Ο ελληνικός σχεδιασμός που κέρδισε την Class 3 Η ομάδα του Ε.Μ.Π. NTUA FSAE Team που συμμετείχε στον διεθνή διαγωνισμό Formula SAE της Ιταλίας για το έτος 2008, στην κατηγορία Class 3, ανακοινώνει με χαρά ότι κατέκτησε την πρώτη θέση. Οι πολύμηνες προσπάθειες της ομάδας ανταμοίφθηκαν όχι μόνο με την πρώτη θέση αλλά και με πολύ ενθαρρυντικά σχόλια από τους κριτές του διαγωνισμού.
Τα 5 παιδιά από την σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου κλήθηκαν στα πλαίσια του FSAE να σχεδιάσουν ένα αγωνιστικό μονοθέσιο, παρουσιάζοντας μάλιστα ένα σχέδιο όχι μόνο ανταγωνιστικό στην πίστα, αλλά και στην αγορά, αφού κάθε διαγωνιζόμενη ομάδα πρέπει να καταθέσει ένα πλήρες κοστολόγιο για τα υλικά και την διαδικασία κατασκευής του αυτοκινήτου, αλλά και ένα πλήρες και βιώσιμο οικονομικό κι επιχειρηματικό πλάνο προώθησης και πώλησής του στην αγορά.
NTUA FSAE Team Η ομάδα αποτελείται από τους παρακάτω:

Τσινιάς Βασίλης
Team Leader και υπεύθυνος πλαισίου & αναρτήσεων

Μιχαλόπουλος Γιάννης
Υπεύθυνος Δημ. Σχέσεων ‐ Υπεύθυνος κινητήρα και σχεδιαστής περιφερειακών κινητήρα

Αλέξης Βαμβακάς
Υπεύθυνος συστημάτων μετάδοσης & πέδησης

Ντέμος Γιώργος
Σχεδίαση συστήματος ανάρτησης

Γεωργιάδης Γιώργος
Σχεδίαση συστημάτων ανάρτησης & πέδησης

Παρουσιάζοντας ένα μονοθέσιο ρεαλιστικό, χωρίς υπερβολές και εντυπωσιασμούς κατάφερε να κρατήσει το κόστος χαμηλά ‐ διαπρέποντας μάλιστα στο αντίστοιχο event του διαγωνσιμού με βαθμολογία 87/100 ‐ ενώ ταυτόχρονα με το επιχειρηματικό της σχέδιο έδειξε στην επιτροπή των κριτών ότι όχι μόνο μπορεί να πουλήσει το προϊόν της, αλλά μπορεί και να κρατήσει τους πελάτες της για μεγάλο χρονικό διάστημα μετά την αγορά προσφέροντας ασυναγώνιστες υπηρεσίες after‐sales.

Η επιτροπή των κριτών περιλαμβάνει μεγάλα ονόματα από την αυτοκινητοβιομηχανία και το Motorsport όπως αυτά του Aldo Costa (Scuderia Ferrari Marlboro Technical Director), Marco Fainello (Ferrari F1 Car Performance Development Manager), Giorgio Valentini (Car Design Expert, ex‐F1 cars designer).

Η ομάδα θέλει τέλος να ευχαριστήσει για την συνδρομή του τον καθηγητή κ. Κ.Ν. Σπέντζα καθώς και το Εργαστήριο Οχημάτων της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ για την βοήθειά τους σε οτιδήποτε χρειάστηκε.