|
Ο Holowczyc με ακόμα ένα Subaru Impreza N12 οδήγησε εκπληκτικά στον
αγώνα της πατρίδας του και πραγματικά πίεσε πολύ για τη νίκη αλλά η
τύχη δεν ήταν με το μέρος του, αν και εντύπωση προκάλεσε πως οι
οργανωτές αφαίρεσαν την ποινή 1 λεπτού που του είχαν επιβάλλει στο 1ο
σκέλος για προπορεία. Στην 3η θέση και μεγάλος κερδισμένος στην
βαθμολογία του ERC, o Renato Travaglia με Mitsubishi Lancer Evo9 καθώς
τερμάτισε 1ος μεταξύ των πληρωμάτων που βαθμολογούνται στον θεσμό.
Κινήθηκε όσο χρειαζόταν για να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς μη
μπορώντας να ακολουθήσει τον ρυθμό του πρώτου που ήταν σχεδόν 2,5 λεπτά
μπροστά του. Στην 4η θέση βρέθηκε ακόμα ένας τοπικός οδηγός, ο Zbigniew
Staniszewski με Mitsubishi Lancer Evo9 και πίσω του ο Γάλλος Βryan
Bouffier με Peugeot 207 S2000, ο οποίος μάλιστα έχει έρθει σε συμφωνία
με την Peugeot Sport Πολωνίας για να οδηγήσει το αυτοκίνητο και σε
άλλους αγώνες του τοπικού πρωταθλήματος. 2ος στην κατάταξη του ERC, ο
επίσης τοπικός, Michal Solowow που αυτή τη φορά χρησιμοποίησε ένα
Mitsubishi Lancer Evo9, αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 11η
θέση της γενικής. Στην 15η θέση της γενικής και 3η στην κατάταξη του
ERC, βρέθηκε o Τούρκος Volcan Isik με το Fiat Punto S2000. Τα άλλα 2
«Ευρωπαικά» πληρώματα που τερμάτισαν είναι οι Antonin Tlustak με
Citroen Saxo KC στην 25η θέση της γενικής και ο Tomasz Czopik με VW
Polo S2000 στην 29η θέση της γενικής.
34th ΙΝΑ Croatia Delta Rally
Nωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί και ο 3ος γύρος του θεσμού στην Κροατία,
αυτή τη φορά σε ασφάλτινες επιφάνειες. Εκεί αναδείχθηκε το ταλέντο του
τοπίκου Juraj Sebalj που οδηγώντας απόλυτα ένα Μitsubishi Lancer Evo9
κατάφερε να πάρει μια εντυπωσιακή νίκη. Εντυπωσιακό το ότι ο Sebalj την
1η μέρα είχε και κλατάρισμα από το οποίο έχασε περίπου 1 λεπτό αλλά
εκμεταλλεύτηκε την καλύτερη γνώση του δρόμου όπως και ατυχίες άλλων
πληρωμάτων και πήρε την νίκη. Aς ελπίσουμε να λύσει τα προβλήματα με
τους σπόνσορες του και να τον δούμε τελικά και σε άλλους αγώνες του
θεσμού στον οποίο έχει δηλώσει συμμετοχή. Στην 2η θέση της γενικής
βρέθηκε ο Dimitar Iliev με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer Evo9 που και
αυτός διεκδήκησε τη νίκη μέχρι τέλους. Στην 3η θέση με εξαιρετική
εμφάνιση ο Simon Jean Joseph απέδειξε την κλάση του κλείνωντας τις
θέσεις του πόντιουμ με το Citroen C2 S1600 κερδίζοντας και αρκετές ε.δ.
Ο μεγάλος άτυχος του αγώνα δεν είναι άλλος από τον Volcan Isik που
οδηγώντας εντυπωσιακά το Fiat Punto S2000 βρέθηκε στην 1η θέση της
γενικής στο τέλος της 1ης μέρας, αλλά εγκατέλειψε στην απλή για την 1η
ε.δ. της 2ης μέρας αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στους Sebalj και Iliev.
Μετά και τον 4ο αγώνα η βαθμολογία του ERC είναι ως εξής:
1. Solowow - (Punto S2000/ Lancer Evo IX) |
27 |
2. Travaglia - (Lancer Evo IX) |
24 |
3. Iliev - (Lancer Evo IX) |
23 |
4. Isik - (Punto S2000) |
18 |
5. Vouilloz - (207 S2000) |
14 |
6. Sebalj - (Lancer Evo IX) |
13 |
7. Czopik - (Polo S2000/ Lancer Evo IX) |
11 |
Eπόμενος αγώνας για τον θεσμό στις 22-24 Ιουνίου, ένας από τους
παραδοσιακότερους, το ασφάλτινο Ypres Westhoek Rally στο Βέλγιο που
αναμένεται έντονος συναγωνισμός καθώς προσμετρά και στο IRC και στην
λίστα συμμετοχών βρίσκονται εκτός των άλλων πάνω από 10 αυτοκίνητα της
κατηγορίας S2000! |