thumb_01latvala.jpg Με μια εξαιρετική εμφάνιση, oι Latvala-Anttila με το εργοστασιακό Ford Focus WRC, κατάφεραν να μπουν στο prive club των πληρωμάτων που έχουν καταφέρει να κερδίσουν τον πιο δημοφιλή αγώνα του WRC, το Neste Rally Finland. Περίπου στα μέσα της 1ης μέρας τέθηκαν επικεφαλής του αγώνα και από κει και έπειτα έδειξαν δείγματα  μεγάλης κλάσης καθώς κατάφεραν να ελέγξουν τον ανταγωνισμό, που μόνο αμελητέος δεν ήταν, και να μείνουν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα. Κέρδισαν 5 ε.δ., ήταν ταχύτατοι στις υπόλοιπες και με το αποτέλεσμα αυτό δίνουν ανάσα ζωής στην Ford μετά τον "καταστροφικό" για αυτήν αγώνα στην Βουλγαρία. Επίσης έδωσαν και μια απάντηση στις αμφισβητήσεις που υπήρξαν για αυτούς αποδεικνύοντας ότι φέτος στην ουσία αυτοί είναι το "Νο1" πλήρωμα της ομάδας με βάση την βαθμολογική τους θέση στο πρωτάθλημα.

Ενημέρωση

Μόλις 10''1 πίσω από τους νικητές τερμάτισαν οι Ogier-Ingrassia με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC. Η oμάδα της Citroen, μετά τη νίκη τους στην Πορτογαλία, αποφάσισε να δηλώσει αυτούς ως 2ο πλήρωμα της ομάδας στους εναπομείναντες χωμάτινους αγώνες της χρονιάς. Και φυσικά δικαίωσαν την ομάδα για αυτή την επιλογή καθώς έδειξαν ότι και στην Φιλανδία βρέθηκαν κοντά στη νίκη. Κέρδισαν 4 ε.δ. ενώ σχεδόν σε όλες έγραψαν χρόνους top 3. Mε αυτό το αποτέλεσμα παραμένουν άνετα 2οι στην βαθμολογία εμπρός από τα πληρώματα της Ford.

H 3η θέση της γενικής μάλλον ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαν να πάρουν από τον αγώνα οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC έτσι όπως εξελίχθηκε. Μια μικροέξοδος τους κόστισε πολύτιμα δεύτερα στο κυνήγι της νίκης και μετά παρά την πολύ καλή προσπάθεια τους δεν κατάφεραν να ανακάμψουν.

Άλλα 4''7 πίσω τους τερμάτισαν οι P.Solberg-Patterson με την Citroen C4 WRC. Kαι αυτοί έδειξαν στο τέλος της 1ης μέρας ότι θα διεκδικήσουν τη νίκη καθώς βρισκόταν 2οι (9''1 πίσω από τον Latvala). Την 2η μέρα όμως δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πληρωμάτων που τερμάτισαν εμπρός τους με αποτέλεσμα να τερματίσουν 4οι.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Sordo-Marti με την Citroen C4 WRC του Junior Team. Δεν κατάφεραν να βρεθούν κοντά στο πόντιουμ αλλά τουλάχιστον πρόσφεραν πολύτιμους βαθμούς στο Junior Team.

Tην πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Wilson-Martin με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport, οι Ostberg-Andersson που οδήγησαν εξαιρετικά το Subaru Impreza WRC S12B και απείλησαν ακόμα και για την 6η θέση, και οι Kankkunen-Repo που έκαναν μετά από πολύ καιρό μια εμφάνιση στο WRC με ένα Ford Focus WRC της Stobart και "συγκίνησαν" τους θεατές φέρνοντας τους μνήμες από τα παλιά ενώ παράλληλα έκαναν πολύ αξιοπρεπής χρόνους παρά την πολυετή αποχή τους.

Η 9η θέση της γενικής πήγε στους νικητές του SWRC. Οι Hanninen-Markkula, παρά του ότι δεν ακολουθούν τον θεσμό, κάθε χρόνο δίνουν το παρόν στον αγώνα της χώρας τους, δηλωμένοι να βαθμολογηθούν στον θεσμό από την τοπική ομοσπονδία, και για 2η συνεχή χρονιά καταφέρνουν να πάρουν τη νίκη οδηγώντας οριακά ένα Skoda Fabia S2000. Πολύ καλή επίδοση και για τους PG Andersson-Friedriksson επίσης με Skoda Fabia S2000. Σε έναν αγώνα που τους ταιριάζει απόλυτα κατάφεραν να βρεθούν αρκετά μπροστά από τους υπόλοιπους regulars του SWRC αλλά συνάμα και αρκετά μακριά από τους νικητές. Το πόντιουμ της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Sandell-Axelsson με ακόμα ένα Skoda Fabia S2000. 

Αξιοπρεπής εμφάνιση και για τους Gardemeister-Suominen που μετά από αρκετό καιρό έκαναν την εμφάνισή τους σε αγώνα του WRC πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta S2000 με την υποστήριξη της Ελληνικής Vergina Inforally του Στέλιου Φάκαλη και τερμάτισαν στην 12η θέση της γενικής πίσω από τους 3 πρώτους συνδυασμούς του SWRC.

O αγώνας επίσης προσμετρούσε και στο PWRC όπου εκεί η νίκη πήγε στην ευχάριστη έκπληξη της φετινής χρονιάς, τους Tanak-Sikk με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X της Pirelli. Kινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα και τερμάτισαν στην 18η θέση της γενικής περίπου 1'28'' εμπρός από τους Ketomaki-Risberg επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution X oι οποίοι με την σειρά τους τερμάτισαν εμπρός από τους Paddon-Kennard με ίδιο αυτοκίνητο.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε, τους Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. μετά από μια έξοδο με αρκετά χλμ και αρκετά rollover (ευτυχώς χωρίς να πάθουν το παραμικρό), τους H.Solberg-Minor με το Ford Focus WRC της Stobart που και αυτοί είχαν έξοδο στην 6η ε.δ., τους Ketomaa-Stenberg με το Ford Fiesta S2000 που για ακόμα έναν αγώνα εντυπωσιάσαν βρισκόμενοι την 1η μέρα στην μάχη για την νίκη του SWRC αλλά στην συνέχεια αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα με το αυτοκίνητο υποχωρόντας πολλές θέσεις στην γενική και τελικά εγκατέλειψαν στην 13η ε.δ., και τους Salo-Kalliolepo με Mitsubishi Lancer RS Evolution X που ήταν άνετα 1οι στο PWRC μέχρι και την 7η ε.δ. όπου είχαν έξοδο.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο ADAC Rallye Deutschland.  

 

Φωτογραφίες

thumb_02ogier.jpg thumb_03loeb.jpg
thumb_04p.solberg.jpg
thumb_05sordo.jpg
thumb_06wilson.jpg  thumb_07ostberg.jpg thumb_08kankkunen.jpg  thumb_09hanninen.jpg 
thumb_10pgandersson.jpg  thumb_11sandell.jpg thumb_12gardemeister.jpg  thumb_13prokop.jpg 
thumb_14therman.jpg  thumb_15kakko.jpg  thumb_16kosciuszko.jpg  thumb_17tuohino.jpg 
thumb_18tanak.jpg thumb_19breen.jpg  thumb_20hirvonen.jpg thumb_21h.solberg.jpg
thumb_22ketomaa.jpg thumb_23rantanen.jpg  thumb_24salo.jpg  thumb_25flodin.jpg 

 

 

 

Video

WRC - Neste Rally Finland 2010


 

WRC - Neste Rally Finland 2010

 

WRC - Neste Rally Finland 2010

 

WRC - Neste Rally Finland 2010

 

Aποτελέσματα

WRC - Neste Rally Finland 2010 - Final Results