Mini Countryman WRC Πριν μερικές εβδομάδες το βλέπαμε με καμουφλάζ να δοκιμάζεται σε χωμάτινες διαδρομές της Πoρτογαλίας και στην πίστα της Prodrive. Τώρα, επί γαλλικού εδάφους η ΜΙΝΙ αποκαλύπτει επισήμως το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο, με το οποίο θα επιστρέψει στις κλάσεις του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι το 2011.
Το νέο MINI WRC βασίζεται στο Countryman και ακολουθεί τους νέους κανονισμούς της κατηγορίας για μειωμένα κόστη και εφοδιάζεται με κινητήρα 1,6 λίτρων Di turbo. Η εξέλιξη του αυτοκινήτου γίνεται εξ ολοκλήρου από την Prodrive, την εταιρία που έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία στις τάξεις του WRC στο παρελθόν με την εργοστασιακή ομάδα της Subaru. 
Mini Countryman WRC

Το ΜΙΝΙ WRC θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2011, συμμετέχοντας στους 6 από τους 13 αγώνες, ενώ το 2012 θα ακολουθήσει ολόκληρο το πρωτάθλημα. Ο ένας εκ των οδηγών της ομάδας θα είναι ο Kris Meeke, πρωταθλητής του βρετανικού πρωταθλήματος Junior το 2002 και νικητής του περσινού θεσμού Intercontinental Rally Challenge (IRC).

Εκτός από την επίσημη συμμετοχή της ΜΙΝΙ, η Prodrive έχει στόχο τη δημιουργία και πελατειακών αυτοκινήτων για μικρές ανεξάρτητες ομάδες.



Dimensions:

Length: 4,110 mm
Width: 1,820 mm
Weight: 1,200 kg (FIA minimum weight)

Engine:
BMW Motorsport 1,600 cc, direct injection petrol
Garrett turbocharger - maximum boost 2.5 bar
Dry sump

Transmission:
Permanent four wheel drive
Gearbox: Xtrac 6-speed sequential
Clutch: AP Racing sintered twin plate 
Front differential: Plated limited slip
Rear differential: Plated limited slip

Steering:
Hydraulic power assisted

Chassis:
MINI Countryman bodyshell with Prodrive roll cage exceeding FIA regulations

Suspension:
Front: Prodrive Öhlins Macpherson strut, 3 way adjustable damper
Rear: Prodrive Öhlins Macpherson strut, 3 way adjustable damper

Wheels:
ATS wheels and Michelin tyres
Gravel: 15” diameter
Tarmac: 18” diameter

Brakes:
AP Racing

Gravel:   
Front: four piston, 300 mm
Rear: four piston, 300 mm

Tarmac:
Front: four piston, 355 mm
Rear: four piston, 355 mm