Η συρρίκνωση των cc του κινητήρα έχει σαν στόχο την μείωση του κόστους και την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τα διαφορικά πλέον είναι μηχανικά ενώ το σύστημα μετάδοσης είναι χειροκίνητο εξατάχυτο σειριακό. Υπάρχουν λιγότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα και η ζωή των κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων θα επεκταθεί. Συνολικά, αναμένεται σύμφωνα με την FIA ότι το κόστος του ανταγωνισμού σε μια πλήρη σεζόν θα μειωθεί κατά τουλάχιστον 30%.
Τα αυτοκίνητα θα είναι οριακά πιο αργά στις ειδικές διαδρομές αλλά οι στροφές του κινητήρα θα είναι υψηλότερες και σε συνδυασμό με τα λιγότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο εντυπωσιακό. Οι νέες προδιαγραφές θα κάνουν τα αυτοκίνητα πιο δύσκολα στην οδήγησή τους αφού λείπει το κεντρικό διαφορικό και καταργούνται τα paddles για τις αλλαγές των ταχυτήτων.
Ακολουθεί η κατάσταση με τις συμμετοχές του WRC για το 2011.
CITROËN TOTAL WORLD RALLY TEAM Loeb/Elena DS3 WRC
CITROËN TOTAL WORLD RALLY TEAM Ogier/Ingrassia DS3 WRC
FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM Hirvonen/Lehtinen FIESTA (Mk6)WRC
FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM Latvala/Anttila FIESTA (Mk6)WRC
FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM Al Qasimi/Orr FIESTA (Mk6)WRC
MUNCHI’S FORD WORLD RALLY TEAM Villagra/Companc FIESTA (Mk6)WRC
M-SPORT STOBART FORD RALLY TEAM Wilson/Martin FIESTA (Mk6)WRC
M-SPORT STOBART FORD RALLY TEAM H.Solberg/Minor FIESTA (Mk6)WRC
FERM POWER TOOLS WORLD RALLY TEAM Kuipers/Miclotte FIESTA (Mk6)WRC
ICE1RACING Räikkönen/Lindström DS3 WRC
PETTER SOLBERG WORLD RALLY TEAM P.Solberg/Patterson DS3 WRC
MONSTER WORLD RALLY TEAM Block/Gelsomino FIESTA (Mk6)WRC
MINI WORLD RALLY TEAM Meeke/Nagle MINI COUNTRYMAN WRC
MINI WORLD RALLY TEAM Sordo/Barrio MINI COUNTRYMAN WRC
|