01andreucci.jpg O 5oς γύρος του πρωταθλήματος ράλλυ Ιταλίας πραγματοποιήθηκε στην περιοχή του Lecce με το ασφάλτινο Rally del Salento. Οι Andreucci/Andreussi  με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν την φετινή χρονιά καθώς στο ίσως πιο ανταγωνιστικό εθνικό πρωτάθλημα της Ευρώπης κατάφερνουν να διατηρήσουν το απόλυτο στις νίκες, παίρνοντας την 5η συνεχόμενή τους! Η διαφορά που έχουν από τα πληρώματα που τους ακολουθούν στην βαθμολογία είναι τεράστια και πλέον ζητούν μόλις μια 3η θέση στους 3 αγώνες που απομένουν ώστε να κλειδώσουν και μαθηματικά τον τίτλο!

Ενημέρωση

Αυτή η νίκη τους όμως μάλλον ήρθε δυσκολότερα από τις υπόλοιπες φετινές. Και ο λόγος ήταν οι τοπικοί Pisi/Cadore με ένα Peugeot 207 S2000 που μέχρι και την 10η από τις 13 ε.δ. του αγώνα βρισκόταν οριακά εμπρός από τον Andreucci καταφέρνοντας να εντυπωσιάσουν με την ταχύτητά τους!

Ο Pisi στο τέλος της 1ης μέρας είχε ένα πλεονέκτημα 12''5 το οποίο όμως εξανεμίστηκε στην 1η ε.δ. της 2ης μέρας μετά από ένα λάθος που έκανε και έτσι ο Andreucci βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής και εκεί η εμπειρία του τελευταίου έκανε την διαφορά καθώς κατάφερε να ανεβάσει λίγο ακόμα τον ήδη πολύ γρήγορο ρυθμό που είχε και να καταφέρει να προσπεράσει τον Pisi καταφέρνοντας να τον ελέγξει μέχρι το τέλος του αγώνα, επικρατώντας τελικά για 19''1.

Στην 3η θέση της γενικής βρέθηκαν τελικά οι Scandola/D'Amore με το Ford Fiesta S2000 της Α-Style. Tην πρώτη μέρα του αγώνα είχαν μια έξοδο που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο ρίχνοντας τους στην 25η θέση της γενικής. Στην συνέχεια όμως εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους (κέρδισαν και 5 ε.δ.) και μόλις στην προτελευταία ε.δ. ανέβηκαν 3οι όπου και διατηρήθηκαν και μετά το τέλος της τελευταίας ε.δ. για μόλις 0''2 μετά από ομηρική μάχη με τους Rossetti/Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. 

Oι τελευταίοι μάλλον θα ήθελαν να ξεχάσουν γρήγορα τον αγώνα καθώς ταλαιπωρήθηκαν αρκετά από προβλήματα και με το αυτοκίνητο αλλά και οδηγικά. Επίσης βλέπουν τον Scandola να ισοβαθμεί μαζί τους στην 2η θέση της βαθμολογίας και με αυτούς θα δώσουν τελικά την μάχη φέτος και όχι για τον τίτλο καθώς η διαφορά με τον Andreucci απλά δεν ανατρέπεται υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Άτυχοι και οι Cunico/Pollet με το Peugeot 207 S2000 καθώς μέχρι την προτελευταία ε.δ. βρισκόταν 3οι αλλά ένα μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στην ε.δ. τους κόστισε αρκετό χρόνο και τους έριξε στην 5η θέση.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Perico/Carrara με το Peugeot 207 S2000, που και αυτοί θα βρισκόταν στην μάχη για την 3η θέση αν δεν είχαν ένα κλατάρισμα στην 19η ε.δ.. 7οι γενικής τερμάτισαν οι Angrisani/Pollicino με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X.

Μεγάλη μάχη έγινε και για την πρώτη θέση στα 2WD όπου τελικά επικράτησαν οι Campedelli/Fappani με το Citroen DS3 R3T (8οι γενικής) αφού οι Nucita/Princiotto με Renault Clio R3 που προηγούταν είχαν κλατάρισμα στην 10η ε.δ. και έχασαν πολλές θέσεις στην γενική. 

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, θα βρούμε τους Chentre/Canova με το Peugeot 207 S2000 της Vieffe Corse οι οποίοι ήταν και πάλι ταχύτατοι αλλά σε μια από τις ε.δ. του αγώνα χτύπησαν μια πολύ μεγάλη πέτρα στην μέση του δρόμου με αποτέλεσμα να χάσουν πολύ χρόνο και θέσεις στην γενική. Στην συνέχεια και μετά από έλεγχο της ομάδας στα in-car πλάνα από τα πληρώματα που πέρασαν το σημείο πριν και μετά τον Chentre διαπίστωσαν ότι αυτή η πέτρα δεν υπήρξε στο πέρασμα των άλλων πληρωμάτων και διαμαρτυρήθηκαν στην οργάνωση. Επειδή δεν έλαβαν θετική ανταπόκριση από την οργάνωση, η ομάδα αποφάσισε να αποσύρει την συμμετοχή της από το υπόλοιπο του φετινού πρωταθλήματος.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το χωμάτινο Rally San Crispino στις 14-16 Ιουλίου. 

Video

CIR - Rally del Salento 2011

CIR - Rally del Salento 2011