Ο νεαρός Ιρλανδός διεκδικητής στο φετινό ERC συμμετείχε μαζί με τον Andreucci σε ένα πενταήμερο πρόγραμμα δοκιμών για το γαλλικό αυτοκίνητο σε ασφάλτινες επιφάνειες στη Νότιο Γαλλία.
Σίγουρα η ύπαρξη turbo είναι η κύρια διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό 207 S2000 που αγωνίζεται και δήλωσε πως η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει ακόμα πολύ δρόμο.
Φυσικά η εξέλιξη αφορά και χωμάτινες επιφάνειες όπου και κει γίνεται σημαντική δουλειά από τους δύο οδηγούς της Peugeot.
Επιστρέφοντας στην παρουσίαση του Fiesta R5 που έγινε στην Αγγλία, οι προετοιμασίες στην M-Sport είναι πυρετώδεις και ετοιμάζονται 20 αυτοκίνητα για παράδοση. Πρώτος αγώνας θα είναι στο Ράλλυ Φιλανδίας με οδηγό τον Elfyn Evans αλλά νωρίτερα θα συμμετέχει με το 0 στον επόμενο γύρο του ERC με οδηγό τον Neuville. Το ίδιο θα γίνει και με το 208 T16 που θα περάσει νωρίτερα, ανάμεσα από τα πρώτα "μηδενικά".
Αντίστοιχες προτάσεις περιμένουμε από Citroen και Scoda δημιουργώντας έτσι μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία στους αγώνες ράλλυ.
|