεπτεμβρίου.

Video



CIR - Rally di San Marino 2010


CIR - Rally di San Marino 2010


CIR - Rally di San Marino 2010


CIR - Rally di San Marino 2010