Eνημέρωση
Έτσι και έγινε λοιπόν, και μετά από 11 ε.δ. και σχεδόν 110 αγωνιστικά χλμ., ο Mikkelsen κατάφερε να πάρει την 2η νίκη του στον θεσμό σε 3 αγώνες και να ξαναπεράσει επικεφαλής στην βαθμολογία του θεσμού. Στον αγώνα συμμετείχαν, σε ένα deal της τελευταίας στιγμής, και οι regulars του CIR, Τravaglia/Scattolin, με ένα Ford Fiesta S2000. Δεν ξεκίνησαν καλά την 1η μέρα και στο τέλος της βρέθηκαν μόλις 6οι. Την επόμενη όμως έβαλαν το πόδι στο πάτωμα και κερδίζοντας 4 ε.δ. από τις 6 αυτής κατάφεραν να ανέβουν μέχρι και την 2η θέση της γενικής. Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Φιλανδοί, Arminen/Lukka, που συμμετέχουν μόνιμα τα τελευταία χρόνια στον θεσμό, με το Subaru Impreza WRX N16. Έδειξαν στεθερότητα σε όλη την διάρκεια του αγώνα και εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τα προβλήματα πληρωμάτων που βρέθηκαν εμπρός τους. Μετά από έναν εξαιρετικό χρόνο στην τελευταία ε.δ., οι Aghini/Cerrai με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions, κατάφεραν να κλέψουν την 4η θέση για μόλις 0''1. Ξεκίνησαν πολύ δυνατά τον αγώνα κερδίζοντας την 1η ε.δ. ενώ μετά την 2η βρισκόταν 2οι γενικής, αλλά στην 3η είχαν κλατάρισμα που του κόστισε πάνω από 1 λεπτό και τους έριξε αρκετά πιο πίσω στην γενική. Δεν τα παράτησαν όμως και πίεσαν πολύ καταφέρνοντας να ανέβουν 5οι ενώ στην τελευταία ε.δ. εκμεταλλεύτηκαν το πρόβλημα του Batistini και τελικά τερμάτισαν 4οι. Μόλις 5οι βρέθηκαν τελικά οι Batistini/Pinelli με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000. Μέχρι και 2 ε.δ. πριν το τέλος του αγώνα ήταν αυτοί στην 3η θέση αλλά στην συνέχεια ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του 207 τους κόστισαν αρκετά σε χρόνο ρίχνοντάς τους 2 θέσεις πίσω. Άτυχοι σε αυτόν τον αγώνα στάθηκαν οι Παπαδημητρίου/Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Tα προβλήματα ξεκίνησαν πολύ νωρίς στον αγώνα καθώς μόλις στην 1η ε.δ. ξεκόλλησε το σωληνάκι του turbo με αποτέλεσμα να μην κινηθούν όπως ήθελαν αλλά και χωρίς να χάσουν πολύ χρόνο καθώς η ε.δ. ήταν μόλις 4 χλμ. Στην συνέχεια το επιδιόρθωσαν αλλά στην 3η ε.δ. το κιβώτιο του Lancer κόλλησε στην 2η σχέση και τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν. Καλή εμφάνιση και για τους Martinis/Tratter με το Renault Clio R3 που ήταν οι ταχύτεροι 2WD και τερμάτισαν 15οι γενικής. Επόμενος αγώνα του TRT, στις 15-16 Ιουλίου, με το Rally San Crispino, που προσμετρά επίσης και στο CIR.
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallylink.it