thumb_01loeb.jpg 
Για ακόμα μια φορά, την 7η στην σειρά, οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC αναδείχτηκαν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές! Και τι καλύτερος τρόπος από το να κατακτήσουν τον τίτλο με νίκη στον εντός έδρας για αυτούς όσο και για την Citroen αγώνα, το ασφάλτινο Rallye de France. Παρά τις δυσκολίες που υπήρξαν στον αγώνα, οι Γάλλοι πολυπρωταθλητές κατάφεραν για ακόμα μια φορά να αποδείξουν ότι σε ασφάλτινες επιφάνειες είναι μακράν ότι ταχύτερο υπάρχει. Από την 1η ε.δ. πίεσαν πολύ, δημιούργησαν μια διαφορά σημαντική και μετά απλά την "κοντρόλαραν" μέχρι τον τερματισμό, κάνοντας αυτή την διαδικασία για ακόμα μια φορά να δείχνει ότι τους βγαίνει ευκολότερα από όσο πραγματικά είναι!

Ενημέρωση

Έτσι λοιπόν έκλεισαν οι τίτλοι της χρονιάς, με την Citroen να κατακτά και αυτή τον τίτλο των Κατασκευαστών, και πλέον αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την νέα χρονιά με τα νέα WRC με κινητήρα 1.6 Turbo για να δούμε κατά πόσο μπορούν να αλλάξουν οι ισορροπίες στο WRC που τα τελευταία χρόνια είναι υπέρ της Citroen.

Στην 2η θέση της γενικής, 35''7 πίσω από τους νικητές, τερμάτισε η 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC με τους Sordo-Vallejo να πραγματοποιούν μια καλή εμφάνιση και να προσφέρουν για ακόμα μια φορά την "ασπίδα προστασίας" στον Loeb από την ομάδα της Ford. Eπίσης διατηρούν μαθηματικές ελπίδες ακόμα και για την 2η θέση στο πρωτάθλημα και σίγουρα στον επόμενο αγώνα του θεσμού στην Ισπανία αναμένεται να τα "δώσουν" όλα για να καταφέρουν να πάρουν την νίκη που τόσο πολύ θέλουν και θα τους φέρει πιο κοντά στο πόντιουμ στο τέλος της χρονιάς.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι P.Solberg-Patterson με την Citroen C4 WRC ολοκληρώνοντας ακόμα ένα 1-2-3 της Citroen στην άσφαλτο. Κινήθηκαν γρήγορα, ήταν σαφώς ταχύτεροι των 2 Ford ενώ και αυτοί αναμένεται να διεκδικήσουν όσο τίποτε τη νίκη στους 2 εναπομείνοντες αγώνες του θεσμού.

Η ομάδα της Ford και πάλι δεν κατάφερε να βρεθεί κοντά στην νίκη, αντιθέτως βρέθηκαν αρκετά μακρυά. Οι Latvala-Anttila με το Ford Focus WRC με την 4η θέση στον αγώνα παραμένουν στην διεκδίκηση της 2ης θέσης στο πρωτάθλημα ενώ για ακόμα έναν αγώνα απέδειξαν ότι δικαιούνται αυτοί να είναι το Νο1 πλήρωμα της ομάδας καθώς και πάλι τερμάτισαν εμπρός από τους Hirvonen-Lehtinen με το 2ο Focus που πάλι κινήθηκαν σε "ρηχά νερά".

6οι γενικής τερμάτισαν οι Ogier-Ingrassia με την Citroen C4 WRC του Citroen Junior Team παρά του ότι την 2η μέρα αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από ανάρτηση. Έδειξαν ότι βελτιώνονται και στην άσφαλτο και ήταν ικανοί χωρίς την εγκατάλειψη να βρισκόταν στο πόντιουμ του αγώνα.

Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Villagra-Perez Companc με το Ford Focus WRC της Munchi's και οι Wilson-Martin με ίδιο αυτοκίνητο της Stobart.

Aκόμα μια εξαιρετική εμφάνιση στα μπάκετ του Ford Fiesta S2000 πραγματοποίησαν οι H.Solberg-Prevot που ήταν μακράν ο ταχύτερος συνδυασμός με αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών στον αγώνα τερματίζοντας παράλληλα 9οι γενικής.

Η 10η θέση της γενικής πήγε στους νικητές του SWRC, Sandell-Axelsson με Skoda Fabia S2000, που με αυτή τους νίκη μπαίνουν δυνατά στην διεκδίκηση του τίτλου. 2οι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Ketomaa-Stenberg με το Ford Fiesta S2000 ενώ μόλις στην τελευταία ε.δ. οι Kosciuszko-Szczepaniak με το Skoda Fabia S2000 κατάφεραν να πάρουν την 3η θέση του βάθρου από τους Pons-Haro με Ford Fiesta S2000.

Στην μάχη του PWRC επικράτησαν οι Αraujo-Ramalho με Mitsubishi Lancer RS Evolution X που χρειάζονται μόλις λίγους βαθμούς στο Wales Rally για να κατακτήσουν τον τίτλο. Τους ακολούθησαν οι Tanak-Sikk με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X του PSD και οι Arai-Barritt με Subaru Impreza WRX N2010.

O αγώνας προσμετρούσε και στο JWRC όπου εκεί είχαμε μια έκπληξη. Οι τοπικοί Αncian-Mezy με ένα Suzuki Swift S1600 δηλώθηκαν ως wildcards από την τοπική ομοσπονδία και τελικά κατάφεραν να επικρατήσουν των συνήθης υπόπτων που ακολουθούν τον θεσμό παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με κυριότερο μια έξοδο που έιχαν και τους κόστισε αρκετά σε χρόνο. Τους ακολούθησαν οι Weijs Jnr-Degandt με Citroen C2 S1600 και οι Neuville-Klinger με ίδιο αυτοκίνητο.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται, οι Raikkonen-Lindstrom με την Citroen C4 WRC από έξοδο στην 15η ε.δ., και οι Turan-Zsiros με Peugeot 307 WRC που εγκατέλειψαν στην 9η ε.δ.. 

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally Catalunya στις 20-24/10 που θα διεξαχθεί την 1η μέρα σε χωμάτινες ε.δ., ενώ την 2η και 3η σε ασφάλτινες.

Φωτογραφίες

thumb_02sordo.jpg 
thumb_03p.solberg.jpg 
thumb_04latvala.jpg 
thumb_05hirvonen.jpg 
thumb_06ogier.jpg 
thumb_07villagra.jpg 
thumb_08wilson.jpg 
thumb_09h.solberg.jpg 
thumb_10sandell.jpg 
thumb_11ketomaa.jpg 
thumb_12kosciuszko.jpg 
thumb_13araujo.jpg 
thumb_14tanak.jpg 
thumb_15arai.jpg 
thumb_16ancian.jpg 
thumb_17weijs.jpg 
thumb_18neuville.jpg 
thumb_19raikkonen.jpg 
thumb_20turan.jpg 
 

Video

WRC - Rallye de France 2010

WRC - Rallye de France 2010

WRC - Rallye de France 2010