Ενημέρωση
Μετά το Arctic Rally όπου μάλλον ήταν αγώνας "αναγνωριστικός" για το πλήρωμα με πολλά προβλήματα, το Vaakuna Ralli που τερμάτισαν 7οι, και το Hartikainen Ralli που τερμάτισαν 2οι, στο Ο.Κ Auto Ralli πραγματικά έκλεψαν τις εντυπώσεις! Έγραψαν κορυφαίους χρόνους, ήταν άκρως θεαματικοί, και πήραν την 1η νίκη στην καριέρα τους σε επίπεδο γενικής. Κέρδισαν τις πρώτες 4 ε.δ. από τις 7 του αγώνα και στην συνέχεια έδειξαν και την εμπειρία τους κοντρολάροντας την διαφορά που δημιούργησαν για να φτάσουν στη νίκη. Έτσι ανέβηκαν στην 3η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος και δείχνουν ότι θα είναι "δυνατό χαρτί" για τους 2 εναπομείναντες χωμάτινους αγώνες της χρονιάς, ενώ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα μπορούσαν να καταφέρουν αν δηλωθούν από την τοπική ομοσπονδία για να βαθμολογηθούν ανάμεσα στα πληρώματα του PWRC στον αγώνα του WRC στα τέλη Ιουλίου. Ένα είναι σίγουρο, το ότι η τοπική "γραμμή παραγωγής" ταλέντων καλά κρατεί...
Ο συναγωνισμός για τους νικητές στον αγώνα προήλθε από τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Salo-Stenberg με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X της Ralliart Finland. Mέχρι και την 3η ε.δ. βρισκόταν πολύ κοντά στον Lindroos (+8''2) αλλά κατά την διάρκεια της 4ης ε.δ. αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο του Lancer που τους κόστισε περίπου 30'' ρίχνοντάς τους στην 3η θέση της γενικής. Το πρόβλημα λύθηκε στο σέρβις που ακολούθησε και μετά πίεσαν πολύ για να μειώσουν την διαφορά και κατάφεραν τελικά (κερδίζοντας 2 ε.δ.) να ανέβουν και πάλι στην 2η θέση αυξάνοντας με αυτό το αποτέλεσμα την διαφορά τους στην βαθμολογία και φυσικά παραμένουν το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.
Την καλύτερη εμφάνιση στην καριέρα τους πραγματοποίησαν και οι Vihavainen-Piira που και αυτοί φέτος βρίσκονται για πρώτη φορά στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου της "μεγάλης" κατηγορίας, ενός Mitsubishi Lancer RS Evolution X. Βρέθηκαν 2οι μετά το πρόβλημα του Salo αλλά δεν μπόρεσαν να τον κρατήσουν πίσω τους μέχρι το τέλος του αγώνα. Πάντως και αυτοί δείχνουν πολύ καλά δείγματα ταχύτητας και είναι σίγουρο ότι θα μας απσχολήσουν στο μέλλον αρκετά ενώ η θέση στο πόντιουμ τους αφήνει απόλυτα ικανοποιημένους.
6'' πίσω τους τερμάτισαν οι Miettinen-Lukka με το Skoda Fabia S2000 ενώ άλλα 40'' πίσω βρέθηκαν οι Εσθονοί Kaur-Lepikson με ένα Subaru Impreza WRX N12B.
Μόλις 7οι κατέληξαν οι Katajamaki-Hirvijarvi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X που βρίσκονται 2οι στην βαθμολογία και είναι ο μόνος συνδυασμός που ίσως καταφέρνει ακόμα να προφτάσει τον Salo στην κούρσα του τίτλου. Δεν βρέθηκαν στην διεκδίκηση της νίκης ενώ και μια ποινή 1'20'' για καθυστέρηση τους κόστισε αρκετές θέσεις στην γενική.
Στον αγώνα είχαμε και την ανάδειξη του πρωταθλητή στην κατηγορία SM2. Οι Pinomaki-Kaskinen σημείωσαν την 5η νίκη τους σε ισάριθμους αγώνες και δίκαια κατέκτησαν τον τίτλο πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις σε όλους τους αγώνες. Εδώ κατάφεραν μάλιστα να τερματίσουν και στην 13η θέση της γενικής! 2οι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Lappi-Ferm με ένα Honda Civic Type-R.
Άτυχοι στον αγώνα, οι Gardemeister-Lukander που φέτος συμμετέχουν σε αρκετούς αγώνες με ένα BMW M3 με στόχο την διασκέδαση, καθώς εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από μηχανική βλάβη.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Vartti Ralli στις 28/8.
Aποτελέσματα
SM - O.K. Auto Ralli 2010 - Final Results
http://www.rallism.fi/attachements/2010-06-16T17-17-00318.pdf
http://www.rallism.fi/attachements/2010-06-16T17-17-00318.pdf
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Petri Skog (www.ewrc.cz), www.rallism.fi

