Λάμπρος Κύρκος Χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα, χωρίς καθυστερήσεις και με την παρουσία πλήθους θεατών, πραγματοποιήθηκε η 3η Ανάβαση Ομαλού, 5ου αγώνα της χρονιάς για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, ενώ χαρακτηρίστηκε από τις δυνατές μάχες αλλά και τις ανατροπές στις περισσότερες κατηγορίες. Τον αγώνα διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία η Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων με την υποστήριξη της "SEAT Βελμάρ".
Από τους 98 οδηγούς που είχαν δηλώσει συμμετοχή, κατάφεραν να τερματίσουν και στα δύο σκέλη οι 76.
Μάριος Ηλιόπουλος
Τάκης Καϊτατζής
Μπάμπης Πατσουράκης
Γιάννης Σουλάνης
Αργύρης Μουστάκας
Βαγγέλης Μπλάτζος
Ευθύμης Κανακάρης





Ταχύτερος όλου του αγώνα ο νικητής της ομάδας Ε’ Λάμπρος Κύρκος με Ford Escort WRC, ενώ τον ταχύτερο χρόνο της διαδρομής πέτυχε ο νικητής της ομάδας Α’ Μάριος Ηλιόπουλος με το εντυπωσιακό Peugeot 206 WRC, στο 2ο σκέλος.

Στα Ιστορικά, στην Κατηγορία 2 επικράτησε ο Θάνος Παπαδόπουλος με Ford Escort MK1, αφήνοντας 2ο τον Σωτήρη Ρόκο με Alfeta GT και 3ο τον τοπικό Γιώργο Φρατζεσκάκη με Ford Escort RS. Ταχύτερος όλων στα Ιστορικά ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος της Κατηγορίας 3, Ευθύμης Κανακάρης με Ford Escort MK2.

Τη μάχη της Ν2 κέρδισε ο Βαγγέλης Μπλάτζος με Peugeot 106 Rallye, αφήνοντας λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω του τον Κώστα Μπάντζο με Peugeot 106 S16 και πίσω τους, χωρίς να τους απειλήσει ιδιαίτερα, βρέθηκε ο Σπύρος Μαυροειδάκος με ίδιο αυτοκίνητο.

Στη Ν4 και τη γενική της ομάδας Ν επικράτησε ο Τάκης Καϊτατζής, ύστερα από μία εκπληκτική εμφάνιση με το νέο του απόκτημα, ένα Mitsubishi Lancer Evo9, σημειώνοντας ταυτόχρονα και τον 3ο χρόνο στην άτυπη γενική όλου του αγώνα. 2ος στην Ν4 τερμάτισε ο πολυπρωταθλητής Λεωνίδας Κύρκος με ίδιο αυτοκίνητο και 3ος ο Κώστας Ντούβλης επίσης με Mitsubishi Lancer Evo9.

Θρίλερ για γερά νεύρα θύμιζε η μάχη των τριών πρώτων στην Κλάση Α5, μια μάχη που κέρδισε ο Αργύρης Μουστάκας με Chevrolet Aveo, αφήνοντας λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω τον Λευτέρη Καρδαμάκη με Toyota Yaris, ενώ λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα πίσω τους βρέθηκε ο “Chocos” με VW Polo.

Θρίλερ ήταν και η μάχη της Α6 και πολλοί οι διεκδικητές, τελικός νικητής ο τοπικός Μπάμπης Πατσουράκης με Honda Civic και λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα πίσω του βρέθηκε ο Ανδρέας Ντόφης με Citroen Saxo, ενώ αυτοί ήταν και οι δύο 1οι στην ομάδα Α έως 2 λίτρα. Μια ανάσα πίσω τους έγινε «σφαγή» για την 3η θέση της Α6 με τελικό νικητή τον Βαγγέλη Τσιούρη με Peugeot 106 Rallye, μόλις ένα εκατοστό (!) του δευτερολέπτου πίσω του βρέθηκε ο Γιώργος Περουλάκης με Honda Civic που όμως είχε ένα τετακέ στην Κ7 στο πρώτο σκέλος και μισό δευτερόλεπτο πιο πίσω στην 5η θέση ο Γιάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 Rallye.

Στην Α7 νικητής αναδείχτηκε ο Δημήτρης Κτιστάκης με Peugeot 306, ακολούθησε ο Γιάννης Καλαϊτζιάν με Honda Civic TypeR και 3ος ο Ταράτσαλος Γιώργος με Renault Clio RS.

Στην Α8, ο συνήθης ύποπτος Μάριος Ηλιόπουλος με το Peugeot 206 WRC, οδηγώντας θεαματικά και γρήγορα, παρόλο που είχε τετακέ στην Κ3 στο πρώτο σκέλος, ήταν ο νικητής στην κλάση. Ακολούθησε ο πρόεδρος της Α. Λ. Α. Χανίων, Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης με Mitsubishi Carisma Evo6 και 3ος ήταν ο Σάκης Ηλιάδης με Mitsubishi Lancer Evo8.

Στην μονομαχία της Ε9 νικητής αναδείχτηκε ο Γιάννης Σουλάνης, μόλις δεκαεφτά εκατοστά (!) του δευτερολέπτου μπροστά από τον Ρένο Αρβανιτάκη, ενώ ταυτόχρονα κατέλαβαν την 3η και την 4η θέση στη γενική της ομάδας Ε. Τριάμισι δευτερόλεπτα πίσω τους βρέθηκε ο Σταύρος Σταυρουλάκης ενώ να πούμε ότι και οι τρεις αγωνίστηκαν με Suzuki Swift Gti.

Η κλάση Ε10 «αποδεκατίστηκε» από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου, μοναδικός «επιζών» ο Γιώργος Πολίτης με Citroen AX Maxi, που χωρίς άγχος πραγματοποίησε ένα όμορφο αγώνα και καλούς χρόνους.

Στην Ε11, τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε στο 1ο σκέλος και στη συνέχεια εγκατέλειψε ο Δημήτρης Παπαδιώτης με Renault Clio Williams καθώς και η εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη του Σπύρου Παπαδόπουλου με Ford Escort MK2 στο 2ο σκέλος, άνοιξαν το δρόμο στον Γιάννη Τάχτα με Opel Ascona για την 1η φετινή του νίκη. Ακολούθησε στη 2η θέση ο Κώστας Ψιλιώτης με Ford Escort και 3ος ήταν ο Χαράλαμπος Κούρτης με Peugeot 205 Maxi, που όμως στο 1ο σκέλος ταλαιπωρήθηκε από μηχανικό πρόβλημα.

Στους δικίνητους της Ε12 επικράτησε ο Διονύσης Τρόβας με BMW M3, ακολούθησε ο Νίκος Πλέσας με Ford Sierra RS Cosworth και 3ος ήταν ο Χαράλαμπος Κούρτης με BMW M3.

Τέλος στα τετρακίνητα της Ε12, πίσω από τον ταχύτερο όλου του αγώνα Λάμπρο Κύρκο με το Ford Escort WRC, βρέθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου με ίδιο αυτοκίνητο και 3ος ήταν ο Μανόλης Πιτσάκης με Ford Escort Cosworth. Στην απονομή του αγώνα παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Νομάρχης Χανίων κ. Γρηγόρης Αρχοντάκης και ο Δήμαρχος Δήμου Μουσούρων κ. Ξενοφών Αρναντωνάκης, οι οποίοι ευχαρίστησαν και ταυτόχρονα συγχάρηκαν όλους όσους συμμετείχαν στον αγώνα και δήλωσαν ότι πάντα θα είναι στο πλευρό της Α. Λ. Α. Χανίων για ότι χρειαστεί ώστε να πραγματοποιείται αυτός ο αγώνας κάθε χρόνο.

Μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν η “SEAT Βελμαρ” στη λεωφόρο Κ. Καραμανλή 78 στα Χανιά. Σημαντική υποστήριξη επίσης πρόσφεραν και ο Δήμος Μουσούρων, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων, η ΑΝΕΚ LINES, οι εθελοντές Σαμαρείτες του Ε.Ε. Σταυρού, το ΕΚΑΒ Χανίων, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και η Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων.