|
Σε συνομιλία του που είχαμε μαζί του ο Πάνος μας είπε: «Τερματίσαμε βέβαια, αλλά στοχεύαμε πολύ υψηλότερα στη γενική. Αυτό το Ακρόπολις ήταν εντελώς απαράδεκτο. Και δεν το λέω αυτό από την άποψη του αγωνιζομένου μόνο. Που αντί να ευχαριστηθεί οδήγηση και να προσφέρει και θέαμα στις χιλιάδες των θεατών, αυτό που έκανε ήταν να προσπαθεί να μην σπάσει το αυτοκίνητο. Σας λέω μόνο ότι η μπροστινή γέφυρα μετακινήθηκε προς τα πίσω και το αυτοκίνητο θέλει τώρα ..καλίμπρα. Είναι πραγματικά κρίμα και για τους οδηγούς και κυρίως για τις χιλιάδες των θεατών. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν τα λάστιχα της Pirelli με τα οποία ήταν υποχρεωμένοι όλοι οι αγωνιζόμενοι να τρέξουν. Όταν λοιπόν οι άνθρωποι των εργοστασιακών ομάδων έβριζαν τους «λαστιχάδες» ότι τα λάστιχα που τους έδωσαν ήταν πολύ σκληρά με αποτέλεσμα όλοι οι κραδασμοί και τα κτυπήματα να μεταφέρονται στα μηχανικά μέρη και να σπάνε τα αυτοκίνητα, καταλαβαίνετε τις έγινε μ΄ εμάς. Ούτως ή άλλως ήταν μια μεγάλη εμπειρία και ευχαριστούμε την PUMA που μας έδωσε τη δυνατότητα να την ζήσουμε».
Έχει όμως σημασία να ακούσουμε τι λέει ο Pentti Airrikkala για τον Πάνο: «Αφού προπόνησα οδηγούς σαν τον Lewis Hamilton (F1) τον Mikko Hirvonen και τον Jari-Matti Latvala, μπορώ να πως ότι ο Πάνος έχει παρόμοιο ταλέντο. Απλώς χρειάστηκε την πείρα μου. Και ποιος ξέρει; Μια ημέρα, πολύ σύντομα νομίζω, θα κάνει υπερήφανο και μένα και την χώρα του».
(Δελτίο Τύπου)
|