thumb_01andreucci.jpg 

Ο 10ος γύρος του IRC και παράλληλα 6ος γύρος του CIR δεν ήταν άλλος, από το ασφάλτινο Rallye San Remo. O, ίσως, πιο δημοφιλής αγώνας της γειτονικής μας Ιταλίας κατάφερε για ακόμα μια χρονιά να συγκεντρώσει καταπληκτικές συμμετοχές και να προσφέρει πλούσιες συγκινήσεις και θέαμα. Μετά την περσυνή "ήττα" των Ιταλών εντός έδρας, φέτος η νίκη πήγε σε Ιταλικό πλήρωμα. Οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions πραγματοποίησαν μια εξαιρετική εμφάνιση, όντως το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα, και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη για το CIR όπου αύξησαν, έστω και λίγο, την διαφορά τους από τους διώκτες τους στο κυνήγι του τίτλου.

Ενημέρωση

Ξεκίνησαν πολύ δυνατά τον αγώνα και βρέθηκαν μετά την 4η ε.δ επικεφαλής στην γενική δείχνοντας ότι φέτος θα έχουν λόγο όσον αφορά τη νίκη. Μετά την "θηριώδης" βραδυνή ε.δ. των 44χλμ έχασαν την πρωτοπορεία από τον Basso για λίγα δεύτερα, αλλά με το ξεκίνημα της 2ης μέρας, πίεσαν πολύ με αποτέλεσμα να πάρουν το προβάδισμα αμέσως μετά την 1η ε.δ. της μέρας και στην συνέχεια ξεκίνησε η μεγάλη μάχη με τον Basso και τον Rossetti που όμως κράτησε μέχρι και την πρότελευταία ε.δ.. όπου τόσο ο Basso αλλά και ο Rossetti αντιμετώπισαν προβλήματα και έχασαν αρκετό χρόνο και θέσεις στην γενική. Έτσι ο Andreucci έφτασε στην 4η του φετινή νίκη για το CIR σε 6 αγώνες και στην 1η του για τον θεσμό του IRC.

Η μεγάλη είδηση όμως προήλθε από το αποτέλεσμα για την 2η θέση της γενικής. Οι Hanninen-Markkula με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 δείχνοντας μεγάλα σημάδια βελτίωσης στην άσφαλτο κατάφεραν να είναι ταχύτεροι από όλους τους regulars του IRC και με αυτό τους το αποτέλεσμα να "κλειδώνουν" τον τίτλο των οδηγών του θεσμού, ενώ τερμάτισαν μόλις 4''4 πίσω από τους νικητές. Με μόλις 2 αγώνες να απομένουν η μοναδική περίπτωση να χάσουν τον τίτλο είναι να κέρδιζε ο Kopecky τους 2 εναπομείνοντες αγώνες του θεσμού και ο Hanninen να τερμάτιζε από 2ος και κάτω και στους 2. Όμως η ομάδα της Skoda αποφάσισε ότι αφού ο τίτλος δεν απειλείται από πλήρωμα εκτός ομάδος να μην μπει σε τέτοια διαδικασία και να αφήσει τα πράματα ως έχουν μη συμμετέχοντας στους 2 αγώνες που απομένουν (μόνο ο Hanninen θα τρέξει στην Σκωτία με την βοήθεια της τοπικής αντιπροσωπείας). Έτσι οι Hanninen/Markkula μπορούν από τώρα να πανυγυρίσουν τον τίτλο των πρωταθλητών. Και φυσικά το άξιζαν και με το παραπάνω, καθώς συνολικά έκαναν εξαιρετική χρονιά διεκδικώντας πάντα την νίκη στο χώμα ενώ στην άσφαλτο βρισκόταν πάντα στις θέσεις του πόντιουμ.

Το πολύ καλό σερί εμφανίσεων συνέχισαν και οι Loix/Miclotte με το Skoda Fabia S2000. Μετά τις 3 συνεχόμενες νίκες στον θεσμό σε Ypres, Madeira και Barum, και εδώ κατάφεραν να είναι ταχύτατοι και να βρεθούν εν τέλει στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ των νικητών. Έτσι με μόλις 4 αγώνες στο ενεργητικό τους βρίσκονται προσωρινά και στην 3η θέση της βαθμολογίας του θεσμού. Επίσης κατάφεραν να επικρατήσουν στην μεγάλη μάχη που είχαν για την 3η θέση της γενικής με τους περσυνούς πρωταθλητές, Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000, στην τελευταία ε.δ., "προσπερνώντας" τους και επικρατώντας για 4''2. Οι τελευταίοι, ενώ πέρσυ κέρδισαν τον αγώνα, φέτος δεν κατάφεραν να μπουν στην μάχη της νίκης, συνεχίζοντας τις "χλιαρές" εμφανίσεις τους. Έτσι πλέον έχασαν κάθε ελπίδα για τον τίτλο και το μόνο που πλέον μπορούν να διεκδικήσουν είναι η 2η θέση στο πρωτάθλημα, ενώ μάλλον αρχίζουν να σκέφτονται την επόμενη χρονιά όπου θα αποτελέσουν ένα από τα επίσημα πληρώματα της Mini στο WRC.

Η 5η θέση της γενικής μάλλον απογοητευμένους αφήνει τους Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Μέχρι και την πρότελευταία ε.δ. βρισκόταν 3οι γενικής αλλά εκεί είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο ρίχνωντας τους 5ους. Με τους βαθμούς των 2ων για την κατάταξη στο CIR όμως παραμένουν στην μάχη του τίτλου στην Ιταλία βρισκόμενοι μόλις 5 βαθμούς πίσω από τον Andreucci με 2 αγώνες να απομένουν.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Kopecky-Stary με το 2ο εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Και αυτοί δεν κατάφεραν να κινηθούν σε ρυθμό νίκης, που την χρειαζόταν όσο τίποτε στην διεκδίκηση του τίτλου. Δεν κατάφεραν να τερματίσουν εμπρός από τους ομόσταβλούς τους και πλέον κοιτούν την συνέχεια του CIR όπου θα προσπαθήσουν για ότι καλύτερο βρισκόμενοι 4οι εκεί στην βαθμολογία, 20 βαθμούς πίσω από τον Andreucci.

7oι γενικής κατάληξαν τελικά οι Basso-Dotta με το επίσης εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Ήταν το πλήρωμα που διεκδίκησε "πιο ζεστά" τη νίκη από τον Αndreucci καθώς 2 ε.δ. πριν το τέλος βρισκόταν μόλις 2''5 πίσω του. Στην πρότελευταία ε.δ. όμως αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο του Punto και απο κει και έπειτα η μόνη μάχη ήταν να φτάσει το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Και ο Basso παραμένει στην μάχη του τίτλου του CIR καθώς βρίσκεται 3ος, 16 βαθμούς πίσω από τον Andreucci.

Mάχη στην τελευταία ε.δ. πραγματοποιήθηκε και για την 8η θέση, όπου οι Neuville-Klinger με το Peugeot 207 S2000 επικράτησαν των Cunico-Pollet με ίδιο αυτοκίνητο για περίπου 8'' ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Magalhaes-Magalhaes με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000.

Στην μάχη των 2WD επικράτησαν, όπως και πέρσυ, οι τοπικοί (κάτοικος San Remo ο οδηγός) Sottile-Costantini με ένα Honda Civic R3. Έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους, τερμάτισαν 18οι γενικής,  και κράτησαν πίσω τους τους Gasperetti-Ferrari με ένα Renault Clio R3 Maxi. 3oι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Ameglio-Marinotto με Peugeot 206 S1600.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται, οι Mikkelsen-Floene με το Ford Fiesta S2000 που είχαν έξοδο στην 1η ε.δ., οι Scandola-D'Amore επίσης με Ford Fiesta S2000 που είχαν έξοδο στην 5η ε.δ., οι Wilks-Pugh με τo Skoda Fabia S2000 που είχαν έξοδο στην 7η ε.δ., οι Michelini-Perna με Peugeot 207 S2000 που σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 8η ε.δ. από μηχανική βλάβη, και οι Cinotto-Novaro με Skoda Fabia S2000 με τον οδηγό να επιστρέφει στην δράση μετά από πολλά χρόνια αλλά εγκαταλείποντας τελικά στην 7η ε.δ. αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το αυτοκίνητο από την 1η ε.δ..

Επόμενος αγώνας του IRC, το χωμάτινο Rally of Scotland στις 15-17 Οκτωβρίου, ενώ για το CIR, το χωμάτινο Rally Costa Smeralda στις 10 Οκτωβρίου.

Φωτογραφίες

thumb_02hanninen.jpg  thumb_03loix.jpg  thumb_04meeke.jpg  thumb_05rossetti.jpg 
thumb_06kopecky.jpg  thumb_07basso.jpg  thumb_08neuville.jpg  thumb_09cunico.jpg 
thumb_10magalhaes.jpg  thumb_11travaglia.jpg  thumb_12bouffier.jpg  thumb_13pisi.jpg 
thumb_14perico.jpg  thumb_15navarra.jpg  thumb_16signor.jpg thumb_17longhi.jpg 
thumb_18sottile.jpg  thumb_19gasperetti.jpg  thumb_20ameglio.jpg  thumb_21mikkelsen.jpg 
thumb_22scandola.jpg  thumb_23wilks.jpg  thumb_24michelini.jpg  thumb_25cinotto.jpg 

Video

IRC/CIR - Rallye San Remo 2010

IRC/CIR - Rallye San Remo 2010

IRC/CIR - Rallye San Remo 2010

IRC/CIR - Rallye San Remo 2010

IRC/CIR - Rallye San Remo 2010

IRC/CIR - Rallye San Remo 2010