Ενημέρωση
Ήταν ταχύτατοι καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα και κέρδισαν τις 4 από τις 7 ε.δ. του. Δημιούργησαν το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς τους στην 2η και 5η ε.δ. (SS San Rocco) και στην συνέχεια απλά είχαν να κοντρολάρουν την διαφορά μέχρι το τέλος του αγώνα και έτσι να φτάσουν στην 2η συνεχόμενη νίκη τους σε αυτόν. 36''8 πίσω τους τερμάτισαν οι Lucchesi/Ghilardi με ένα Peugeot 207 S2000. Έδειξαν ικανοί για την έκπληξη, κερδίζοντας την 1η ε.δ. του αγώνα, αλλά στην συνέχεια δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών, μένοντας με την 2η θέση, ενώ κατάφεραν να κερδίσουν και την προτελευταία ε.δ. του αγώνα. Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Vescovi/Guzzi με ένα Citroen DS3 R3T ανεβαίνοντας στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ. Ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός με 2WD αυτοκίνητο και φυσικά νικητές στην R3, σε μια κατηγορία με 25 συμμετοχές, ενώ κράτησαν πίσω τους καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα τους Lenci/Spinetti με το σαφώς ανώτερο Peugeot 207 S2000. Oι τελευταίοι προσπάθησαν να καλύψουν την διαφορά στην τελευταία ε.δ., όπου και κέρδισαν, αλλά τελικά έμειναν 4οι για 4''. Καλή εμφάνιση και για τους Gasperetti/Ferrari με ακόμα ένα Citroen DS3 R3T που τερμάτισαν 5οι, 14''8 πίσω από τον Lenci, ενώ χωρίς την ποινή των 10'' που δέχτηκαν ίσως να είχαν και ελπίδες για κάτι ακόμα καλύτερο. Την πρώτη 7άδα συμπλήρωσαν οι Simonetti/Celli με Renault Clio R3 και Cecchettini/Ciucci με Renault Clio S1600. Mέσα στην μάχη για το πόντιουμ βρέθηκαν και οι Pierotti/Milli με το Renault Clio R3 oι οποίοι όμως εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ.. Ο αγώνας συγκέντρωσε αρκετά μεγάλο αριθμό θεατών που δείχνει ότι οι νυχτερινές ε.δ. στα ράλλυ, παρά την μεγάλη δυσκολία τέλεσής τους από πλευράς οργάνωσης, ίσως να αποτελούν ένα ακόμα σημαντικό κίνητρο ώστε να "γεμίσουν" λίγο περισσότερο τα βουνά από θεατές.
Coppa Citta di Lucca 2011 - Αποτελέσματα |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallylink.it