Ενημέρωση
Ο Valousek σκεπτόμενος τον τίτλο μάλλον παρα-άφησε το γκάζι στην τελευταία ε.δ. ενώ αντιθέτως ο Tarabus πίεσε πολύ με αποτέλεσμα στο τέλος της να βρεθεί νικητής ο Tarabus για μόλις 0''9. Είναι η πρώτη του νίκη στον θεσμό και θα προσθέταμε ότι ήρθε και απολύτως φυσιολογικά καθώς κυρίως φέτος έδειξε πολύ βελτιωμένος κερδίζοντας στα ίσια αρκετές ε.δ. από τους κύριους πρωταγωνιστές του θεσμού. Έξτρα επιβράβευση και η 3η θέση στο πρωτάθλημα που κατέκτησε προσπερνώντας τον Kresta στην βαθμολογία.
Ο Valousek παρά την ήττα στην τελευταία ε.δ. μόνο χαρούμενος μπορεί να είναι καθώς οι βαθμοί που πήρε ήταν παραπάνω από αρκετοί ώστε να του εξασφαλίσουν και μαθηματικά τον τίτλο της φετινής χρονιάς. Σημείωσε 3 νίκες σε 7 αγώνες, ενώ συνολικά θα λέγαμε ότι όντως ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός. Σημαντικό ρόλο έπαιξε φυσικά και η ανωτερότητα του αυτοκινήτου, εργοστασιακά προετοιμασμένου, που όπως και να το κάνουμε του έδωσε ένα έξτρα πλεονέκτημα.
Η 3η θέση της γενικής πήγε στους Pech-Uhel με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Ξεκίνησαν τον αγώνα με μόνο στόχο τη νίκη και με την σκέψη σε κάποια πιθανή ατυχία του Valousek ώστε να μπορέσουν αυτοί να κατακτήσουν τον τίτλο. Αυτό όμως δεν έγινε. Όχι μόνο δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον Valousek αλλά βρήκαν και ξαφνικό διεκδικητή της νίκης και τον Tarabus. Πάντως και μόνο ότι κατάφεραν να διεκδικούν τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα με σαφώς υποδυέστερο και ξεπερασμένο αυτοκίνητο αποτελεί σχεδόν άθλο δείχνοντας ότι παραμένουν σε εξαιρετικό υψηλό επίπεδο οδηγικά.
Αρκετά πιο πίσω σε χρόνο, 4οι βρέθηκαν οι Petak-Benesova με το Peugeot 207 S2000. Μάλλον η θέση αυτή ήταν ένα καλό μπόνους καθώς μέχρι και την πρότελευταία ε.δ. εκεί βρισκόταν οι Stajf-Doleckova με το Subaru Impreza WRX N2010 που στην τελευταία ε.δ. όμως έσπασαν έναν τροχό και έχασαν πολύ χρόνο πέφτωντας τελικά 8οι. Τους ακολούθησαν στην 5η θέση οι Triner-Achsova με ένα Subaru Impreza WRX N12B που έκαναν μια καλή εμφάνιση ενώ 6οι τερμάτισαν οι πολύ έμπειροι Arazim-Gal με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.
Καλή εμφάνιση επίσης και για τους Brynda-Pekarek που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Renault Clio R3 Maxi και ήταν μακράν οι ταχύτεροι 2WD στον αγώνα τερματίζοντας παράλληλα και στην 9η θέση της γενικής.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Kresta-Gross με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που στην 4η ε.δ. εγκατέλειψαν από διαφορικό ενώ βρισκόταν 4οι, τους Orsak-Cernoch με ίδιο αυτοκίνητο που εγκατέλειψαν στην 9η ε.δ. από κινητήρα ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, και τους Cerny-Kohout με Citroen C2 R2 Max που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. από ημιαξόνιο ενώ ήταν 12οι γενικής και 2οι 2WD.
Video
MMCR - Herkul Rally Pribram 2010
MMCR - Herkul Rally Pribram 2010
MMCR - Herkul Rally Pribram 2010
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.ewrc.cz
![authoricon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/authorbutton.png)
![dateicon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/datebutton.png)