01navarra.jpg O 1ος γύρος του Ιταλικού Κυπέλλου Χώματος, το Rally Adriatico, κατάφερε να "τραβήξει" αρκετή δημοσιότητα παγκοσμίως καθώς εκεί είχαμε την 1η νίκη σε επίπεδο γενικής για το νέο Mini John Cooper Works S2000. Οι πολύ έμπειροι Navarra/Fedeli βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του Mini που παρέλαβε η Grifone πριν 2 εβδομάδες, και μόλις στον 2ο αγώνα του (1ο στο χώμα) κατάφεραν να το ανεβάσουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και μάλιστα απέναντι σε πολύ ισχυρό ανταγωνισμό, εν ονόματι Mikkelsen/Floene με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italy.  

Ενημέρωση

02mikkelsen.jpg

03aghini.jpg

04batistini.jpg

05dettori.jpg

06martinis_-_.jpg

Οι Navarra/Fedeli, που εκτός από ζευγάρι στα μπάκετ αποτελούν και ζευγάρι στη ζωή, χρησιμοποιώντας στο έπακρο την πολύ μεγάλη εμπειρία που έχουν στα Ιταλικά χώματα, ξεκίνησαν πολύ δυνατά τον αγώνα κερδίζοντας τις 3 πρώτες ε.δ.. Εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη των αντιπάλων τους και γράφοντας πολύ καλούς χρόνους κατάφεραν να αντέξουν και να κρατήσουν την μικρή διαφορά που δημιουργήσαν μέχρι το τέλος του αγώνα και να πάρουν τη νίκη. Δεν ήταν οι γρηγορότεροι σε απόλυτη ταχύτητα αλλά έδειξαν ότι στην αγαπημένη τους επιφάνεια, το χώμα, ακόμα αποτελούν έναν παραπάνω από αξιόμαχο συνδυασμό!

Οι ταχύτεροι στον αγώνα, ήταν οι Νορβηγοί Mikkelsen/Floene! Παρά την ελάχιστη εμπειρία τους στα Ιταλικά χώματα κατάφεραν να εντυπωσιάσουν για ακόμα μια φορά. Το αποτέλεσμα δείχνει ότι όλα κρίθηκαν στο λάθος που έκαναν στην 2η ε.δ. του αγώνα όπου είχαν ένα τετ-α-κε που τους κόστισε περίπου 20''. Από εκεί και έπειτα πίεσαν πολύ, και κερδίζοντας τις 6 τελευταίες ε.δ. (από τις 9 του αγώνα) άσκησαν μεγάλη πίεση στον Navarra χωρίς όμως να καταφέρουν να τον "προσπεράσουν". Τερμάτισαν 12''6 πίσω από τους νικητές και δείχνουν ότι θα είναι από τους κύριους διεκδικητές του τίτλου στον θεσμό του οποίου θα ακολουθήσουν τους περισσότερους αγώνες σε συνδυασμό με την καμπάνια τους στο IRC με την Skoda UK.

Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν και οι Aghini/Cerrai με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Mετά από αρκετό καιρό βρέθηκαν και πάλι πίσω στα μπακετ και μάλιστα κορυφαίου αυτοκινήτου και για ολόκληρη την χρονιά. Βρέθηκαν 2οι για μεγάλο κομμάτι του αγώνα αλλά τελικά δεν κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τον Mikkelsen. Η 3η θέση μάλλον τους ικανοποιεί και βλέπουν με αισιοδοξία την χρονιά εμπρός τους. Τερμάτισαν 6''3 πίσω από τον Νορβηγό.

Η μεγαλύτερη μάχη του αγώνα έγινε για την 4η θέση της γενικής. Εκεί, 3 πληρώματα μπήκαν στην τελευταία ε.δ. με διαφορά 1''6 μεταξύ τους. Γράφωντας έναν πολύ καλό χρόνο στην τελευταία ε.δ., οι Batistini/Pinelli με το Peugeot 207 S2000 κατάφεραν να επικρατήσουν για 0''8 των Dettori/Pisano με Ford Fiesta S2000 ενώ άλλα 1''4 πίσω βρέθηκαν οι "Dedo"/Daddoveri με Peugeot 207 S2000. Καλή εμφάνιση και για τους Ricci/Pfister με το Subaru Impreza WRX N16 που τερμάτισαν 7οι, 4''8 πίσω από τον "Dedo" και κέρδισαν την Ν/4.

Ενδιαφέρον υπήρξε και στην R3C όπου οι Martinis/Tratter με Renault Clio R3 επικράτησαν για 11''4 των Bettega/Scattolin με ίδιο αυτοκίνητο, τερματίζοντας 13οι γενικής!

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους περσυνούς Κυπελλούχους του θεσμού, τους Φιλανδούς Arminen/Nikkola με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που σταμάτησαν την προσπάθειά τους στην 8η ε.δ. από μηχανική βλάβη.

ΤRT - Rally Adriatico 2011 - Final Results

Video

TRT - Rally Adriatico 2011

TRT - Rally Adriatico 2011

TRT - Rally Adriatico 2011

TRT - Rally Adriatico 2011