01andreucci.jpg
To πρωτάθλημα ράλλυ Ιταλίας ολοκληρώθηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο με το ασφάλτινο Rallye Internazionale San Martino di Castrozza. Παρά του ότι ο φετινός τίτλος είχε αποφασιστεί εδώ και 2 αγώνες, αυτό δεν εμπόδισε τους Andreucci/Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia να πάρουν ακόμα μια νίκη, φτάνοντας τις 7 σε 8 αγώνες φέτος, και να κλείσουν την χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η νίκη δεν ήρθε εύκολα καθώς τόσο οι Rossetti/Chiarcossi όσο και οι Scandola/D'Amore τους πίεσαν πολύ για τη νίκη. 

Ενημέρωση

Με το ξεκίνημα του αγώνα, οι Scandola/D'Amore με το Ford Fiesta S2000 της Α-Style, για 2ο συνεχόμενο αγώνα, έδειξαν ότι έχουν την ταχύτητα να προβληματίσουν για την νίκη καθώς, με κίνητρο της κατάκτηση της 3ης θέσης στο πρωτάθλημα, πίεσαν και μέχρι την 4η ε.δ. βρισκόταν στην πρωτοπορεία του αγώνα. Στην επόμενη η επίθεση του Andreucci έφερε αυτόν μπροστά, ενώ στην 6η ε.δ. ο Scandola αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από κινητήρα. Έτσι έμεινε πρώτος ο Andreucci αλλά με τον Rossetti 2ο σε απόσταση αναπνοής! Η διαφορά των 2 από κει και έπειτα δεν ξεπέρασε ποτέ τα 10'' και παρά την μεγάλη πίεση του Rossetti, ο Αndreucci έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα στην 1η θέση τερματίζοντας 4''7 εμπρός του.

Μεγάλη μάχη έγινε και για την 3η θέση της γενικής. Μετά την εγκατάλειψη του Scandola, 3oι βρέθηκαν οι Pisi/Florean με το Peugeot 207 S2000 και 4οι οι Cunico/Pollet με ίδιο αυτοκίνητο. Με την παρούσα κατάσταση οι Perico/Carrara επίσης με Peugeot 207 S2000 που βρισκόταν 5οι γενικής θα ήταν αυτοί που θα έπαιρναν την 3η θέση στην βαθμολογία. Ο 55χρονος όμως Franco Cunico δεν είχε πει την τελευταία του λέξη καθώς με μια επίθεση που έκανε στις τελευταίες ε.δ. κατάφερε να πάρει την 3η θέση στη γενική από τον Pisi, για μόλις 2''4, και να ισοβαθμίσει τελικά στην 3η θέση της βαθμολογίας του θεσμού με τον Perico! Aυτή μάλλον ήταν και η τελευταία χρονιά εμπλοκής του Cunico στους αγώνες σύμφωνα με τα λεγόμενά του.

Ακόμα μια νίκη στην κατηγορία 2WD σημείωσαν και οι Campedelli/Fappani με το Citroen DS3 R3T που την συνδύασαν μάλιστα και με την 6η θέση της γενικής στον αγώνα. Η επικράτηση δεν ήρθε εύκολα καθώς μέχρι τα μέσα του αγώνα βρισκόταν πίσω από τους team-mates τους, Crugnola/Mometti με ίδιο αυτοκίνητο οι οποίοι όμως στην συνέχεια είχαν ένα κλατάρισμα και έχασαν αρκετό χρόνο και θέσεις.

Οι μάχες συνεχίστηκαν και στις πιο πίσω θέσεις της γενικής, καθώς οι Taddei/Gaspari και Bresolin/Zortea, αμφότεροι με Peugeot 207 S2000, μονομάχησαν μέχρι και την τελευταία ε.δ. για την 7η θέση, με τους πρώτους να επικρατούν για μόλις 1''9!

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Carella/Riolfo και Ferrarotti/Fenoli, αμφότεροι με Renault Clio R3.

 

ΤΕΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

ΟΔΗΓΟΙ: http://www.rallylink.it/pdf/classifiche/2011/cir_conduttori.pdf  

KATAΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: http://www.rallylink.it/pdf/classifiche/2011/cir_costruttori.pdf 

JUNIOR: http://www.rallylink.it/pdf/classifiche/2011/cir_junior.pdf 

 

Video

Rallye Internazionale San Martino di Castrozza 2011

Rallye Internazionale San Martino di Castrozza 2011

Rallye Internazionale San Martino di Castrozza 2011

Aποτελέσματα

Rallye Internazionale San Martino di Castrozza - Final Results

http://www.ewrc-results.com/final.php?event=3018