Νικολόπουλος - Τσιάπας Το 3ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης διοργανώθηκε "φιλικά" στα μέσα του καλοκαιριού από την ΕΛ.ΕΤ.Α με 71 πληρώματα από όλη την Ελλάδα που ανταποκρίθηκαν στις παροχές της λέσχης. Παρά τον φιλικό χαρακτήρα του αγώνα δεν έλλειψαν οι μάχες και οι επιδόσεις από όσους ήθελαν να διακριθούν στη μεγάλη και απαιτητική διαδρομή των 18,6 χλμ. Καλύτερο χρόνο ημέρας είχαν οι νικητές της μεγάλης κατηγορίας, Νικολόπουλος - Τσιάπας με Mitsubishi Lancer Evo 6, όμως πολύ κοντά τους βρέθηκαν οι νικητές στα δίλιτρα, οι τοπικοί Παπαδιώτης - Κωστανάσιος με διαφορά μόλις 4 δευτερόλεπτα.

Περιγραφή

Νάσουλας - Πατρικούσης
Κοσμόπουλος - Μπαρδάκης
Παπαδιώτης - Κωστανάσιος
Μίχος - Χειράκης
Ζούμπερης - Σκορδιλάκης
Τσιούρης - Γορίτσας
Μπλάντζος - Σαρηγιαννίδης
Χιονίδης - Παναγιωταράς
Βράχατης - Κυπαρισσάς
Κοντής - Τσόγιας
Παπαδημητρίου - Τοπκάρογλου
Μαλακτάρη - Βαρουξή
Στη μεγάλη κατηγορία είχαμε πολύ ενδιαφέρουσες συμμετοχές όπως των Νάσουλα - Πατρικούση που πήραν την δεύτερη θέση με το Lancer Evo 9 και φυσικά τη συμμετοχή των Κοσμόπουλου - Μπαρδάκη με το Renault Clio R3 Maxi που δε χορταίνουμε να το βλέπουμε όπου συμμετέχει. Ο Βολιώτης οδηγός συμμετείχε σε ένα ακόμη αγώνα με σκοπό την εκμάθηση του όπλου του, πήρε την τρίτη θέση στην κατηγορία και ελπίζουμε στο δεύτερο μισό της σαιζόν να δούμε τις επιδόσεις που αρμόζουν στον συνδυασμό. 

Στις πιο πίσω θέσεις βρέθηκαν οι τοπικοί Γιώτης - Βότσης με Nissan Sunny Gti-R και Παύλου Π. - Σπύρου με την Lancia Delta Integralle που πρόσφεραν και θέαμα. Πιο πίσω οι Μουρίκης - Κουζιώνης με Lancer Evo 6 και οι Αγραφιώτης - Χαραλαμπίδης με BMW Ε30 στον πρώτο αγώνα ράλλυ του δεξιοτέχνη οδηγού από την Κοζάνη.

Στα δίλιτρα νικητής όπως είπαμε ο Παπαδιώτης που είχε πολύ κοντά τους Μίχο - Χειράκη που συμμετείχαν με το Seat Ibiza Gti σε μια ακόμα πολύ καλή εμφάνιση που τους έδωσε εκτός από τη δεύτερη θέση της κατηγορίας και την τρίτη θέση στην άτυπη γενική κατάταξη. Στην τρίτη θέση ανάμεσα σε 14 πληρώματα ανέβηκαν οι Ζούμπερης - Σκορδιλάκης με Citroen ZX αφήνοντας πίσω τα Honda Civic Type-R των Γεροδήμο - Κοτσιλιάνο και Καλαϊτζιάν - Καραμπίκα.

Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Σαρικάς - Σπύρου με Renault Clio Williams, πίσω τους οι Λάππας - Κουτρουμάνη που πέρασαν με πρόβλημα στο σαζμάν του Nissan Violet στο δεύτερο σκέλος και Σιούλης - Φαραγιάννης με Renault Clio Williams.

Στα 1600 όλες οι προβλέψεις ήταν για τοπικό νικητή μιας και οι συμμετοχές των Τσιούρη - Γορίτσα με Peugeot 106 και Παπαχρήστου - Λάππα με Saxo VTS ήταν ο συνδυασμός για μάχη στην κατηγορία. Η μάχη όμως κρίθηκε νωρίς, αφού στο πρώτο σκέλος ο Παπαχρήστος έμεινε μέσα στην ειδική και κατάφερε να τερματίσει το σκέλος για να αγωνιστεί κανονικά στη συνέχεια. Έτσι ο Τσιούρης πήρε τη νίκη με πολύ καλή επίδοση που τον έφερε στην 5η θέση της γενικής. Δεύτερος τερμάτισε ο τοπικός Μπλάντζος με συνοδηγό το Σαρηγιαννίδη με Peugeot 106 και τρίτοι οι Χιονίδης - Παναγιωταράς με ένα Peugeot 106 που χαιρόσουν να ακούς το μοτέρ του να ανοίγει.

Τέταρτοι τερμάτισαν οι τοπικοί Λάμπρου Σπ. - Γοργόλης με Citroen Saxo, πίσω τους με διαφορά 2" σε κάθε σκέλος οι Πούντος - Αμαξόπουλος (ήταν ο αγώνας με τους πιο πολλούς οδηγούς σε αλλαγή ρόλου) με Peugeot 106 και πίσω του οι Αναγνωστόπουλος Β. (ΑPR jr) - Πακτίτη με Peugeot 205.

Στην 7η θέση οι Καμποσιώρας - Μουλαρά με Citroen C2, ακολουθούν οι Λαϊνάς - Πάτρας με Peugeot 106 και οι Μαλακτάρης - Καλτίδης με Citroen Saxo, όλοι τους με διαφορές λίγων δευτερολέπτων. Στην κατηγορία οι συμμετοχές ήταν 29 πληρώματα!

Στα 1400 είχαμε ένα ατύχημα στο πρώτο σκέλος που ανάγκασε τον Αλυτάρχη να διακόψει την ειδική για να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο του Πέτρου από το δρόμο, με αποτέλεσμα όσα πληρώματα ακολουθούσαν να περάσουν την ειδική ως απλή διαδρομή και παίρνοντας έναν ενδεικτικό χρόνο για τη συνέχεια του αγώνα.

Στο δεύτερο σκέλος βέβαια ξεχώρισαν οι επιδόσεις των νικητών Βράχατη - Κυπαρισσά αλλά και των δεύτερων Κοντή - Τσόγια, αμφότεροι με Toytota Yaris οι οποίοι παρότι "αδικήθηκαν" από το πρώτο σκέλος κατάφεραν να μειώσουν τόσο πολύ το χρόνο τους που κάλυψαν τη διαφορά από τους τρίτους της κατηγορίας Παπαδημητρίου - Τοπκάρογλου με Yaris που πήραν κανονικά το χρόνο τους στο πρώτο σκέλος. Και σε αυτή την κατηγορία είχαμε πολλές συμμετοχές που έφτασαν τις 21!! τη στιγμή που στο πρόσφατο Ράλλυ Κένταυρος υπήρχαν μόνο δύο αυτοκίνητα στα 1400 κυβικά!

Συνεχίζοντας με τα αποτελέσματα στα 1400 κυβικα έχουμε τους τοπικούς Λισγάρα - Γκούρα με Peugeot 106 1.3 που είναι οι χαμένοι της υπόθεσης αφού υπολείπονται μόλις 5 δέκατα από τους τρίτους και ήταν και αυτοί θύματα της ακύρωσης της διαδρομής.

Στην 5η θέση τερμάτισε η αμιγώς γυναικεία συμμετοχή των Μαλακτάρη - Βαρουξή που απογείωσαν το Seicento Sporting στο δεύτερο σκέλος με περάσματα που έδειχναν την οδηγό να παίρνει ότι μπορούσε να δώσει το μικρό αυτοκίνητο. Ο χρόνος ήταν τόσο καλός που δεν επηρεάστηκε ούτε από τα 10 δευτερόλεπτα ποινής που δέχτηκε το πλήρωμα και φυσικά οι γυναίκες πήραν και τη διάκριση της κατηγορίας A/0 που έχουν τα Ceicento και Cinquecento.

Στην 6η θέση των 1300 ακολούθησαν οι Δημόπουλος - Σανιδάς με Nissan Micra K12, 7οι οι Ψαθάς - Χιωτάκης με Peugeot 106 1.3 και 8οι ήταν οι Πιτσιδιανάκης - Κοσκινάς με Nissan Micra K12.

Στον αγώνα, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν και ο οργανωτική ομάδα της τοπικής λέσχης αφού πρόσφερε ένα εντυπωσιακό πακέτο προσφορών στους συμμετέχοντες, κερδίζοντας το στοίχημα σε καιρούς ισχνών αγελάδων για τους ελληνικούς αγώνες. Η τοπική κοινωνία ανταποκρίθηκε επίσης και την ημέρα του αγώνα παρά τη ζέστη και την ηλιοφάνεια, ήταν μεγάλο το πλήθος που παρακολούθησε τον αγώνα ενώ και η ενημέρωση για τα αποτελέσματα από την οργάνωση του αγώνα ήταν... ζωντανή και συνεχής και δέχθηκε τα συγχαρητήρια όλων.

Μακάρι να δούμε έναν ανάλογο αγώνα ράλλυ στα επόμενα χρόνια ώστε να έρθουν οι μνήμες από τα παλαιότερα Ράλλυ Δωδώνης.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα :