|
H δεύτερη θέση ήρθε αφού διορθώθηκε το πρόβλημα με τον αισθητήρα
θερμοκρασίας του κινητήρα του Focus που αντιμετώπιζε καθ'όλη τη
διάρκεια της 1ης μέρας και τον κράτησε μακριά από τον καλό του εαυτό. Η
μεγάλη μάχη για την τελευταία θέση στο πόντιουμ έχει 3 διεκδηκητες με
διαφορετικα αμάξια ο καθένας, ο Atkinson με Subaru, O Sordo με Citroen
και ο Hirvonen με Ford θα τα δώσουν όλα σε μία μάχη γοήτρου ανάμεσα
στους 2ους οδηγούς των εργοστασιακών ομάδων μια και η διαφορά του 3ου
Sordo από τον 5o Atkinson είναι μόλις 12 δευτερόλεπτα ενώ o 4ος
Hirvonen απέχει 3 δευτερόλεπτα από τον Sordo. Oι Stohl, Latvala και
Wilson παραμένουν στις βαθμολογούμενες θέσεις 6, 7 και 8 αντίστοιχα και
απλά θα κοιτάξουν να μείνουν μακριά από κάποιο πρόβλημα μια και οι
διαφορές μεταξύ τους δεν επιτρέπουν σε κανέναν να απειλήσει ή να
απειληθεί.
Στη κατηγορία παραγωγής ο Mark Higgins έχει μία διαφορά ασφαλείας από
τον δεύτερο Arai της τάξεως των 3ων λεπτών και όλα τα πληρώματα του
πρωταθλήματος απλά θα θελήσουν να τερματίσουν τον αγώνα μια και οι
διαφορές ειναι αρκετά μεγάλες για να καλυφθούν στα λιγοστά χιλιόμετρα
της 3ης μέρας. Ο μεγάλος άτυχος ήταν σήμερα ο Mirco Baldacci που έχασε
περίπου 4 λεπτά στην 14η ειδική της ημέρας ενώ ήταν 2ος, 4 μόλις
δευτερόλεπτα πίσω από τον Higgins.
Η τρίτη μέρα περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 58 χιλιομέτρων και μία υπερειδική μήκους 5 χιλιομέτρων.
Τα αποτελέσματα της 2ης ημέρας αναλυτικά:
Pos. |
Driver |
Time |
Diff. |
1.
|
S. LOEB |
3:08:27.0
|
0.0
|
2.
|
M. GRÖNHOLM |
3:09:27.8
|
1:00.8
|
3.
|
D. SORDO |
3:10:02.3
|
1:35.3
|
4.
|
M. HIRVONEN |
3:10:05.1
|
1:38.1
|
5.
|
C. ATKINSON |
3:10:14.8
|
1:47.8
|
6.
|
M. STOHL |
3:11:08.8
|
2:41.8
|
7.
|
J. LATVALA |
3:12:17.4
|
3:50.4
|
8.
|
M. WILSON |
3:19:02.5
|
10:35.5
|
9.
|
H. SOLBERG |
3:21:27.0
|
13:00.0
|
10.
|
M. HIGGINS |
3:25:09.0
|
16:42.0 |
|