Κέρδισαν μόλις 4 από τις 16 ε.δ. του αγώνα αλλά ο σταθερός τους και γρήγορος ρυθμός χωρίς λάθη τους οδήγησε στο σημαντικότερο αποτέλεσμα της καριέρας τους ως τώρα. Στην 2η θέση της γενικής, σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι περσυνοί πρωταθλητές Αυστρίας, Baumschlager-Wicha με το Skoda Fabia S2000. Συνολικά ήταν ταχύτεροι από τους νικητές αλλά η έξοδος που είχαν στην 1η ε.δ., τους κόστισε σχεδόν 2 λεπτά και τους έριξε προσωρινά εκτός 40άδας, δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν τη νίκη. Πίεσαν πολύ πάντως σε όλες τις υπόλοιπες ε.δ. και κατάφεραν να ανέβουν τελικά στο πόντιουμ. 3οι γενικής τερμάτισαν οι Τσέχοι Orsak-Vajik με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, ενώ τους ακολούθησαν οι, γνωστοί μας από το Ράλλυ ΕΛΠΑ, επίσης Τσέχοι Cerny-Kohout που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και οι Rosenberger-Monego με Subaru Impreza WRX N16. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε, τους περσυνούς πρωταθλητές Τσεχίας, Valousek-Hruza με Skoda Fabia S2000 που εγκατέλειψαν μετά την 1η ε.δ. από σπασμένο ψυγείο μετά από έξοδο, τους περσυνούς δευτεραθλητές Τσεχίας, Pech-Uhel με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που είχαν τουμπάρισμα στην 3η ε.δ., τους Aigner-Ertl με Mitsubishi Lancer RS Evolution X που εγκατέλειψαν στην 9η ε.δ. από κιβώτιο ενώ ήταν άνετα 1οι γενικής, και τους Blomqvist-Jakobsson με ίδιο αυτοκίνητο που για μια ακόμα φορά συμμετείχαν στον αγώνα αλλά εγκατέλειψαν στην 11η ε.δ. από έξοδο.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες; www.ewrc.cz
![authoricon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/authorbutton.png)
![dateicon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/datebutton.png)