Ο Ηirvonen με το δεύτερο εργοστασιακό DS3 WRC μετά από ένα αγώνα που δεν δέχθηκε πίεση από κανένα πλήρωμα και χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, τερμάτισε 42 δεύτερα πίσω από τον Γάλλο. Ο Φιλανδός κέρδισε και την 22η ειδική διαδρομή του αγώνα, Guanajuatito μήκους 54.30 χιλιομέτρων!” Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Ήταν ο πρώτος μου αγώνας στο χώμα με αυτό το αυτοκίνητο και είχα τον ίδιο ρυθμό με τον Sebastien καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα''.
Μετά από ένα δραματικό πρωινό στο ξεκίνημα της τρίτης και τελευταίας ημέρας του αγώνα, ο Petter Solberg με τον Chris Patterson έφεραν το Ford Fiesta RS WRC της Ford World Rally Team στην τρίτη θέση του βάθρου. Ο Νορβηγός κέρδισε και την Power Stage, κερδίζοντας και τους έξτρα 3 βαθμούς. '' Είμαι ευχαριστημένος με την θέση που πήραμε αλλά απογοητευμένος που είχαμε τέσσερα κλαταρισμένα ελαστικά αλλά και το πρόβλημα με τα φρένα''.
Ο team mate του Solberg, Jari-Matti Latvala ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση δύο ειδικές πριν το τέλος, ενώ είχε καλύψει μεγάλο μέρος της διαφοράς του από την τρίτη θέση μετά από κλαταρισμένα ελαστικά, είχε έξοδο λίγα μέτρα πριν από το σημείο που είχε έξοδο ο Evgeny Novikov με το Ford Fiesta RS WRC, χάνοντας πάνω από επτά λεπτά. Παρόλο που μπόρεσε να φτάσει στο τερματισμό της ειδικής διαδρομής και μετά από έλεγχο των οργανωτών, η ζημιά στο roll cage ήταν μεγάλη και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει για δεύτερη φορά φέτος, μετά τον αγώνα στο Monte Carlo. ''Είδα το αυτοκίνητο του Novikov από μακρυά και έχασα την αυτοσυγκέντρωσή μου. Είχα την εντύπωση πως το αυτοκίνητο του ήταν στον δρόμο και έκανα μια κίνηση να το αποφύγω με αποτέλεσμα να βγω από τον δρόμο και να τουμπάρω. Μου πήρε αρκετό χρόνο να το επαναφέρω στον δρόμο''.
Ο Evgeny Novikov την φετινή χρονιά έδειξε σταθερότητα στους δύο πρώτους αγώνες αλλά στο Μεξικό δεν απέφυγε το λάθος. Στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα βρισκόταν στην έκτη θέση. Ο νεαρός Νορβηγός, Mads Ostberg με το Fiesta RS WRC της Adapta, ήταν ταχύτατος καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα και βρέθηκε στην τρίτη θέση στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των εργοστασιακών οδηγών της Ford αλλά δύο ειδικές διαδρομές πριν το τέλος είχε και αυτός κλατάρισμα και έπεσε στην τέταρτη θέση με τον επίσης νεαρό Ott Tänak της M-Sport να τον ακολουθεί στην πέμπτη θέση. Ο Nasser Saleh Al-Attiyah με το DS3 WRC της Qatar Rally Team, με τον Ιταλό συνοδηγό Giovanni Bernacchini, τερμάτισε στην έκτη θέση κερδίζοντας μάλιστα την πρώτη του ειδική στο WRC, μία από τις τέσσερις special stage που περιελάμβανε ο αγώνας. O Armindo Araujo ήταν έβδομος με το Mini JCW WRC της WRC Team MINI Portugal, μία θέση εμπρός από τον Sebastien Ogier και το Skoda Fabia S2000, ο οποίος κέρδισε τους πρώτους βαθμούς της Volkswagen Motorsport στο θεσμό του WRC. O Ken Block με το Ford Fiesta RS WRC πήρε την ένατη θέση ενώ ο τοπικός, Ricardo Trivino με ίδιο αυτοκίνητο, πήρε την πρώτη θέση στους Μεξικανούς οδηγούς και την δέκατη θέση στην γενική κατάταξη. Ένας ακόμη τοπικός οδηγός, ο Benito Guerra τερμάτισε ενδέκατος και κέρδισε την παρθενική του νίκη στην κατηγορία Production και τον ακολούθησε ο Nicolas Fuchs, ενώ την τρίτη θέση κατέκτησε ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα, Michal Kosciuszko που ''επέστρεψε'' στον αγώνα με την διαδικασία Superally. Τα τρία πληρώματα συμετείχαν στον αγώνα με Mitsubishi Lancer Evo X. O οδηγός της Citroen Junior Thierry Neuville, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της γενικής μετά την 5η ειδική διαδρομή και 5.2 δεύτερα από τον τρίτο Mads Ostberg, αλλά τελικά τερμάτισε στην 13η θέση . ''Επέστρεψε'' στον αγώνα με την διαδικασία Superally, όταν στην τελευταία ειδική της πρώτης ημέρας κάποιος θεατής πέταξε μια πέτρα στο DS3 WRC του Βέλγου. ''Ένας θεατής πέταξε μία πέτρα στο αυτοκίνητο την στιγμή που είχα έκτη ταχύτητα στο κιβώτιο. Ήταν μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία και μετά από αυτό έχασα τον ρυθμό μου. Χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να τον ξαναβρώ." Το συμβάν αυτό έχει επαναληφθεί και στο παρελθόν στο αγώνα του Μεξικό το 2008 όταν θεατής είχε πετάξει πέτρα στο παρμπρίζ του Loeb. O Γάλλος αναφέρθηκε στο συμβάν λέγοντας πως υπάρχουν κάποιοι κάτοικοι που δεν θέλουν τον αγώνα στον τόπο τους ενώ αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι θεατές τοποθέτησαν την πέτρα που χτύπησε ο Latvala. Στον αγώνα επανεμφανίστηκε και ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Subaru, Chris Atkinson με ένα δεύτερο Ford Fiesta RS WRC της Monster World Rally Team αλλά εγκατέλειψε από κατεστραμμένη ανάρτηση. |
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Pos | No | Driver |
Stage Time |
Penalties | Total time |
Diff prev |
Diff 1st |
|
1 | 1 | S. LOEB | M | 4:15:32.7 | 0.0 | 4:15:32.7 | 0.0 | 0.0 |
2 | 2 | M. HIRVONEN | M | 4:16:15.1 | 0.0 | 4:16:15.1 | +42.4 | +42.4 |
3 | 4 | P. SOLBERG | M | 4:17:44.1 | 0.0 | 4:17:44.1 | +1:29.0 | +2:11.4 |
4 | 10 | M. ØSTBERG | M | 4:20:24.2 | 0.0 | 4:20:24.2 | +2:40.1 | +4:51.5 |
5 | 5 | O. TÄNAK | M | 4:20:25.3 | 10.0 | 4:20:35.3 | +11.1 | +5:02.6 |
6 | 7 | N. AL-ATTIYAH | M | 4:22:04.1 | 10.0 | 4:22:14.1 | +1:38.8 | +6:41.4 |
7 | 12 | A. ARAÚJO | 4:28:19.6 | 0.0 | 4:28:19.6 | +6:05.5 | +12:46.9 | |
8 | 15 | S. OGIER | 4:30:30.5 | 0.0 | 4:30:30.5 | +2:10.9 | +14:57.8 | |
9 | 43 | K. BLOCK | 4:37:39.5 | 20.0 | 4:37:59.5 | +7:29.0 | +22:26.8 | |
10 | 52 | R. TRIVINO | 4:39:03.4 | 0.0 | 4:39:03.4 | +1:03.9 | +23:30.7 | |
11 | 38 | B. GUERRA | P | 4:39:26.1 | 0.0 | 4:39:26.1 | +22.6 | +23:53.3 |
12 | 32 | N. FUCHS | P | 4:43:36.0 | 0.0 | 4:43:36.0 | +4:09.9 | +28:03.3 |
13 | 8 | T. NEUVILLE | M | 4:45:41.0 | 0.0 | 4:45:41.0 | +2:05.0 | +30:08.3 |
14 | 31 | M. KOSCIUSZKO | P | 4:56:23.5 | 3:50.0 | 5:00:13.5 | +14:32.5 | +44:40.8 |
15 | 40 | G. LINARI | P | 5:13:48.1 | 20.0 | 5:14:08.1 | +13:54.6 | +58:35.4 |
16 | 51 | T. ERDI JUN | 5:27:49.5 | 2:40.0 | 5:30:29.5 | +16:21.4 | +1:14:56.8 | |
17 | 49 | R. SALGADO | P | 5:45:44.9 | 10.0 | 5:45:54.9 | +15:25.4 | +1:30:22.2 |
18 | 44 | R. KARLSSON | P | 5:58:39.2 | 50.0 | 5:59:29.2 | +13:34.3 | +1:43:56.5 |
19 | 58 | L. ORDUÑA | 6:58:02.1 | 0.0 | 6:58:02.1 | +58:32.9 | +2:42:29.4 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Κώστας Μηλιάδης