01loix.jpg
H περιοχή της Βοημίας στην Τσεχία, εκτός από τα περίφημα κρύσταλλα, φημίζεται και τον 2ο πιο δημοφιλές ράλλυ στην χώρα, το Rally Βohemia. O αγώνας κάθε χρόνο συγκεντρώνει πολύ ενδιαφέρουσες συμμετοχές, εκτός των regulars του τοπικού πρωταθλήματος, ενώ το ότι στην περιοχή εδρεύει η εργοστασιακή ομάδα της Skoda, η οποία υποστηρίζει τον αγώνα κάθε χρονιά, προσδίδει το κάτι παραπάνω στον αγώνα. Φέτος η Skoda, από τα εργοστασιακά πληρώματά της, επέλεξε τους Loix/Miclotte με το Skoda Fabia S2000 να την αντιπροσωπεύσουν στον αγώνα και όπως φάνηκε η επιλογή ήταν άκρως επιτυχημένη!

Ενημέρωση

Η ταχύτητα αλλά κυρίως η σταθερότητα του Βελγικού πληρώματος είναι κάτι που εντυπωσιάζει και πολλές φορές τα τελευταία χρόνια έχει ανταμειφθεί! Έτσι έγινε και στον συγκεκριμένο αγώνα. Oι Loix/Miclotte ξεκίνησαν όπως πάντα λίγο πιο συγκρατημένα τον αγώνα (άσχετα αν αυτό τους έφερε 1ους γενικής στο ξεκίνημα) και σταδιακά αύξαναν τον ρυθμό τους αυξάνοντας την διαφορά τους από τους υπόλοιπους διεκδικητές της νίκης, εκτός από έναν!

Ο λόγος για τους Kresta/Gross επίσης με Skoda Fabia S2000 που μετά τις πρώτες ε.δ. εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους και πέρασαν αυτοί επικεφαλής μέχρι το τέλος της 1ης ημέρας, έχοντας στο τέλος της μια διαφορά 17''7 από τον Loix. Στην πρώτη ε.δ. της 2ης μέρας όμως αναγκάστηκαν να σταματήσουν την προσπάθειά τους καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Fabia, αφήνοντας τον Loix στην κορυφή όπου και έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα κάνοντας αυτό ακριβώς που είχε η ομάδα της Skoda στο μυαλό της δίνοντας στην ομάδα ακόμα μια "εντός έδρας" νίκη!

35''2 πίσω τους στην 2η θέση της γενικής, τερμάτισαν οι Valousek/Hruza με το Peugeot 207 S2000 της τοπικής αντιπροσωπείας. Δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων αλλά οι βαθμοί της 1ης θέσης για το τοπικό πρωτάθλημα τους ανεβάζουν στην 2η θέση της βαθμολογίας και τους επαναφέρουν δυναμικά στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου.

Οι εγκαταλείψεις κορυφαίων συνδυασμών (όπως του Pech με την πλήρης έκδοση του Lancer Evo IX R4 στην 2η ε.δ. από διαφορικό) έφεραν κάποια πληρώματα πολύ ψηλά στην γενική αλλά πολύ μακρυά σε χρόνους από τους πρώτους δυο. Οι Arazim/Gal με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX συμπλήρωσαν το πόντιουμ του αγώνα εκμεταλλευόμενοι πλήρως την πολύχρονη εμπειρία τους τερματίζοντας όμως πάνω από 4 λεπτά πίσω από τους νικητές.

4οι γενικής, στην μόλις 3η τους εμφάνιση με το νέο αυτοκίνητο, τερμάτισαν οι Slehofer/Singer με το Subaru Impreza WRX N15 δείχνοντας ότι ίσως στο μέλλον να περιμένουμε κάτι παραπάνω από αυτούς. Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Chuchala/Heller με Subaru Impreza WRX N16, μια συμμετοχή της Subaru Πολωνίας, ενώ τους ακολούθησαν οι Stajf/Rihakova με ίδιο αυτοκίνητο και οι περσυνοί πρωταθλητές του JWRC, Γερμανοί, Burkart/Limbach που στον αγώνα οδήγησαν ένα Ford Fiesta S2000 χωρίς όμως να καταφέρουν να κάνουν εμφάνιση αντάξια του τίτλου τους!

Στην κατηγορία των 2WD η ομάδα της Skoda παρά του ότι κατέβασε στον αγώνα 2 εργοστασιακά Fabia R2 δεν είχε την ίδια επιτυχία όπως στην μάχη για την γενική. Ο λόγος, οι Iταλοί Crugnola/Mometti που οδήγησαν εντυπωσιακά γρήγορα το Citroen DS3 R3T στην πρώτη τους εμφάνιση στον αγώνα (με την υποστήριξη της Citroen Tσεχίας) και επικράτησαν μάλλον εύκολα (τερματίζοντας παράλληλα 8οι γενικής) των Tarabus/Norek και Cerny/Kohout με τα 2 επίσημα Fabia R2.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε και τους regulars του PWRC, Semerad/Ernst με Mitsubishi Lancer RS Evolution ΙΧ που σταμάτησαν την προσπάθειά τους στην 15η ε.δ. από ξεκολλημένο τροχό ενώ ήταν 4οι γενικής.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 26-28 Αυγούστου, με τον "αγώνα της χρονιάς" για την χώρα, το Barum Rally Ζlin, που προσμετρά επίσης και στο IRC αλλά και το ΕRC.

Video

MMCR - Rally Bohemia 2011

MMCR - Rally Bohemia 2011