Ενημέρωση
Ο Nikara ξεκίνησε "μουδιασμένα" τον αγώνα και μόνο μετά την 4η ε.δ. (όπου ο Salo "έκοψε" ρυθμό έχοντας το νου του στην διαφορά του με τον Lindroos) κατάφερε να περάσει μπροστά στη γενική αλλά απο εκεί και έπειτα έγραψε πολύ καλούς χρόνους αυξάνοντας την διαφορά σταδιακά και κατάφερε στο τέλος να πάρει τη νίκη και την 3η θέση στην βαθμολογία. 2 νίκες σημείωσε φέτος, στον 1ο και στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Στους υπόλοιπους που συμμετείχε, σε κάποιους βρέθηκε να προηγείται αλλά είτε μηχανικά προβλήματα είτε έξοδοι τον εμπόδισαν να φτάσει σε περισσότερες νίκες. Αναδιαμφισβήτητα όμως έχουν την ταχύτητα για να πρωταγωνιστήσουν και ελπίζουμε του χρόνου να βρει μπάκετ σε μια από τις επαγγελματικές ομάδες της χώρας ώστε να αποτελέσει σοβαρό διεκδικητή του τίτλου. Για φέτος αποφάσισαν και κάποιες επιλεκτικές εμφανίσεις σε αγώνες του εξωτερικού αρχής γενομένης με τον αγώνα της Σκωτίας για το IRC.
Ας περάσουμε όμως στην μεγάλη μάχη για τον τίτλο! Εκεί, οι Salo/Salminen με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X R4 της Mitsubishi Finland και οι Lindroos/Kilpelainen με το Subaru Impreza WRX R4 της Τommi Makinen Racing είχαν μόλις ένα βαθμό να τους χωρίζει πριν τον αγώνα. Με λίγα λόγια δεν χωρούσαν τακτικές σε αυτή τη μάχη. Όλα η τίποτα και όταν το παιχνίδι πηγαίνει σε αυτό το ρυθμό, o Juha Salo πραγματικά δεν αντιμετωπίζεται εύκολα. Ξεκίνησε με το καλημέρα με εξαιρετικούς χρόνους δημιουργώντας μέχρι τα μέσα του αγώνα μια σημαντική διαφορά από τον Lindroos και μόνο τότε αποφάσισε να μην ρισκάρει παραπάνω και να διατηρήσει την διαφορά μέχρι το τέλος, φτάνοντας στον 2ο συνεχόμενο τίτλο του. Τερμάτισε 16''3 πίσω από τον Nikara.
O Lindroos από την άλλη ενώ έχει δείξει ότι έχει την ταχύτητα για την κορυφή, "πληρώνει" το ότι αυτήν την βρίσκει κατά την διάρκεια του αγώνα και όχι εξαρχής. Κάπου εκεί κρίθηκε για φέτος η μάχη του με τον Salo υπέρ του 2ου! Ο τερματισμός βρήκε τον Lindroos 25''3 πίσω από τον Salo.
Μάχη έγινε και για την 4η θέση της γενικής, με τους Vihavainen/Piira με το Μitsubishi Lancer RS Evolution X να προσπερνούν στην τελευταία ε.δ. τους Tahko/Soininen με ίδιο αυτοκίνητο αλλά προδιαγραφών R4. Καλό αποτέλεσμα και για τους Lehessaari/Hartikainen με ένα Subaru Impreza WRX που τερμάτισαν 6οι γενικής.
Στην κατηγορία SM2, όπου ο τίτλος είχε ήδη κριθεί από τον προηγούμενο αγώνα με νικητές του Pinomaki/Kaskinen με το Renault Clio R3, η μάχη περιορίστηκε για την 2η θέση στην βαθμολογία την οποία κατάκτησαν οι Hautamaki/Hantunen με το Honda Civic Type R οι οποίοι κέρδισαν την κατηγορία στον αγώνα τερματίζοντας παράλληλα 10οι γενικής! 3οι στην κατηγορία στο πρωτάθλημα τερμάτισαν οι Korhonen/Lonegren με το Ford Fiesta R2.
Video
SM - Talotekniikka 10 Ralli Kerava 2011 - SS1
SM - Talotekniikka 10 Ralli Kerava 2011 - SS5
SM - Talotekniikka 10 Ralli Kerava 2011 - SS7
SM - Talotekniikka 10 Ralli Kerava 2011 - SS10
Onboard - SS9 - Salo/Mitsubishi Lancer Evo 10 R4
Onboard - SS4 - Korhonen/Ford Fiesta R2
Aποτελέσματα
SM - Talotekniikka 10 Ralli Kerava 2011 - Final Results
http://www.rallism.fi/attachements/2011-09-23T15-03-09318.pdf
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallism.fi