elpa2.jpg Σε γνωστά και αγαπημένα χώματα κινήθηκαν σήμερα οι συμμετέχοντες στο δεύτερο αγώνα του Ράλλυ ΕΛΠΑ. Οι πολύ καλές από άποψη οδοστρώματος ειδικές διαδρομές Βωξίτες, Καρούτες, Αγ. Ευθυμία και Άμφισσα, καθώς και ο καιρός βοήθησαν τα πληρώματα και τους θεατές να απολαύσουν τον αγώνα, αφού τον πρώτο λόγο είχε ο έντονος συναγωνισμός.
 
Μετά από 8 ειδικές διαδρομές ο Γιάννης Παπαδημητρίου με τον Allan Harryman στο δεξί κάθισμα του Mitsubishi Lancer Evo 9, κατέκτησε τη νίκη και άφησε στη δεύτερη θέση τους Άρη Βωβό – «EL – EM».
 
Η εγκατάλειψη των Πάνου Χατζητσοπάνη - Ανδρέα Ανδρικόπουλου στην τελευταία ειδική του αγώνα και ενώ ήταν στην τρίτη θέση της κατάταξης, έδωσε στους οι Κύρκο Junior – Νίκο Πετρόπουλο την ευκαιρία να ανέβουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 
 
Καταπληκτικός αγώνας για τους Κώστα Πίτσο –Στέλιο Καραπαπάζη, οι οποίοι από την 7η θέση που ήταν μετά τα προβλήματα που προκλήθηκαν στο Evo 9 από μικροέξοδό τους στην ΕΔ Βωξίτες 1, ανέβηκαν στην τέταρτη θέση και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Χατζητσοπάνη βλέπουν με αισιοδοξία την υπόθεση πρωτάθλημα. 
 
Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Σταμάτης και Ηλίας Αθανάσουλας με Subaru Impreza και οι Πάνος και Βασίλης Ζήσης, με Mitsubishi Lancer Evo 9.
 
Τη νίκη στην κατηγορία F3 πήρε ο Μπάμπης Γαζετάς με συνοδηγό το Γιώργο Φασκιώτη και ένα Opel Corsa S1600. Οι Γιάννης Αναγνωστάκος – Μάριος Τσαούσογλου τερμάτισαν στη δεύτερη θέση και πρώτη στην Α/5. Όμως μετά από τον τελικό τεχνικό έλεγχο που έγινε στο Toyota Yaris τέθηκαν εκτός αγώνος, για παράβαση του τεχνικού κανονισμού. Έτσι τη δεύτερη θέση της F3να παίρνουν οι Σωτήρης Οικονόμου – Κώστας Γκουργιώτης με Citroen C2, ενώ οι Καβαλαράκης Junior – Γιώργος Σκορδυλάκης με το Peugeot 206 1.4 πήρε τη πρώτη θέση στην Α/5.  
 
Στην τελευταία ειδική διαδρομή κρίθηκε η νίκη για τον αγώνα των Ιστορικών, αφού μετά από 7 ειδικές οι Μιχάλης Λυκάκης – Θόδωρος Χατζηθεοδωρίδης με Ford Escort του 1972 και οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, με ίδιο αυτοκίνητο, είχαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο. Η νίκη κρίθηκε κυριολεκτικά στο νήμα με το Μιχάλη Λυκάκη να επικρατεί. Τρίτοι, όπως και χθες, τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς - Κώστας Γρηγοριάδης με Audi 80 GT του 1975.     
 

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά το τέλος του αγώνα.
 
Νο 6 - Γιάννης Παπαδημητρίου: Στις δύο τελευταίες ε.δ. πήγα φυλαγμένα μια που η διαφορά μας με τον Άρη ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε λάθη. Ευχαριστήθηκα πολύ τον αγώνα αφού είχα πολύ καιρό να τρέξω. Φέτος έκανα μόνο το ράλλυ Arctic και στην Ελλάδα το Θερμαϊκού όπου δεν ευχαριστήθηκα.
 
Νο 2 – EL – EM : Κατ’ αρχάς είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που ο Γιάννης ξαναγύρισε στους αγώνες και θα έχουμε εντονότερο συναγωνισμό. Εμείς είχαμε κάποια προβλήματα με τα λάστιχα, που όταν τα λύσαμε πλησιάσαμε στα 10 δευτερόλεπτα. Όμως ο Γιάννης σήμερα οδήγησε καταπληκτικά.
 
Νο 3 - Κώστας Πίτσος : Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και τον απολαύσαμε. Στενοχωρήθηκα πολύ για τον Πάνο. Με την εγκατάλειψή του μπορεί να είμαστε λίγο πιο κοντά στο Πρωτάθλημα, αλλά σίγουρα δεν είμαστε ισάξιοι. Θα κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο αλλά δεν γίνονται θαύματα.
 
Νο 8 – Κύρκος Junior: Ωραίος αγώνας και δύσκολος. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Εγώ οδηγώ πιο γρήγορα στην άσφαλτο. Στο χώμα θέλω ακόμα πολλή δουλειά.
 
Νο 17 – Μπάμπης Γαζετάς : Το αυτοκίνητο είναι πολύ δύσκολο και θέλει πολλή δουλειά. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και είμαι πολύχαρούμενος που κέρδισα την F3.
 
No 20 – Γιώργος Πάζης: Τίποτα δεν μας πήγε καλά αυτό το Σαββατοκύριακο. Μετά τα χθεσινά προβλήματα με τον κινητήρα που έσπασε, ευτυχώς που βρέθηκε και αυτό το αυτοκίνητο και μπορέσαμε να κάνουμε τον αγώνα. Όμως και σήμερα είχαμε αρκετά προβλήματα αφού είχαμε ένα λάστιχο στην 1η ε.δ. και στην 3η ε.δ. έσβησε ο κινητήρας για τουλάχιστον 5 λεπτά.
 
Νο 37 – Μιχάλης Λυκάκης: Σήμερα ευχαριστηθήκαμε πολύ τον αγώνα. Στην 6η είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με το μπροστινό τροχό και πήγαμε σχετικά φυλαγμένα. Όμως μετά το φτιάξαμε και τελικά καταφέραμε να κερδίσουμε.
 
Νο 35 – Βασίλης Βελάνης: Το πρωί είχαμε λάστιχο στους Βωξίτες μετά πήγαμε καλύτερα και στην τελευταία ε.δ. είχε πολλή βροχή και λάσπη.