Το ευχάριστο νέο για εμάς είναι πως στη λίστα βρίσκεται τελικά το όνομα του Κύπριου Πανίκου Πολυκάρπου, ο οποίος τελικά βρήκε το απαραίτητο μπάτζετ, έστω και για τον εναρκτήριο αγώνα. Οι αντίπαλοί του δεν είναι σε καμία περίπτωση ευκαταφρόνητοι. Ας δούμε αναλυτικά τους 12 νέους που θα ακολουθήσουν το θεσμό.
#52 Simone Tempestini / Pulpea Dorin (ITA/ROM)
Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο γιος του επίσης αγωνιζόμενου, γνωστού μας από τη συμμετοχή του σε παλαιότερα Χαλκιδικής, Marco Tempestini, κάνει φέτος το μεγάλο βήμα στο Παγκόσμιο. Ξεκινώντας τους αγώνες το 2010, σε ηλικία 16ετών, το 2011 ακολούθησε το Dacia Cup της Ρουμανίας, τερματίζοντας έβδομος σε σύνολο 19 οδηγών που έπαιρναν μέρος στο θεσμό. Από το 2012 οδηγεί ένα τετρακίνητο Impreza, κυρίως σε αγώνες της Ρουμανίας, κάνοντας μάλιστα και κάποιες εμφανίσεις στο ERC. Η πρώτη του αγωνιστική επαφή με το «όπλο» που θα χρησιμοποιήσει στο Παγκόσμιο, θα γίνει στο δικό μας Ακρόπολις στα τέλη του μήνα.
#53 Aron Domzala / Przemek Zawada (POL/POL)
Ξεκίνησε τους αγώνες το 2008, συμμετέχοντας στο Κύπελλο Πολωνίας. Από τα τέλη του 2010, μέχρι σήμερα οδηγεί ένα Ford Fiesta R2, λαμβάνοντας μέρος, μάλιστα, στον τελευταίο αγώνα της κατηγορίας WRC Academy το 2011, το Ράλλυ Καταλωνίας. Πέρυσι, ακολούθησε το πρωτάθλημα των Fiesta στη χώρα του και χωρίς να εντυπωσιάσει ιδιαίτερα, τερμάτισε έβδομος. Ο αγώνας της Πολωνίας αποτελεί το δεύτερο γύρο του θεσμού και θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον 24χρονο Domzala να πετύχει κάτι καλό μπροστά στους συμπατριώτες του.
#54 Christian Riedemann / Lara Vanneste (D/BEL)
Σαφώς πιο έμπειρος από αγώνες του Παγκοσμίου, σε σχέση με τους αντιπάλους του, ο Γερμανός θεωρείται ως ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Το 2010 έκανε το πρώτο του βήμα στο WRC, οδηγώντας ένα Ford Fiesta R2 στην Πορτογαλία. Την επόμενη χρονιά, ακολούθησε ολόκληρο το WRC Academy, τερματίζοντας όγδοος. Την ίδια χρονιά, επελέγη από τη Volkswagen Motorsport, προκειμένου να οδηγήσει ένα Skoda Fabia S2000 στον αγώνα της χώρας του. Η εντυπωσιακή του επίδοση (τρίτος στην κατηγορία) «ανάγκασε» τους ιθύνοντες της ομάδας να του δώσουν άλλη μια ευκαιρία στον αγώνα της Καταλωνίας. Η όγδοη θέση που κατέκτησε στην κατηγορία, δε χαροποίησε ιδιαίτερα τους συμπατριώτες του, που αργότερα επέλεξαν τον Sepp Wiegand. Πέρυσι, ο Riedemann επέστρεψε στο Παγκόσμιο, συμμετέχοντας στο Citroen Top Driver, οδηγώντας αυτή τη φορά ένα Citroen DS3 R3T. Τη φετινή χρονιά, στο πλάι του θα έχει την όμορφη Βελγίδα συνοδηγό, Lara Vanneste που παρά τα 23 της, έχει βρεθεί δίπλα σε οδηγούς όπως ο Freddy Loix, o Craig Breen κ.α.
#55 Quentin Giordano / Guillaume Duval (FRA/FRA)
Συμμετέχοντας τα τελευταία χρόνια σε αγώνες της πατρίδας του, ο Giordano «παίζει» το DS3 στα δάχτυλα, καθώς αγωνίζεται με αυτό από το 2011. Η μοναδική του εμπειρία από το παγκόσμιο στερέωμα είναι η συμμετοχή του στις τρεις τελευταίες εκδόσεις του Ράλλυ της Γαλλίας, χωρίς όμως να καταφέρει κάτι το αξιοσημείωτο. Το 2013 τερμάτισε τέταρτος στο Citroen Trophy της χώρας του, κατάφέρνοντας να ανεβεί στο βάθρο σε δύο αγώνες. Φέτος, το πρόγραμμά του περιλαμβάνει, εκτός από το JWRC, και μία one-off εμφάνιση στο ERC, στον αγώνα της Εσθονίας.
#56 Martin Koci / Lukas Kostka (SVK/CZE)
Παρ’ ότι δηλώνει Σλοβάκος, οι εμφανίσεις του σε αγώνες της Τσεχίας είναι περισσότερες σε σχέση με αυτές στη χώρα του. Κάνοντας το ντεμπούτο του στο WRC στο δικό μας Ακρόπολις το 2012, πέρυσι αγωνίστηκε στο JWRC, προκειμένου να αποκτήσει εμπειρία. Φέτος, σαφώς πιο έμπειρος, ευελπιστεί σε κάτι καλύτερο από την περσινή έκτη θέση στο πρωτάθλημα. Να σημειωθεί πως παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο 21χρονος Koci έχει εμφανιστεί σε 9 αγώνες με Skoda Fabia S2000, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία.
#57 Stephane Lefebvre / Thomas Dubois (FRA/FRA)
Αποτελεί την επόμενη ελπίδα της Γαλλίας, παρ’ ότι δεν ακούει στο όνομα …Sebastien. Αγωνίζεται από τα 18 του, έχοντας οδηγήσει μέχρι σήμερα ότι Γαλλικό υπάρχει. Τα τελευταία δύο χρόνια τερμάτισε δεύτερος στο Peugeot Cup της χώρας του, ενώ την περσινή χρονιά επελέγη από την Peugeot προκειμένου να οδηγήσει ένα Peugeot 208 R2 σε επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Παρ’ ότι η χρονιά ξεκίνησε εντυπωσιακά με δύο δεύτερες θέσεις σε ισάριθμους αγώνες, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς τα μηχανικά προβλήματα και οι μικροέξοδοι δεν του επέτρεψαν κάτι καλύτερο. Το Παγκόσμιο πρωτάθλημα αποτελεί μία νέα πρόκληση για τον 22χρονο Lefebvre και σίγουρα θα είναι ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του πρωταθλήματος.
#58 Molly Taylor / Coral Taylor (AUS/AUS)
Αποτελεί τη μοναδική γυναίκα οδηγό του θεσμού. Ξεκινώντας την καριέρα της με αγώνες στην Αυστραλία, το 2009 αποφάσισε να οδηγήσει ένα Suzuki Swift Sport στο πρωτάθλημα της Βρετανίας, κερδίζοντας μάλιστα την κατηγορία της. Το 2010 μεταπήδησε σε ένα Citroen C2 R2, μετέχοντας και πάλι στη Βρετανία. Εκείνη τη χρονιά, μάλιστα, επελέγη ως μία από τους πέντε οδηγούς που θα συμμετείχαν στο JWRC του 2011, με τα έξοδα πληρωμένα. Το πέρασμά της από το Junior δεν ήταν το αναμενόμενο και έτσι η 26χρονη Αυστραλέζα δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει το απαραίτητο μπάτζετ για μια δεύτερη ευκαιρία την επόμενη χρονιά. Φέτος, όμως, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και ευελπιστεί να αποτελέσει μια υπολογίσιμη δύναμη στο ανδροκρατούμενο αυτό σπορ.
#59 Panikos Polykarpou / Gerald Winter (CYP/AUT)
Ο οδηγός που όλοι θα υποστηρίξουμε. Ο Πανίκος τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται σε αγώνες στη χώρα του, κυρίως σπριντ. Η επίδοσή του στο Ράλλυ Κύπρου το 2012, δεν έμεινε απαρατήρητη από τους ιθύνοντες της Αυστριακής Jaga Motorsport και έτσι φέτος του προτάθηκε να οδηγήσει το αυτοκίνητο της ομάδας στο πρωτάθλημα Junior. Έστω και την τελευταία στιγμή, ο 23χρονος οδηγός βρήκε το απαραίτητο μπάτζετ που απαιτούνταν προκειμένου να καλύψει τα προσωπικά του έξοδα. Μην έχοντας εμπειρία από αγώνες εκτός της Μεγαλονήσου, ο Πολυκάρπου θα προσπαθήσει να αποκτήσει εμπειρία και να αποδείξει πως δεν επιλέχθηκε τυχαία από τους Αυστριακούς. Όλοι εμείς βρισκόμαστε δίπλα και στηρίζουμε, έστω και ηθικά την προσπάθειά του!
#60 Sylvain Michel / Gwenola Marie (FRA/FRA)
Είναι από τους πιο άπειρους οδηγούς της κατηγορίας. Ο εναρκτήριος αγώνας της Πορτογαλίας θα είναι ο πρώτος του σε χωμάτινη επιφάνεια. Συμμετέχοντας τα δύο τελευταία χρόνια σε αγώνες στη Γαλλία και την Ελβετία, η εμπειρία του από μεγάλους αγώνες είναι μηδαμινή. Βέβαια, πέρυσι ανακηρύχτηκε πρωταθλητής στο Citroen Cup της Ελβετίας και τερμάτισε τρίτος στο αντίστοιχο ανταγωνιστικό κύπελλο της Γαλλίας στο Rallye du Var. Το πρώτο μισό του πρωταθλήματος θα είναι αναγνωριστικό για τον Michel, ενώ η συνέχεια που θα αποτελείται από ασφάλτινους αγώνες, θα αποτελέσει το μεγάλο ατού του.
#61 Federico della Casa / Domenico Pozzi (SUI/ITA)
Δεν αποτελεί φόβητρο για την κορυφή. Ο Ελβετός ξεκίνησε την καριέρα του σε ηλικία 18 ετών, συμμετέχοντας σε αγώνες της χώρας του με Citroen C2. Τα τελευταία δύο χρόνια κάνει εμφανίσεις σε αγώνες της Ιταλίας και της Γαλλίας, χωρίς να εντυπωσιάσει. Το 2013 οδήγησε ένα Citroen DS3 R3T σε 4 αγώνες του Citroen Top Driver στο WRC, καταφέρνοντας μόνο μία φορά να ανεβεί στη ράμπα του τερματισμού. Τη φετινή χρονιά, ευελπιστεί σε καλύτερα αποτελέσματα, εκμεταλλευόμενος την περσινή του εμπειρία.
#62 Alastair Fisher / Gordon Noble (GBR/GBR)
Μακράν ο πιο έμπειρος και το ακλόνητο φαβορί για τον τίτλο στο Junior WRC. Βρίσκεται σε μπάκετ από τα 18 του, συμμετέχοντας αρχικά στο Peugeot Cup και μετέπειτα στο Fiesta Sport Trophy της Βρετανίας, έχοντας μάλιστα αντίπαλο το Νο2 της Ford, Efyn Evans. Το 2011 τερμάτισε τρίτος στο WRC Academy, κερδίζοντας τον αγώνα της Γαλλίας. Το 2012 αποφάσισε να αγωνιστεί και πάλι στο φυτώριο του Παγκοσμίου. Ενώ η χρονιά ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, τερματίζοντας πρώτος στην Πορτογαλία και δεύτερος στο Ακρόπολις, η συνέχεια δεν ήταν η ανάλογη. Τα προβλήματα που αντιμετώπισε στους τελευταίους αγώνες τον έριξαν πίσω στη βαθμολογία. Πέρυσι, οδήγησε ένα Citroen DS3 R3T σε 3 αγώνες του WRC3, πετυχαίνοντας μία τέταρτη θέση στην Πορτογαλία. Με το ίδιο αυτοκίνητο εμφανίστηκε και στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της χώρας του, κερδίζοντας έναν αγώνα και τερματίζοντας τελικά τέταρτος.
#63 Lukacs Kornel / Mark Mesterhazi (HUN/HUN)
Συμμετέχει από τα 18 του σε αγώνες της Κεντρικής Ευρώπης. Πέρυσι, αποφάσισε να κάνει το άλμα στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, συμμετέχοντας στην κατηγορία 2WD με ένα Citroen C2 R2 Max. Κέρδισε την κατηγορία του στον φημισμένο αγώνα της Κορσικής, τερματίζοντας δεύτερος στο πρωτάθλημα, πίσω από τον συμπατριώτη του Bessenyey. Ο αγώνας της Πορτογαλίας θα είναι ο παρθενικός του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Φετινός του στόχος είναι να αποκομίσει εμπειρία και να ανεβεί στο βάθρο, στους ασφάλτινους κυρίως αγώνες.
Το Πρόγραμμα:
• Ράλλυ Πορτογαλίας (3-6 Απριλίου)
• Ράλλυ Πολωνίας (26-29 Ιουνίου)
• Ράλλυ Φινλανδίας (31 Ιουλίου – 3 Αυγούστου)
• Ράλλυ Γερμανίας (21-24 Αυγούστου)
• Ράλλυ Γαλλίας (2-5 Οκτωβρίου)
• Ράλλυ Ουαλίας (13-16 Νοεμβρίου)
Να θυμίσουμε πως ο θριαμβευτής της κατηγορίας θα αγωνιστεί το 2015 σε έξι αγώνες του WRC2 με Citroen DS3 R5, έχοντας την υποστήριξη της Citroen Racing.
|