thumb_01rossetti.jpg Οι χωμάτινες ε.δ. στην περιοχή γύρω από την Κωνσταντινούπολη για μια ακόμα φορά φιλοξένησαν έναν διεθνή αγώνα της Τουρκίας. Μετά τον αγώνα του WRC τον Απρίλιο, αυτή τη φορά ήταν η σειρά του 5ου γύρου του ERC, το Bosphorus Rally. Εκεί, οι Rossetti-Chiarcossi χρησιμοποιώντας ένα Fiat Grande Punto S2000 της τοπικής Pegasus Racing δεν δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα να επικρατήσουν των υπόλοιπων διεκδικητών του τίτλου αλλά και των τοπικών πολύ έμπειρων πληρωμάτων. Έτσι αυξάνουν σημαντικά την διαφορά τους στην βαθμολογία και θα πρέπει να έρθουν τα πάνω κάτω για να χάσουν τον φετινό τίτλο.

Ενημέρωση


Μόλις στην 2η ε.δ. του αγώνα πήραν την πρωτοπορεία στην κατάταξη και κερδίζοντας συνολικά τις 10 από τις 16 ε.δ. του αγώνα έφτασαν στη νίκη. Δεν αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο της τοπικής ομάδας (το οποίο μάλιστα ενδέχεται να οδηγήσουν και στο δικό μας Ράλλυ ΕΛΠΑ) παρά μόνο μια ποινή 10'' για αργοπορεία στο κοντρόλ της 11ης ε.δ..

Στην 2η θέση της γενικής, περίπου 1 λεπτό πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Avci-Gucenmez με το Ford Fiesta S2000 της τοπικής αντιπροσωπείας. Ο γιός του γνωστού μας από τα παλαιότερα Ράλλυ Χαλκιδικής Nejat Avci, έγραψε χρόνους τριάδας σε όλες τις ε.δ. εκτός από μια, κέρδισε 4 από αυτές, πραγματοποιώντας μια πολύ καλή εμφάνιση στο σύνολό της.

Στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ ανέβηκαν οι Yazici-Ozsenler με ένα Fiat Grande Punto S2000 της ST Racing. Δεν βρέθηκαν κοντά στους 2 πρώτους συνδυασμούς, τερμάτισαν 3,5 λεπτά πίσω από τους νικητές, ενώ έχασαν και περίπου 1,5 λεπτό στην 13η ε.δ. από μια μικροέξοδο που είχαν.

Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισε άλλο ένα γνώριμο μας πλήρωμα από το παρελθόν. Ο λόγος για τους Kazaz-Kurbanzade που στον αγώνα βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Parkur Racing. Πολύ σταθεροί σε ρυθμό σε όλη την διάρκεια του αγώνα, κατάφεραν να βρίσκονται ψηλά στη γενική και να πάρουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Καλή εμφάνιση και τους Cukurova-Alakoc με το Peugeot 207 S2000 της Parkur Racing που ενώ δεν ξεκίνησαν καλά τον αγώνα καθώς βρέθηκαν εκτός 8άδας μετά τις 2 πρώτες ε.δ., στην συνέχεια ανέβασαν ρυθμό και κατάφεραν, εκμεταλλευόμενοι και τις εγκαταλείψεις πληρωμάτων εμπρός τους να αναρρηχηθούν στην 5η θέση της γενικής.

Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν, οι τοπικοί Οztemir-Tezel με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, οι Πολωνοί Ruta-Rozwadowski με ένα Peugeot 207 S2000 και οι επίσης τοπικοί Okur-Dincer με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Tαχύτεροι 2WD αναδείχτηκαν οι Yurdakul-Erdener με το Ford Fiesta R2 της τοπικής αντιπροσωπείας στην 9η θέση της γενικής.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Fontana-Arena με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 9η ε.δ. από μηχανική βλάβη ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, τους Βetti-Scalvini με το Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. από τριπλό κλατάρισμα και ενώ βρισκόταν σε προσπάθεια ανάκαμψης μετά από ποινή που δέχτηκαν στην 2η ε.δ. για αργοπορεία, τους Oleksowicz-Obrebowski με Ford Fiesta S2000 που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση ενώ βρισκόταν 3οι γενικής, και τους τοπικούς Kara-Ayan με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution X της JRM που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. από έξοδο.

Επόμενος γύρος του θεσμού, το ασφάλτινο Rali Vinho Madeira στην Πορτογαλία.


Video



ERC - Bosphorus Rally 2010


ERC - Bosphorus Rally 2010 - SS1 - In Car - Oleksowicz/Obrebowski - Ford Fiesta S2000