Ενημέρωση
Στην 2η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Solowow-Baran με το νέο τους απόκτημα, ένα Ford Fiesta S2000. Σταθεροί όπως πάντα απέφυγαν τα λάθη, κέρδισαν 5 ε.δ. του αγώνα, και κατάφεραν να πάρουν ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στον αγώνα της πατρίδας τους.
Στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ ανέβηκαν οι Kuchar-Dymurski με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Poland. Kέρδισαν 2 ε.δ., αλλά κάποια οδηγικά λάθη ίσως να τους κόστισαν την διεκδίκηση της 2ης θέσης τερματίζοντας τελικά 41'' πίσω από τον Solowow.
Oι πρωτοπόροι της βαθμολογίας του ERC, Rossetti-Chiarcossi με το Fiat Grande Punto S2000 σε καμία περίπτωση δεν δικαίωσαν τον τίτλο του φαβορί που τους δόθηκε πριν την έναρξη του αγώνα. Ακόμα και αν ταλαιπωρήθηκαν όπως δήλωσαν την 1η μέρα "καθαρίζοντας" τις ε.δ., δεν κατάφεραν να μπουν στην διεκδίκηση της νίκης ούτε την 2η μέρα, τερματίζοντας τελικά 4οι. Βέβαια η διαφορά που έχουν δημιουργήσει στην βαθμολογία του ERC ίσως και να τους επιτρέπει να μην πιέζουν όσο μπορούν και θέλουν. Πάντως, παραμένουν το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο.
Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Oleksowicz-Obrebowski με το Ford Fiesta S2000. To τοπικό πλήρωμα ήταν σαφώς ταχύτερο στον αγώνα της χώρας τους από ότι στους 2 πρώτους αγώνες του θεσμού σε Ιταλία και Κροατία ενώ σαφώς νιώθουν πιο άνετα σε χωμάτινες επιφάνειες.
Αρκετά λεπτά πιο πίσω τους βρέθηκαν οι Typa-Siatkowski με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX οι οποίοι έγραψαν αξιοπρεπής χρόνους σε μια από τις πρώτες τους εμφανίσεις με το αυτοκίνητο. Τους ακολούθησαν οι Rzeznik-Mazur με ένα Skoda Fabia S2000 και οι Kuzaj-Parry με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι παρά του ότι εγκατέλειψαν για πολλοστή φορά στην καριέρα τους από έξοδο στην 15η ε.δ. βρέθηκαν σε αυτή τη θέση ελέω super rally. Το ίδιο ισχύει και για τους 9ους γενικής, Holowczyc-Kurzeja με το Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. της 1ης μέρας από κινητήρα. Ξεκίνησαν όμως την 2η μέρα και κατάφεραν να εισέλθουν στην πρώτη 10άδα.
Την 10άδα συμπλήρωσαν oι Bebenek-Bebenek που έγραψαν απίστευτους χρόνους στο τιμόνι ενός Citroen C2 R2 Max. Oι προπερσυνοί νικητές του αγώνα δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν το budget για να συμμετέχουν με μεγαλύτερο αυτοκίνητο, αλλά παρ' όλα αυτά διασκέδασαν την συμμετοχή τους ενώ κέρδισαν και την κατηγορία R και ήταν μακράν ο ταχύτερος 2WD συνδυασμός. Αρκετές θέσεις στην γενική πιο πίσω τους ακολούθησαν οι Streer-Gerber με ένα Renault Clio RS Ragnotti της Α/7 και οι Chmielewski-Hundla με Citroen C2 R2 Max.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους πρώην πρωταθλητές Πολωνίας, Bouffier-Panseri, που στον αγώνα οδήγησαν ένα Peugeot 207 S2000, που εγκατέλειψαν από κινητήρα στην 8η ε.δ. ενώ ήταν 1οι και ήταν οι μόνοι που μπόρεσαν να ακολουθήσουν τους χρόνους των νικητών. Για το ίδιο λόγο εγκατέλειψαν τόσο οι Kosciuszko-Szczepaniak με το Skoda Fabia S2000 στην 4η ε.δ. όσο και οι Betti-Scalvini με Peugeot 207 S2000 στην 9η ε.δ.. Καλούς χρόνους στα 2WD έγραψαν και οι Grzyb-Zawada με ένα Ford Fiesta R2 οι οποίοι αποκλείστηκαν από τον αγώνα μετά την προτελευταία ε.δ.!
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο Geko Rally Υpres στο Βέλγιο, στις 24-26/6, αγώνας που επίσης προσμετρά και στο IRC.
Video
ERC - Rally Poland 2010
ERC - Rally Poland 2010
ERC - Rally Poland 2010 - In Car - SS 3 - Bouffier/Panseri - Peugeot 207 S2000
ERC - Rally Poland 2010
ERC - Rally Poland 2010 - In Car - SS 3 - Bouffier/Panseri - Peugeot 207 S2000
Aποτελέσματα
ERC - Rally Poland 2010 - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=1013
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=1013
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Tomasz Kalinski (www.rallymedia.pl)

