thumb_01loix.jpg  Το Barum Czech Rally Zlin αποτέλεσε τον 9ο γύρο του IRC αλλά και τον 7ο του ERC. H λίστα συμμετοχών του αγώνα έφτασε σχεδόν τις 130, με 27 S2000 να δίνουν το παρόν! Και τί αγώνας ήταν αυτός! Τα είχε όλα! Μάχες, συναγωνισμό, αλλά κυρίως τις "ανατροπές" που έγιναν στις 4 τελευταίες ε.δ. του αγώνα, που οδήγησαν τους Loix-Miclotte με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 από την 3η θέση της γενικής στην 1η! Οι Βέλγοι ήταν πολύ γρήγοροι σε όλη την διάρκεια του αγώνα αλλά σε αυτόν τον αγώνα έδειξαν ότι έχουν και την τύχη με το μέρος τους. Έτσι πήραν την 3η συνεχόμενη νίκη τους σε 3 συμμετοχές που έχουν στον θεσμό και δείχνουν ότι αν είχαν ξεκινήσει νωρίτερα το πρόγραμμά τους θα είχαν σίγουρα μερίδιο στην διεκδίκηση του φετινού τίτλου! 

Ενημέρωση

Ας τα πάρουμε με την σειρά όμως. Το πλήρωμα που θεωρείτω το δυνατό φαβορί για τον αγώνα ήταν οι Kopecky-Stary με το επίσης εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Και φυσικά τίμησαν τον τίτλο αυτό καθώς εξ αρχής τέθηκαν επικεφαλής και όλα έδειχναν ότι πάνε για την νίκη στον τοπικό τους αγώνα. Ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα αλλά όλα αυτά μέχρι την 14η ε.δ.. Εκεί, και ενώ ήταν μπροστά με διαφορά 26'' σχεδόν, είχαν έξοδο με αρκετά χλμ στο κοντέρ που τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν τον αγώνα ευτυχώς χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό. Η εγκατάλειψη αυτή δείχνει ότι "ρίχνει" σημαντικά τις ελπίδες των Τσέχων για τον φετινό τίτλο καθώς είδαν τους αντιπάλους τους να αυξάνουν την διαφορά τους στην βαθμολογία ενώ επίσης έχασαν σημαντική ευκαιρία να βρεθούν και στην διεκδίκηση του τίτλου του ERC καθώς μια νίκη θα ψαλίδιζε σημαντικά και εκεί την διαφορά τους από την κορυφή της βαθμολογίας.

Έτσι μετά το τέλος της ε.δ. στην 1η θέση βρέθηκαν οι Bouffier-Panseri με το Peugeot 207 S2000 οι οποίοι είχαν πλεονέκτημα 3''6 από τον Loix, το οποίο πλεονέκτημα αύξησαν στην επόμενη ε.δ. στα 7''2. Στην πρότελευταία ε.δ. του αγώνα όμως και λίγα χλμ πριν τον τερματισμό της είχαν και αυτοί μια μικροέξοδο που τους κόστισε 11'' περίπου σε σχέση με τον Loix πέφτοντας πίσω του για 3''8. Εκεί έληξε και η μάχη καθώς το αυτοκίνητο έβγαλε πρόβλημα και τους Γάλλους να ολοκληρώνουν την τελευταία ε.δ. απλά για να περάσουν την ράμπα του τερματισμού που τους βρήκε να τερματίζουν 10οι γενικής. Μοναδική παρηγορία για το Γαλλικό πλήρωμα ότι κέρδισαν την κατάταξη για το ERC.

Η νίκη λοιπόν πήγε στον Loix που πλέον ανεβαίνει στην 3η θέση της βαθμολογίας και δείχνει ότι αυτός θα είναι ο ρυθμιστής του τίτλου, κυρίως στο ασφάλτινο Rally San Remo που ακολουθεί και θα αποτελέσει την last chance του Kopecky να μείνει στην μάχη του τίτλου απέναντι στους Hanninen-Markkula με το επίσης εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.

Oι τελευταίοι και πάλι τήρησαν στάση αναμονής και φυσικά διακιώθηκαν. Στην όχι αγαπημένη τους επιφάνεια, την άσφαλτο, δεν ρίσκαραν και κινούμενοι και πάλι αρκετά γρήγορα κατάφεραν να ανέβουν στην 2η θέση ενώ με αυτό το αποτέλεσμα αυξάνουν και την διαφορά τους στην βαθμολογία από τον Kopecky με τους 2 από τους 3 αγώνες που απομένουν να διεξάγονται σε χωμάτινες επιφάνειες.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Valousek-Hruza με ακόμα ένα εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 που μάλιστα επικράτησαν και στην κατάταξη του Τσέχικου πρωταθλήματος. Αντιμετώπισαν κάποια μικροπροβλήματα στην αρχή της 2ης μέρας που τους κόστισε 2 θέσεις στην γενική αλλά στην συνέχεια όταν αυτά λύθηκαν πραγματοποίησαν εξαιρετικούς χρόνους και κατάφεραν να τις ανακτήσουν.

Οι περσυνοί πρωταθλητές του IRC, Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 τερμάτισαν στην 4η θέση της γενικής. Μετά τις αρκετές φετινές τους εγκαταλείψεις πλέον πρέπει να τερματίσουν σε όλους τους εναπομείναντες αγώνες για να καταφέρουν να πάρουν βαθμούς σε 7 αγώνες (μετράν τα 7 καλύτερα αποτελέσματα στην βαθμολογία). Αυτό είχε σαν συνέπεια να μην έχουν στην ουσία την δυνατότητα να ρισκάρουν όσο πρέπει για να διεκδικήσουν τη νίκη στον αγώνα (πόσο μάλλον δε στην έδρα της Skoda) και πραγματικά αποτελεί ερωτηματικό το πως θα επιλέξουν να κινηθούν στους 3 αγώνες που απομένουν.

Η 5η θέση των Μikkelsen-Floene με το Ford Fiesta S2000 αποτελεί την απόδειξη του ότι αγώνα με τον αγώνα εμφανίζονται εμφανώς καλύτεροι. Πραγματοποίησαν πολύ καλούς χρόνους απέναντι σε ισχυρότατο ανταγωνισμό και έδειξαν ότι θα αποτελέσουν υπολογίσιμο αντίπαλο στους υπόλοιπους αγώνες κυρίως στους χωμάτινους όπου είναι σαφώς καλύτεροι.

Το πλήρωμα στην 6η θέση της γενικής αξίζει πραγματικά συγχαρητηρίων! Oι Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX για ακόμα έναν αγώνα κατάφεραν να τα βάλουν με τα σαφώς πολύ ανώτερα S2000 και όχι μόνο να μείνουν σε αξιοπρεπή θέση αλλά και να διακριθούν κιόλας! Πρόκειται για ίσως το κορυφαίο πλήρωμα αυτή την στιγμή στην Ευρώπη στην άσφαλτο με Super N και πραγματικά αξίζουν μια ευκαιρία ακόμα και σε διεθνές επίπεδο με ένα καλύτερο αυτοκίνητο.

Επιστροφή στα bucket του νέου τους Skoda Fabia S2000 για τους Wilks-Pugh μετά τον σοβαρό τραυματισμό του οδηγού στην Σαρδηνία. Έδειξαν ότι η ατυχία που είχαν δεν τους επηρέασε και κατάφεραν να κάνουν μια αξιοπρεπή εμφάνιση τερματίζοντας 7οι γενικής.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι τοπικοί Tarabus-Trunkat με το Ford Fiesta S2000 που ήταν από τα εντυπωσιακότερα πληρώματα του αγώνα ενώ τους ακολούθησαν οι επίσης τοπικοί Kostka-Houst με Skoda Fabia S2000 και οι Bouffier-Panseri που κατέληξαν τελικά 10οι μετά την έξοδο που έιχαν.

Η έξοδος που είχαν οι Abbriing-Mombaerts στον αγώνα του JWRC στην Γερμανία έδειξε να μην τους πτόησε καθόλου. Το αυτοκίνητο δεν πρόλαβαν να το επισκευάσουν έτσι πήραν το παλιό τους Renault Clio R3 Maxi και οδηγώντας εξαιρετικά σε όλον τον αγώνα κατάφεραν να πάρουν την νίκη στην κατηγορία των 2WD ενώ φυσικά κέρδισαν και στο Renault Clio European Trophy στο οποίο προσμετρούσε ο αγώνας. Τερμάτισαν στην 19η θέση της γενικής εμπρός από τους Minarik-Rysanek με ακόμα ένα Renault Clio R3 Maxi που τους ακολούθησαν στην 21η θέση γενικής και σχεδόν ενάμιση λεπτό πιο πίσω. 3oι 2WD τερμάτισαν οι Cerny-Kohout με ίδιο αυτοκίνητο στην 23η θέση της γενικής.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, εκτός από τους Kopecky-Stary, θα βρούμε, τους Νeuville-Klinger με το Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από έξοδο ενώ βρισκόταν 7οι γενικής, τους Κresta-Gross (που για τον αγώνα αντάλλαξαν αυτοκίνητο με τον Τlustak και έτσι οδήγησαν το Skoda Fabia S2000 αντί του Peugeot 207 S2000) που είχαν έξοδο στην 5η ε.δ. ενώ βρισκόταν 5οι γενικής, και τα 2 Proton Satria S2000 των Cronin-McNulty που εγκατέλειψαν στην 8η ε.δ. από έξοδο και McShea-Clarke που εκγατέλειψαν στην 9η ε.δ. από μηχανική βλάβη.

Επόμενος αγώνας του IRC, το ασφάλτινο Rally San Remo, ενώ για το ERC, το επίσης ασφάλτινο Rally Αsturias. 

 

 

Φωτογραφίες

thumb_02hanninen.jpg  thumb_03valousek.jpg  thumb_04meeke.jpg  thumb_05mikkelsen.jpg 
thumb_06pech.jpg  thumb_07wilks.jpg  thumb_08tarabus.jpg  thumb_09kostka.jpg 
thumb_10bouffier.jpg  thumb_11wittmann.jpg  thumb_12tlustak.jpg  thumb_13petak.jpg 
thumb_14jakes.jpg  thumb_15abbring.jpg  thumb_16minarik.jpg  thumb_17cerny.jpg 
thumb_18kopecky.jpg  thumb_19neuville.jpg  thumb_20kresta.jpg  thumb_21mcshea.jpg 
thumb_22cronin.jpg  thumb_23beres.jpg  thumb_24campana.jpg  thumb_25mauffrey.jpg 

Video

IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010


IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010

IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010

IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010

IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010

IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010

 

Aποτελέσματα

IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2010 -Final Results