Δεν δυσκολεύτηκε ο Sebastien Ogier, ούτε την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, να ελέγξει το ρυθμό των αντιπάλων του και να κατακτήσει ακόμα μια νίκη στην καριέρα του, για τέταρτη φορά σε πορτογαλικό έδαφος και να διευρύνει το προβάδισμα του στην βαθμολογία των οδηγών.
Ο οδηγός του Polo R WRC προστάτεψε τα λάστιχα του στις δύο πρώτες ειδικές του σκέλους και πίεσε στην power stage κερδίζοντας την και κατακτώντας επιπλέον 3 βαθμούς. 












Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Mikko Hirvonen με Ford Fiesta RS WRC, στην καλύτερη του εμφάνιση από τη στιγμή που γύρισε στην M-SPORT και ο Mads Ostberg με Citroen DS3 WRC επιστρέφοντας στα καλά αποτελέσματα μετά το διάλειμμα του Μεξικού, χαρίζοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Ο Νορβηγός κατέκτησε παράλληλα και την τρίτη θέση στην βαθμολογούμενη τελευταία ειδική του αγώνα, προσθέτοντας ακόμα έναν πόντο στη συγκομιδή του από το ράλλυ, πίσω από τον Jari-Matti Latvala που, τουλάχιστον, δεν έφυγε με άδεια χέρια από την Πορτογαλία, παίρνοντας 2 βαθμούς μετά την πρόωρη εγκατάλειψη του που τον άφησε εκτός δεκάδας.

Χωρίς να εντυπωσιάσει, ο Andreas Mikkelsen σκαρφάλωσε στην 4η θέση της κατάταξης, ανεβάζοντας ρυθμό την τελευταία ημέρα, ξεπερνώντας τον πολύπειρο Henning Solberg που επέστρεψε φέτος στο θεσμό παραμένοντας μάλιστα ανταγωνιστικός!

Ο «ιδιώτης» Martin Prokop (Ford Fiesta RS WRC) ακολούθησε, συλλέγοντας βαθμούς για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των αντιπάλων του αφού ο αγώνας της Πορτογαλίας σημαδεύτηκε από πολλές εγκαταλείψεις.

Το πρώτο Hyundai i20 τερμάτισε στην 7η θέση. Δεν ήταν αυτό του Dani Sordo o οποίος για ακόμα μια φορά προδόθηκε από το αυτοκίνητο του, πριν το ξεκίνημα της 14ης ειδικής, μένοντας εκτός αγώνα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή πραγματοποιούσε καταπληκτική εμφάνιση κρατώντας άνετα την 4η θέση. Ήταν αυτό του Thierry Neuville που αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα όλο το τριήμερο. Σημαντικότερα από αυτά, η σπασμένη πίσω ανάρτηση στο i20 που οδηγούσε, στο 2ο loop της 2ης ημέρας κάτι που του στοίχησε αρκετά λεπτά αλλά και προβλήματα στη μετάδοση την τελευταία ημέρα που τον οδήγησαν σε τετακε. Ακολούθησε ακόμα ένα Hyundai i20 WRC, αυτό του Juho Hanninen που έχασε κι αυτός αρκετά λεπτά από κλαταρίσματα και μια μικροέξοδο.

Στην κατηγορία WRC2, ο Nasser Al- Attiyah (Ford Fiesta RRC) κατέκτησε την νίκη μπροστά από τον Jari Ketomaa (Ford Fiesta R5) με την μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνάει τα 20 δευτερόλεπτα σε κανένα σημείο του αγώνα! Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο περσινός πρωταθλητής του JWRC Pontus Tidemand (Ford Fiesta R5). To WRC2 δείχνει ότι θα είναι φέτος πολύ ενδιαφέρον με το επίπεδο των συμμετεχόντων να είναι ανεβασμένο σε σχέση με πέρυσι.

Ο Stephane Lefebvre παρέμεινε στην κορυφή του JWRC και παράλληλα της κατηγορίας WRC3 κατακτώντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό στην πρώτη του εμφάνιση! Ο έμπειρος Christian Riedemann τερμάτισε δεύτερος προσπερνώντας τον Martin Koci την τελευταία ημέρα. Στην 9η θέση τερμάτισε ο Κύπριος Πανίκος Πολυκάρπου διατηρώντας ρυθμό τερματισμού και την τρίτη ημέρα αφού η διαφορά του από τους προπορευόμενους ήταν απαγορευτική για περιττά ρίσκα.

Το Fiesta CUP της DMACK κρίθηκε εκτός ειδικών διαδρομών. Ο Γάλλος Quentin Gilbert που είχε εξασφαλίσει μη ανατρέψιμη διαφορά από τους αντιπάλους του, είχε ατύχημα όταν το Fiesta του συγκρούστηκε με αυτοκίνητο της οργάνωσης πριν την 14η ειδική διαδρομή. Η νίκη πέρασε στα χέρια του Εσθονού Sander Parn που δεν ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός του CUP αλλά εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τα προβλήματα των συναθλητών του.

Ο θίασος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος επιστρέφει τον επόμενο μήνα στην ήπειρο της Αμερικής, με το Ράλλυ Αργεντινής να αποτελεί τον πέμπτο γύρο του θεσμού. Μείνετε συντονισμένοι.

Αποτελέσματα
1. S. Ogier- J. Ingrassia (VW Polo R WRC)
2. M. Hirvonen- J. Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC) +43,2
3. M. Ostberg- J. Andersson (Citroen DS3 WRC) +1.12,4
4. A. Mikkelsen- M. Markkula (VW Polo R WRC) +4.50,5
5. H. Solberg- I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +5.10,2
6. M. Prokop- J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +8.27,2
7. T. Neuville- N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +8.32,3
8. J. Hanninen – T. Tuominen (Hyundai i20 WRC) +8.51,6
9. N. Al-Attiyah- G. Bernacchini (Ford Fiesta RRC- RC2) +10.4,7
10. J. Ketomaa- K. Lindstrom (Ford Fiesta R5- RC2) +28.18,2 Βαθμολογίες

Οδηγοί
1. Ogier 91
2. Latvala 62
3. Ostberg 48
4. Mikkelsen 36
5. Hirvonen 36

Κατασκευαστές
1. VW Motorsport 144
2. Citroen Total Abu Dhabi WRT 75
3. M-Sport WRT 60
4. Hyundai Shell WRT 45

WRC2
1. Protasov 60 (4 συμμετοχές)
2. Bertelli 44 (3 συμμετοχές)
3. Kruuda 37 (2 συμμετοχές)
4. Ketomaa 36 (2 συμμετοχές)