Peugeot 205 T16 Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Φεβρουαρίου στο Stoneleigh Park που βρίσκετε στο Coventry του Ηνωμένου Βασιλείου έλαβε χώρα το όγδοο διεθνείς ιστορικό Motorsport Show. Το Show θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα καλό μάθημα ιστορίας καθώς στο Live Rally Stage έδωσαν το παρών αρκετά θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που ενθουσίασαν τους θεατές όπου γέμισαν το Stoneleigh Park

Lancia Stratos

Lancia Delta Integrale

Audi Quattro Sport

Ford RS2000

Την είσοδο του εκθεσιακού χώρου κοσμούσαν έξι Lancia Stratos replica που δεν είχα να ζηλέψουν τίποτα από ένα εργοστασιακό Stratos. Συνεχίζοντας προς το εσωτερικό της έκθεσης, οι προσδοκίες ήταν υψηλές μετά την εντυπωσιακή είσοδο με τις Lancia Stratos, αλλά δυστυχώς τα εκθέματα ήταν ανεπαρκή σε σχέση με άλλες διοργανώσεις, μερικά ιστορικά αγωνιστικά δρόμου κάποια ιστορικά αυτοκίνητα πίστας, μια σειρά από ιστορικά κάρτ, διάφορες αντίκες και λιγοστά περίπτερα με αγωνιστικό εξοπλισμό. Παρόλα ταύτα το ενδιαφέρον παρέμεινε αμείωτο ανυπομονώντας να φτάσει μεσημέρι όπου και θα ξεκίναγε το πρώτο σκέλος του Rally Stage.

Στο Rally Stage ένας από τους ζωντανούς θρύλους των αγώνων ράλλυ, ο Miki Biasion έκανε την εμφάνισή του πίσω από το τιμόνι μιας Lancia Delta Integrale κλέβοντας την παράσταση όντας ο μόνος που οδήγησε γρήγορα προσφέροντας θέαμα πλαγιοπολισθένοντας σε κάθε στροφή.

Στη γραμμή εκκίνησης βρέθηκε επίσης ένα αγωνιστικό Vauxhall Chevette HS του 1978 έχοντας στο τιμόνι τον οδηγό που συμμετείχε σε διάφορους αγώνες με αυτό το 1978 τον Jimmy McRae. Ένα από τα επτά συνολικής κατασκευής FIA Group A Mercedes 190 Cosworth πήρε μέρος στο Show, οδηγός του ο καινούργιος ιδιοκτήτης του Jeff Williamson. Ο Tony Graham εμφανίστηκε στο Show μετά την επιστροφή του από το Ιστορικό Μόντε  Κάρλο στο τιμόνι μιας Lancia Fulvia HF του 1970.

Μια Firenza V8 ήταν παρών στο Show όπως και το 2010, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (ένα από τα συνολικά εκατό) κατασκευάστηκε για την ομάδα της GM την Νοτίου Αφρικής έχοντας ως σκοπό να ανταγωνιστούν την ομάδα της Ford Νοτίου Αφρικής οπού χρησιμοποιούσαν τα γνωστά σε όλους Capri εφοδιασμένα με κινητήρα V8.

Επίσης δεν θα μπορούσε να έλλειπε από το Live Rally Stage το μικρό αλλά πανίσχυρο Metro 6R4s, το οποίο παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής στους Βρετανούς οπαδούς ράλλυ εδώ και 25 χρόνια. Ακόμα τρία Ford RS2000, δύο Opel Manta 400, δύο Audi Quattro Sport, ένα Peugeot 205 T16 και ένα εξαιρετικά σπάνιο Nissan 240RS, όλα μοντέλα που κυριαρχούσαν στους αγώνες ράλλυ στα μέσα της δεκαετίας 1980.

Δείτε όλες τις φωτογραφίες στη R40 Gallery .