thumb_01hanninen.jpg
Το Rally of Scotland αποτέλεσε τον προτελευταίο γύρο του IRC και παρά το ότι και τα 2 πρωταθλήματα (οδηγών και κατασκευαστών) αρκετοί από τους regulars του θεσμού έδωσαν το παρόν σε έναν αγώνα που όπως και πέρσυ ήταν περισσότερο σκληρός από όσο έδειχνε. Οι, ήδη πρωταθλητές για φέτος, Ηanninen-Markkula με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 κατάφεραν να πάρουν μια ακόμα νίκη στον θεσμό. Δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα, αντιθέτως με τους αντιπάλους τους, και αφού στα μέσα της 1ης μέρας πέρασαν στην 1η θέση, κινήθηκαν τόσο γρήγορα όσο να μην επιτρέψουν σε κάποιο πλήρωμα να τους απειλήσει. Κέρδισαν συνολικά 5 από τις 12 ε.δ. του αγώνα και έτσι έκλεισαν την φετινή χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ενημέρωση

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησαν και οι Mikkelsen-Floene με το Ford Fiesta S2000. Έδειξαν ότι είχαν την ταχύτητα ώστε να πρωταγωνιστήσουν και καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα βρισκόταν πολύ κοντά στον Hanninen. Σε αυτό, βοήθησε πολύ και η Hankook με τα νέα λάστιχα που τους παραχώρησε και όπως δήλωσε ο οδηγός έκαναν μεγάλη διαφορά σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες. Τερμάτισαν 25''5 πίσω από τους νικητές.

Στην 3η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK. Για ακόμα έναν αγώνα αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα (κυρίως με κλαταρίσματα) που τους κόστισαν αρκετά σε χρόνο. Έδειξαν ότι είχαν την ταχύτητα για να διεκδικήσουν τη νίκη καθώς όποτε όλα δούλεψαν σωστά έγραψαν καταπληκτικούς χρόνους. Έτσι λοιπόν τελιώνουν την συνεργασία τους με την Peugeot UK και πλέον περιμένουν την νέα χρονιά όπου μετακομίζουν στον θεσμό του WRC καθώς θα αποτελέσουν πλήρωμα της ομάδας της Mini.

Kαλή εμφάνιση και για τους τοπικούς Bogie-Rae με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Βρέθηκαν πολύ ψηλά στην γενική την 1η μέρα, με όλους μέσα, ενώ στην 8η ε.δ. είχαν κλατάρισμα που τους έριξε 10ους. Στην συνέχεια ανέβασαν ρυθμό και εκμεταλλευόμενοι τις πολλές εγκαταλείψεις έφτασαν και πάλι μέχρι την 4η θέση.

1οι 2WD και 5οι γενικής τερμάτισαν οι Kruuda-Jarveoja με το Suzuki Swift S1600. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να επικρατήσουν στην μάχη που είχαν με τους συμπατριώτες τους Εσθονούς Plangi-Sarapuu με Honda Civic R3. Και τα 2 πληρώματα έγραψαν πολύ καλούς χρόνους εμπρός από πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα.

Στην 7η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Boland-Morrissey με Mitsubishi Lancer RS Evolution X ενώ την πρώτη 8αδα συμπλήρωσαν οι Cetinkaya-Guney με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Turkey.

Oι εγκαταλείψεις του αγώνα όπως ήδη αναφέραμε ήταν πολλές. Οι Wilks-Pugh με το Skoda Fabia S2000 ήταν μάλλον το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Κέρδισαν τις περισσότερες ε.δ., αλλά στην 8η ε.δ. αντιμετώπισαν πρόβλημα στην μετάδοση του Fabia και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Συνέχισαν την 2η μερα με super rally κερδίζοντας τις 3 από τις 4 ε.δ. της ημέρας. Την νέα χρονιά συνεχίζουν στον θεσμό ως πλήρωμα της Peugeot UK πέρνωντας την θέση των Meeke-Nagle όπως ανακοινώθηκε από την Αγγλική ομάδα. 

Το παρόν στον αγώνα έδωσε και η ομάδα της Proton με 2 Satria S2000 για τους Α.ΜcRae-Hayes και Cronin-McNulty. Για ακόμα μια φορά όμως μηχανικά προβλήματα δεν επέτρεψαν σε κανένα από τα 2 πληρώματα να φτάσει στην ράμπα του τερματισμού. 

Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν και οι Neuville-Klinger με το Peugeot 207 S2000 καθώς μέχρι και την 10η ε.δ. όπου εγκατέλειψαν από έξοδο βρισκόταν 3οι γενικής.

Τελευταίος αγώνας του θεσμού, το μικτό Rally Cyprus το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

Φωτογραφίες

thumb_02mikkelsen.jpg  thumb_03meeke.jpg  thumb_04bogie.jpg  thumb_05kruuda.jpg 
thumb_06plangi.jpg  thumb_07boland.jpg thumb_08cetinkaya.jpg  thumb_09hunt.jpg 
thumb_10barry.jpg thumb_11wilks.jpg  thumb_12a.mcrae.jpg  thumb_13neuville.jpg 
thumb_14cronin.jpg  thumb_15greer.jpg  thumb_16cave.jpg  thumb_17thorburn.jpg 

Video

IRC - Rally of Scotland 2010


IRC - Rally of Scotland 2010

IRC - Rally of Scotland 2010

IRC - Rally of Scotland 2010

Aποτελέσματα

IRC - Rally of Scotland 2010 - Final Results