plastiras_01.jpg Ολοκληρώθηκε το 33ο Rally Sprint που διοργάνωσε η ΑΛΑΜΑΠ στην πανέμορφη περιοχή γύρω από τη Λίμνη Πλαστήρα. Ο αγώνας τιμήθηκε από πολλά πληρώματα (75) που προσπάθησαν για το καλύτερο στην φανταστική ειδική διαδρομή που "χάραξε" η οργάνωση για τον αγώνα κυριολεκτικά δίπλα στη λίμνη. Αρκετός και ο κόσμος που παρακολούθησε τον αγώνα, και φυσικά αποζημιώθηκε πλήρως από το θέαμα που πρόσφεραν όλα τα πληρώματα. Νικητές αναδείχτηκαν οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo9 προετοιμασμένο από την Ralliart Italy, που για ακόμα έναν αγώνα ξεχώρισαν στην αγαπημένη τους επιφάνεια.

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε το 33ο Rally Sprint που διοργάνωσε η ΑΛΑΜΑΠ στην πανέμορφη περιοχή γύρω από τη Λίμνη Πλαστήρα. Ο αγώνας τιμήθηκε από πολλά πληρώματα (75) που προσπάθησαν για το καλύτερο στην φανταστική ειδική διαδρομή που "χάραξε" η οργάνωση για τον αγώνα κυριολεκτικά δίπλα στη λίμνη. Αρκετός και ο κόσμος που παρακολούθησε τον αγώνα, και φυσικά αποζημιώθηκε πλήρως από το θέαμα που πρόσφεραν όλα τα πληρώματα. Νικητές αναδείχτηκαν οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo9 προετοιμασμένο από την Ralliart Italy, που για ακόμα έναν αγώνα ξεχώρισαν στην αγαπημένη τους επιφάνεια.

Βέβαια δεν έλειψε και ο συναγωνισμός αυτή τη φορά, καθώς στο πρώτο σκέλος του αγώνα προηγήθηκαν οι Παπαδημητρίου-Γκίνης με το ολοκαίνουριο Mitsubishi Lancer Evo9 κάνοντας τον καλύτερο χρόνο σχεδόν 9'' εμπρός από τον Βωβό, ο οποίος έχασε χρόνο στην σκόνη των προπορευόμενων Νιώρα-Μοσχόπουλου με το Subaru Impreza WRX N12 όπου είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο τους και εν τέλει εγκατέλειψαν. Εκεί ήρθε η ατυχία και για τον Παπαδημητρίου καθώς μετά τον τερματισμό της ε.δ. αντιμετώπισε πρόβλημα με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, ο οποίος αντικαταστάθηκε αλλά και πάλι ένα βραχυκύκλωμα στον νέο εγκέφαλο τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθεια τους. Έτσι η νίκη έπεσε στα χέρια των όυτως ή άλλως φαβορί του αγώνα, Βωβό-"ΕΛ ΕΜ", που χρησιμοποίησαν τον αγώνα ως "warm up" εν όψει της συμμετοχής τους στο Ράλλυ ΕΛΠΑ.

Η 2η θέση στα 2000+ πήγε στα χέρια των Πλατή-"El Nak Jnr" με το Subaru Impreza WRX όπου κινήθηκαν πολύ γρήγορα, απέφυγαν τις υπερβολές, και στην ουσία δεν απειλήθηκαν για την 2η θέση ενώ ήταν και πολύ θεαματικοί στα περάσματα τους. Το πόντιουμ της κατηγορίας σημπλήρωσαν οι Ζήσης-Ζήσης με Μitsubishi Lancer Evo9 που η βελτίωση τους είναι εμφανής από αγώνα σε αγώνα. Την πρώτη 6άδα στην κατηγορία συμπλήρωσαν οι, "TAZ"-Σουκούλης με Mitsubishi Lancer Evo9, "ALKIS"-Σαίνης επίσης με Mitsubishi Lancer Evo9 και Πλατώνης-Άκρατος με Mitsubishi Lancer Evo8 στην πρώτη τους εμφάνιση με αυτό.

Στην κατηγορία συμμετείχαν και 4 πληρώματα από την Β.Ελλάδα, ο λόγος για τους Μαυροδή-Κυρλαγκίτση με Subaru Impreza T555 που τερμάτισαν 8οι, Στρατέλη-Στρατέλη με Subaru Impreza WRX N11 που τερμάτισαν 11οι, Γιώτη-Βότση με Nissan Sunny GTI-R που τερμάτισαν 12οι, και Πολιτάνο-Πολιτάνο επίσης με Nissan Sunny GTI-R που τερμάτισαν 14οι στην κατηγορία.

Στα 2000 μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το ανανεωμένο Opel Corsa S1600. Aρκετά μπροστά σε χρόνους από τα υπόλοιπα πληρώματα της κατηγορίας, πίεσαν αρκετά, είχαν καλό ρυθμό και προσπάθησαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα του αυτοκινήτου. Τους ακολούθησαν μετά από καλή εμφάνιση οι Τουλάκης-Γκαραγκόυνης με VW Golf MKII ενώ 3οι τερμάτισαν οι Καραντάνας-Μέρμυγκα με Opel Manta σχεδόν 3'' πίσω από τους 2ους. Η πρώτη 6άδα συμπληρώθηκε από τους Υφαντή-Στάικο με Ford Escort MKII RS, Bαζάκα-Γεμενή με Ford Escort MKI RS και Κιουράνη-Γκολφινόπουλο με Opel Corsa S1600.

Στα 1600 κυριάρχησαν οι Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2 Challenge που έκαναν πολύ καλούς χρόνους ανάμεσα στα πληρώματα μεγαλύτερων κατηγοριών ενώ εντυπωσιακοί όπως πάντα ήταν και οι 2οι της κατηγορίας, Παντιέρας-Σταματίου με Toyota Corolla AE111 αλλά και οι 3οι, Aδαμόπουλος-Αδαμόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Παπαχριστόπουλος-Κουζούλης με ακόμα μια Toyota Corolla AE111, Δόντας-Τσαούσογλου με Peugeot 206 και Κούγιας-Φαρακλιώτης με ίδιο αυτοκίνητο.

Στα 1400 ξεχώρισαν οι Αργυρίου-Λάσκος με Toyota Starlet EP91 και πήραν μια άνετη νίκη. Τους ακολούθησαν οι Καβαλαράκης-Σκορδυλάκης με Peugeot 206 ενώ μόλις 2'' πίσω τους τερμάτισαν οι "AΡΜΑ"-"ΑΡΜΑΚΙ" με Nissan Micra K11.
Tην 6άδα συμπλήρωσαν οι Καπνιάς-Καββαδίας με Toyota Yaris, Σίψας-Πραστός με Τοyota Starlet και Παπαδημητρίου-Λάππας με Toyota Yaris. Να σημειώσουμε και την εγκατάλειψη των Τσάκαλου-Σιακώνη με Toyota Yaris που στο πρώτο σκέλος σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στην κατηγορία αλλά στην συνέχεια εγκατέλειψαν.

Oργανωτικά ο αγώνας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σχεδόν άψογος με την λέσχη να προσπαθεί για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του οδοστρώματος της ε.δ. ακόμα και λίγη ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα ενώ να σημειώσουμε και την παρουσία ελικοπτέρου που βοήθησε στην ακόμα καλύτερη ασφάλεια του αγώνα. Πραγματικά πολύ όμορφος αγώνας που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις ενώ το θέαμα που πρόσφεραν όλοι οι αγωνιζόμενοι ήταν υψηλού επιπέδου. Θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο "ΜΠΡΑΒΟ" στον κ. Γιάννη Καραντάνα, την "ψυχή" και πρόεδρο της ΑΛΑΜΑΠ που κάθε χρόνο ανεβάζει τον πήχη και διοργανώνει αγώνες υπόδειγμα.

Η συνέχεια του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος με την 2η ημέρα του Ράλλυ ΕΛΠΑ στις 28 Σεπτεμβρίου.

Video



Σύντομα...