thumb_01corona.jpg
To ασφάλτινο Ronde di Andora παρά τις πολύ ενδιαφέρουσες συμμετοχές που συγκέντρωσε δυστυχώς έγινε σημείο αναφοράς λόγω του σοβαρού ατυχήματος που είχαν στο 1ο πέρασμα οι Kubica/Gerber στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα Skoda Fabia S2000. Όσον αφορά την εξέλιξη του αγώνα, μετά την διακοπή της 1ης ε.δ. (τα πληρώματα πήραν τον χρόνο του αυτοκινήτου που ολοκλήρωσε την ε.δ.) και την ακύρωση του 2ου περάσματος λόγω καθυστέρησης, στην ουσία όλα κρίθηκαν στα 2 τελευταία περάσματα της ε.δ.. Εκεί, οι Corona/Gagliardi με το Peugeot 307 WRC δεν είχαν αντίπαλο "στα κυβικά τους" και μάλλον έφτασαν σε μια εύκολη νίκη.

thumb_02aragno.jpg

thumb_03andolfi.jpg

thumb_04andolfi_jnr.jpg

thumb_05pisi.jpg

thumb_06bosca.jpg

thumb_07kubica.jpg

Το ίδιο εύκολα έφτασαν και στην νίκη της κατηγορίας S16 και οι Aragno/Mondino με ένα Renault Clio S1600 τερματίζοντας περίπου 36'' πίσω από τους νικητές και σχεδόν 19'' εμπρός από το πλήρωμα που τους ακολούθησε. 

Για τις θέσεις 3-10 πραγματικά είχαμε μεγάλες μάχες στο τελευταίο πέρασμα. Οι 3οι από τους 10ους είχαν διαφορά μόλις 5''4! Στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ ανέβηκαν τελικά οι Andolfi/Romano με ένα Renault Clio Williams που κέρδισαν και την FA7. Μόλις 0''5 πίσω τους τερμάτισαν οι Andolfi Jnr/Boero με ένα Renault Clio R3 οι οποίοι κέρδισαν την R3C.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, εκτός των Kubica/Gerber με το Skoda Fabia S2000, θα βρούμε και τους, περσυνούς κυπελλούχος της κατηγορίας S2000 στο TRA, Pisi/Cadore που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Renault Clio S1600 αλλά σταμάτησαν την προσπάθειά τους μετά το ατύχημα του Kubica, και τους Bosca/Aresca με Renault Clio R3 που σταμάτησαν την προσπάθειά τους για τον ίδιο λόγο.

 

 

 

Ronde di Andora 2011 - Final Results

Ronde di Andora 2011