1.jpg Με μεγάλη καθυστέρηση (σχεδόν μια βδομάδα μετά το τέλος του αγώνα) ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για το Rally Βulgaria όσον αφορά την κατάταξη για το Βουλγάρικο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Και εκτός αυτού, η κατάταξη δημιουργεί πολλά ερωτηματικά! Ενώ αρκετές ημέρες πριν την έναρξη του αγώνα αποφασίστηκε ότι θα μετρήσει η τελική κατάταξη στο τέλος των 3 ημερών ενώ θα δωθούν και bonus points (ξεχωριστά για κάθε μέρα για όσους ξεκινήσουν με super rally), τελικά στην κατάταξη βρέθηκαν και πληρώματα που είχαν εγκαταλείψει κατά την διάρκεια του αγώνα (ξαναξεκίνησαν με super rally), που κανονικά θα έπρεπε να πάρουν μόνο τα bonus points για την κατάταξη της κάθε μέρας, ενώ πληρώματα που εγκατέλειψαν την τελευταία ημέρα του αγώνα δεν βρίσκονται στην τελική κατάταξη. Πραγματικά είναι απορίας άξιο με ποια "λογική" βγήκαν αυτά τα αποτελέσματα και αποτελούν μάλλον μια "μαύρη" σελίδα για το γειτονικό πρωτάθλημα.

Ενημέρωση



Στην εν λόγω κατάταξη, η νίκη πηγαίνει στους Gyoshev-Spasov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Ήταν οι μόνοι από τα πληρώματα "κορυφής" του πρωταθλήματος που κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα χωρίς εγκατάλειψη σε κάποια από τις ημέρες του αγώνα. Εκτός αυτού, έγραψαν και πολύ καλούς χρόνους ενώ ήταν και ένας από τους θεαματικότερους συνδυασμούς του αγώνα. Με τη νίκη τους αυτή "παίρνουν κεφάλι" στην βαθμολογία του πρωταθλήματος με έναν αγώνα μόνο να απομένει (στο καλεντάρι υπάρχουν άλλοι 2 αλλά δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα η τέλεση τους καθώς οι αντίστοιχες οργανώσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα κυρίως οικονομικά) και χρειάζονται μια θέση στην πρώτη 3άδα για να εξασφαλίσουν τον τίτλο! Βέβαια το πλήρωμα έχει στείλει έγραφη διαμαρτυρία στην τοπική οργανώτρια αρχή καθώς αν η κατάταξη δεν περιείχε τους Iliev και Donchev, που με τα δεδομένα που υπήρχαν δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε αυτή, θα είχαν εξασφαλίσει τον τίτλο και μαθηματικά!

Στην 2η θέση της κατάταξης, και νικητές στην Α/7, βρέθηκαν οι Slavov-Filipov με το Renault Clio R3 Maxi, που εκτός από την 3η θέση στο JWRC κατάφεραν να πάρουν και ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα για το τοπικό πρωτάθλημα. Ευχόμαστε να λύσουν τα προβλήματα budget που έχουν και να τους δούμε να ολοκληρώνουν την καμπάνια τους στο JWRC.

Στην 3η θέση της κατάταξης εμφανίζονται οι Iliev-Yanakiev με το Skoda Fabia S2000. Εγκατέλειψαν και τις 2 πρώτες μέρες του αγώνα (την πρώτη από μηχανικό πρόβλημα, την 2η από έξοδο) αλλά κατάφεραν να ξεκινήσουν και τις 3 ημέρες του αγώνα, και να βρίσκονται τελικά μέσα στην κατάταξη του αγώνα.

Τα ίδια ισχύουν και για τους Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 που βρίσκονται στην 4η θέση της κατάταξης. Εγκατέλειψαν και τις 2 πρώτες μέρες του αγώνα (την 1η από διαφορικό και την 2η από κιβώτιο) ενώ στην 5η θέση βρέθηκαν οι Isaev-Kordev με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που και αυτοί εγκατέλειψαν την 1η μέρα του αγώνα.

Για να λυθεί και μια απορία που μπορεί να δημιουργηθεί είναι τουλάχιστον "περίεργο" πως τα 3 παραπάνω πληρώματα βρέθηκαν στην τελική κατάταξη ενώ αντίστοιχα για παράδειγμα οι Stratieva-Milanova (εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ.) που ξεκίνησαν και τις 3 ημέρες του αγώνα δεν βρίσκονται στην τελική κατάταξη! Με το επιχείρημα ότι στην κατάταξη μπήκαν αυτοί που τερμάτισαν σημαίνει ότι δέχτηκαν την μέθοδο του super rally που αν ισχύει αυτό τότε και το προαναφερθέν πλήρωμα θα έπρεπε να βρεθεί στην τελική κατάταξη στη θέση που τους αντιστοιχεί.

Στην 6η θέση της κατάταξης και 1οι Α/6, τερμάτισαν οι συνήθεις πρωταγωνιστές της κατηγορίας, Stratiev-Borisov με το Citroen C2 R2 Max, ενώ μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι νικητές της Ν/3, Metkov-Popova με το Peugeot 206 RC.

Άτυχοι ήταν οι Popov-Popov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν την 2η μέρα από έξοδο με τουμπάρισμα, ενώ επίσης από έξοδο την 1η μέρα εγκατέλειψαν και οι Staykov-Kadir με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII.

Eπόμενος αγώνας του θεσμού (και πιθανόν τελευταίος), στις 3-5 Σεπτεμβρίου, με το Rally Sliven που προσμετρά και στο European East Cup.