Ενημέρωση
Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα, και ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός, κάτι το οποίο φαίνεται από τις 7 νίκες στις 10 ε.δ. του, και ουσιαστικά δεν απειλήθηκαν από άλλο πλήρωμα σε κανένα σημείο του αγώνα.
43''4 πίσω τους, τερμάτισαν οι Aghini/Cerrai με το 2ο Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia. To έμπειρο πλήρωμα έδωσε ακόμα περισσότερη ικανοποίηση στην ομάδα καθώς επικράτησαν στον αγώνα του Κυπέλλου Χώματος (ο αγώνας προσμετρούσε και στο TRT) όπου με τους βαθμούς που πήραν ανεβαίνουν 1οι στην βαθμολογία του TRT, εμπρός από τον Mikkelsen που δεν συμμετείχε καθώς βρισκόταν στον αγώνα στις Acores για το IRC. Και αυτοί κινήθηκαν γρήγορα κερδίζοντας τις υπόλοιπες 3 ε.δ. του αγώνα.
Καλή εμφάνιση και αποτέλεσμα αποτελεί η 3η θέση για τους Batistini/Ciucci με το Peugeot 207 S2000 της Power Car. Kατάφεραν να εντυπωσιάσουν με τους χρόνους τους, ενώ κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους πολύ έμπειρους συνδυασμούς.
Ένας από αυτούς ήταν οι Perego/Pizzuti που στον αγώνα οδήγησαν ένα Mini John Cooper Works S2000. Έδειξαν ότι γρήγορα βρήκαν τα πατήματά τους με το αυτοκίνητο ενώ και οι χρόνοι τους ήταν καλοί. Ίσως χωρίς κάποια μικροπροβλήματα που είχαν να διεκδικούσαν με περισσότερες πιθανότητες το τελευταίο σκαλί του πόντιουμ. Τερμάτισαν 17''6 πίσω από τον Batistini.
Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Cunico/Pollet με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000, oι οποίοι έιχαν μεγάλη μάχη με τους Trentin/De Marco με ίδιο αυτοκίνητο, στην οποία επικράτησαν για μόλις 7''1.
Μια από τα ίδια ισχύουν για την 7η θέση, και 1η μεταξύ των Super N, όπου οι Gianfico/Tolino με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX επικράτησαν των Baldacci/Biordi με ίδιο αυτοκίνητο για 10''6 με τους τελευταίους να κουβαλούν και μια ποινή 10''!
Η πρώτη θέση στα 2WD ήταν και πάλι υπόθεση της Citroen Italia και πιο συγκεκριμένα των Campedelli/Fappani. Oδήγησαν πολύ γρήγορα το Citroen DS3 R3T και πήραν μια εύκολη νίκη στην κατηγορία τερματίζοντας παράλληλα και 12οι γενικής. Τους ακολούθησαν οι Crugnola/Mometti με το 2ο Citroen DS3 R3T της ομάδας ενώ 3οι βρέθηκαν οι Martinis/Tratter με Renault Clio R3.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Rossetti/Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που δεν ξεκίνησαν τον αγώνα τελικά καθώς ο οδηγός δήλωσε ασθένεια (είχαν και έξοδο στο shakedown), τους Scandola/D'Amore με το Ford Fiesta S2000 στην 4η ε.δ. με πρόβλημα σε έναν αισθητήρα της πίεσης λαδιού, τους Travaglia/Scattolin επίσης με Ford Fiesta S2000 στην 2η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, και τους Longhi/Pirollo με Peugeot 207 S2000 στην 3η ε.δ. ενώ ήταν 2οι γενικής.
Ο αγώνας είχε και Ελληνικό ενδιαφέρον καθώς και πάλι οι Παπαδημητριόυ/Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στο TRT. Μάλιστα έκαναν και εξαιρετική εμφάνιση καθώς μέχρι και την 7η ε.δ. βρισκόταν στην 6η θέση της γενικής και σε μάχη με τον Cunico για την 5η θέση. Στην 8η ε.δ. όμως, περίπου στο 3ο χλμ, είχαν έξοδο με 4η ταχύτητα σε μια αριστερή, και ενώ το αυτοκίνητο μπορούσε να συνεχίσει, δυστυχώς κόλλησε στο σημείο που βγήκαν, βάζοντας τέλος στην πολύ καλή προσπάθειά τους.
Επόμενος, και προτελευταίος, αγώνας του CIR, στις 2-3 Σεπτεμβρίου, με το ασφάλτινο Rally del Friuli.
Video
CIR - Rally di San Crispino 2011
CIR - Rally di San Crispino 2011
CIR - Rally di San Crispino 2011
Aποτελέσματα
CIR - Rally di San Crispino 2011 - Final Results
http://rally.ficr.it/tab_schedule.asp?p_Anno=2011&p_Codice=316&p_Manifestazione=14
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallylink.it