Σπανός Οι Διονύσης Σπανός - Σωτήρης Γκότοβος με Subaru Impreza ήταν νικητές στο Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας που διοργάνωσε η Λ.Α.Μ.Α. την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου. Πίσω τους βρέθηκαν οι Αντώνης Σταφυλοπάτης - Στέργιος Στεργιούλας με Opel Astra OPC. Τα δύο πληρώματα ήταν στις αντίστοιχες θέσεις και στην κορυφαία κατηγορία, ενώ στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. που ήταν η πιο ενδιαφέρουσα απο πλευράς ανταγωνισμού επικράτησαν οι Γιώργος Μπαλντούνης - Όλγα Μέρμηγκά με Ford Escort των Θόδωρου Παπαβασιλείου - Ιωάννα Τσουτσοπούλου με VW Golf MKII, οι οποίοι έμειναν τελικά λίγα δευτερόλεπτα πίσω.  
Σταφυλοπάτης
Νομικός
Μπαλντούνης
Παπαβασιλείου
Χατζηκωνσταντίνου
Κουνιάκης
Γιώργος Συλλάς
Τασίοπουλος
Παντιέρας
Συλλάς
Καλύβας

Στην τρίτη θέση του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία ανέβηκαν οι Νομικός - Λίλλης με Seat Ibiza KC, στην 4η θέση τερμάτισαν οι Μανούσκος - Πολατσίδης με Mazda 323 GTX και πίσω τους οι Τσαμπάζης - Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo X.

O Καλαϊτζιάν ενώ παρουσιάστηκε στον τεχνικό έλεγχο, τελικά δεν εκκίνησε τον αγώνα λόγω μηχανικού προβλήματος.

Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι ο αγώνας διακόπηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους λόγω λαδιών που έπεσαν στο δρόμο σε μεγάλη απόσταση και έτσι οι διελεύσεις μετά το Νο14 έγιναν ως απλή διαδρομή.

Το αποτέλεσμα ήταν οι κατηγορίες των δίλιτρων και άνω των δύο λίτρων να έχουν λύσει τις διαφορές τους μόνο από το πρώτο σκέλος.

Στα μεγάλα οι διαφορές ήταν μεγάλες όμως στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. που ήταν η πιο ενδιαφέρουσα απο πλευράς ανταγωνισμού επικράτησαν οι Γιώργος Μπαλντούνης - Όλγα Μέρμηγκά με Ford Escort των Θόδωρου Παπαβασιλείου - Ιωάννα Τσουτσοπούλου με VW Golf MKII, οι οποίοι έμειναν τελικά λίγα δευτερόλεπτα πίσω.

Σίγουρα οι δεύτεροι θα ήθελαν μια ευκαιρία στο δεύτερο σκέλος για μια πιο εντυπωσιακή παρουσία.

Στην τρίτη θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Χατζηκωνσταντίνου - Παπαχρονόπουλος με Renault Clio και ακολούθησαν οι Ακράτος - Ακράτος με Citroen C2R2, Μπαξεβανάκης - Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type-R (διαφορά μόλις τρία δέκατα!) και Ανδριτσάκης - Ανδριτσάκης με Seat Ibiza.

Ο Παπαχριστόπουλος με το εντυπωσιακό Opel Corsa S1600 δεν εκκίνησε τελικά τον αγώνα λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά. 

Στην κλάση των 1.600 κ. εκ. όπου τα πιο πολλά πληρώματα έκαναν και τα δύο σκέλη, νικητές ήταν οι Κώστας Κουνιάκης - Νίκος Δημόπουλος με Citroen AX και στη δεύτερη θέση με πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο σκέλος (4ος χρόνος ημέρας) βρέθηκαν οι Γιώργος Συλλάς - Βασίλης Τζαβάρας με Peugeot 106.

Μάλιστα βρέθηκαν μπροστά από τους τρίτους, Τασίοπουλο - Καρούσο με Saxo VTS για μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου!

Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας ακολούθησαν με αρκετή διαφορά σε τελικό χρόνο και ήταν οι Γρηγορόπουλος - Λιάπης με Peugeot 205, Μιχαήλ - Βλάχος με Peugeot 106 S16, Διαμαντής - Μασιαλάς με Toyota Corolla AE86 και Παπάζογλου - Λυμπεροπούλου με Alfasud που είχαν τη στιγμή τους στο πρώτο πέρασμα με τετακέ που κόστισε πολύ σε χρόνο.

Στην κατηγορία είχαμε την εγκατάλειψη του Διαμαντή πού ήταν το αυτοκίνητο που σκόρπισε λάδια στο δεύτερο σκέλος και έτσι τα νούμερα μετά το 14 έκαναν μόνο το πρώτο σκέλος.

Τέλος στα 1.400 κ. εκ. οι Σταμάτης Παντιέρας - Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris ήταν νικητές και τους ακολούθησαν ο Γιάννης Σύλλας - Ανδρέας Βίγκος με Peugeot 106 Rallye.

Στην τρίτη θέση οι Καλύβας - Ψαρράκου με Toyota Starlet KP60 ενώ την κλάση συμπληρωσαν οι Φίφλης - Κωνσταντινόπουλος με Toyota Yaris, Πενέσης - Σταματίου με Peugeot 106 και Παρασκευάς - Κορίνθιος με Suzuki Swift GTi που έπαιζαν σε χρόνους με το νικητή όμως μια ποινή 2 λεπτών τους στέρησε το αποτέλεσμα.


- Δείτε όλες τις φωτογραφίες του αγώνα στη R40 Gallery

 

pdf Κατάταξη ανά κλάσεις

pdf Γενική κατάταξη