Δύο ειδικές χρειάστηκαν στον Sebastien Ogier ώστε να ξεπεράσει τους αντιπάλους του, αφού έβαλε το γκάζι στο πάτωμα χτίζοντας μια διαφορά 38 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Hirvonen δείχνοντας σε όλους ποιος είναι το αφεντικό!
Ο Γάλλος με την γερμανική μηχανή κέρδισε τις 5 από τις 6 ειδικές διαδρομές της ημέρας, αφήνοντας μια στον team-mate του Latvala και δεν άφησε σε κανέναν περιθώριο να τον αμφισβητήσει. 








Ο Φινλανδός οδηγός της ομάδας του Wilson δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Ogier – πώς θα μπορούσε άλλωστε;- και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης χωρίς να απειλεί και χωρίς να απειλείται.

Ο Tanak που εντυπωσίασε την πρώτη ημέρα, βγήκε από το δρόμο κατά την προσφιλή του τακτική, τουμπάροντας αρκετές φορές το Fiesta του, μένοντας θεατής στον αγώνα. Αλλάζει τελικά ο άνθρωπος;

Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Mads Ostberg που δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα, οδηγώντας το μοναδικό Citroen DS3 WRC που μπορεί να βαθμολογηθεί για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αφού ο Meeke δεν επανεκκίνησε λόγω ζημιών που είχε υποστεί ο κλωβός ασφαλείας στο δικό του αυτοκίνητο.

Πίσω του ακολουθεί ο Dani Sordo με Hyundai i20 WRC πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση, με τη διαφορά που τον χωρίζει από το βάθρο να μην είναι απαγορευτική. Ο Thierry Neuville που βρισκόταν πίσω του, οδήγησε στις τελευταίες ειδικές με σπασμένη πίσω ανάρτηση κι έχασε τη θέση του τόσο από τον Henning Solberg που ξανανιώνει στο τιμόνι ενός ιδιωτικού Fiesta της ADAPTA, όσο και από τον Andreas Mikkelsen που κάνει μέτρια εμφάνιση με το τρίτο Polo R WRC.

Ο συνήθης ύποπτος Robert Kubica εγκατέλειψε ακόμα μια φορά από έξοδο και πλέον οι στοιχηματικές εταιρείες δεν δέχονται πονταρίσματα για νέα εγκατάλειψη του, αν επανεκκινήσει στο τελευταίο σκέλος!

Στην κατηγορία WRC2, ο Nasser Al- Attiyah (Ford Fiesta RRC) πέρασε μπροστά από τον Jari Ketomaa (Ford Fiesta R5) και η νίκη αναμένεται να κριθεί στο φώτο-φίνις! Αρκετά πίσω τους ωραία μάχη για την tρίτη θέση δίνουν οι νεαροί Pontus Tidemand και Karl Kruuda με ακόμα δύο Fiesta.

Ανακατατάξεις είχαμε στο JWRC. Ο Alastair Fisher που είχε εξασφαλίσει διαφορά ασφαλείας εγκατέλειψε το σκέλος στην τελευταία ειδική, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στο μεγάλο ταλέντο της Γαλλίας, Stephane Lefebve να κυνηγήσει την νίκη. Ο Martin Koci ακολουθεί στην 2η θέση εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Simone Campedelli, επίσης στην τελευταία ειδική του σκέλους. O Πανίκος Πολυκάρπου συνεχίζει τον αγώνα οδηγώντας σε ρυθμό ασφαλείας, αφού ο τερματισμός για αυτόν είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη συνέχιση της προσπάθειας του στο θεσμό. Βρίσκεται στην 10η θέση της κατηγορίας, η οποία μπορεί να γίνει και καλύτερη, αν δεν επανεκκινήσει κάποιος από τους 3 αντιπάλους του που εγκατέλειψαν το σκέλος και βρίσκονται μπροστά του στην κατάταξη.

Τα πάνω-κάτω ήρθαν και στο Fiesta CUP της DMACK. Ο Quentin Gilbert είναι ο νέος επικεφαλής αφού είχαμε «Ισπανική υποχώρηση» με τις εγκαταλείψεις των Suarez και Lemes που μάχονταν για την κορυφή. Ο Γάλλος μάλιστα έχει μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους του και αναμένεται να κάνει έναν υγιεινό περίπατο στο τελευταίο σκέλος του αγώνα.

Τελευταία ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας αύριο με τρεις ειδικές διαδρομές που θα αναδείξουν το φετινό νικητή σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα.