|
Την μάχη που, υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα δούμε στην κορυφή, θα την δούμε στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης. Ο Jari-Matti Latvala με το δεύτερο Polo WRC, που φυσιολογικά έχασε αρκετά δευτερόλεπτα την πρώτη ημέρα, όντας πρώτο αυτοκίνητο στο δρόμο χαράσσοντας τις γραμμές για τους υπόλοιπους, θα κυνηγήσει την DS3 WRC του Ostberg αφού η μεταξύ τους διαφορά είναι μόλις 16,4 δευτερόλεπτα.
Από εκεί και πέρα το χάος! Οι πολλές εγκαταλείψεις στον αγώνα (Mikkelsen από έξοδο στην 3η ειδική, Hirvonen από πρόβλημα στα ηλεκτρικά μετά την 7η ειδική, Meeke από έξοδο στην 8η ειδική, Kubica από τουμπάρισμα στην 10η ειδική) έφεραν τον Elfyn Evans με το Ford Fiesta RS WRC στην 4η θέση της κατάταξης, σχεδόν δύο και μισό λεπτά πίσω από τον επικεφαλής Ogier, και μόλις ενάμισι δευτερόλεπτο μπροστά από τον Thierry Neuville ο οποίος ταλαιπωρείται (όπως επίσης και ο Atkinson σε μεγαλύτερο βαθμό!) από τα προβλήματα νεότητας του Hyundai i20 WRC. Όλοι οι πιο πάνω εγκαταλείψαντες, σημείωναν αξιοπρεπείς χρόνους, βρισκόμενοι στην πρώτη πεντάδα, μέχρι να αποχωρήσουν από τον αγώνα.
Στην κατηγορία WRC2 ο μοναδικός πρωτοκλασάτος οδηγός που δεν αντιμετώπισε προβλήματα, ο Ουκρανός Yurii Protasov με Fiesta R5, είναι και πρωτοπόρος με διαφορά σχεδόν τεσσεράμισι λεπτά από τον 2ο Bertelli (Fiesta RRC). O Tanak (Fiesta R5) που εντυπωσίασε στις πρώτες ειδικές, όπως και οι Gilbert (Fiesta R5), Fuchs (Fiesta RRC) εγκατέλειψαν νωρίς και θα επανεκκινήσουν αύριο με Rally2 πολύ πίσω στην κατάταξη.
Οι τεράστιες ειδικές του Σαββάτου στον αγώνα του Μεξικού κρύβουν παγίδες και οι εκπλήξεις δεν αποκλείονται!
|