|
R40: Evgeny, καλώς ήλθες στην Ελλάδα. Πως αποφάσισες τόσο νέος να ξεκινήσεις τα ράλλυ;
Evgeny Novikov (E.N.): Όλα ξεκίνησαν πριν 2 χρόνια που αποφάσισα να
συμμετέχω σε αγώνες ράλλυ. Πάντα μου άρεσαν και ήθελα πολύ να
συμμετέχω. Βέβαια ήδη είχα ξεκινήσει τους αγώνες νωρίτερα με go-kart.
Στα ράλλυ έχω κάνει 2 σεζόν στη Ρωσία, όπου το 2006 βγήκα 1ος στο
Κύπελλο Ράλλυ Ρωσίας, ενώ το 2007 βγήκα 2ος στο Πρωτάθλημα Ρωσίας αλλά
και 2ος στο Πρωτάθλημα Εσθονίας.
R40: H ηλικία σου, σου επιτρέπει να συμμετέχεις σε όποιον από τους 2
παράπλευρους θεσμούς (PWRC και JWRC) του WRC θέλεις. Eνώ βλέπουμε ότι η
"σύντομη οδός" για ένα μπάκετ σε WRC είναι το JWRC (παράδειγματα
αρκετά: Loeb, Sordo, Latvala, Andersson, Wilks, Aava), εσύ επέλεξες το
PWRC όπου και οδηγοί που κατέκτησαν τον τίτλο δεν τα έχουν καταφέρει
ακόμα. Γιατί επέλεξες αυτό το θεσμό;
E.N.: Ο λόγος είναι ότι οι περισσότερες εμπειρίες που έχω από τα ράλλυ
είναι με αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν-4x4. Mε αυτά ξεκίνησα. Επίσης
θεωρώ ότι τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο JWRC δεν είναι καλύτερα από
αυτά του PWRC. Οδηγικά, διασκεδάζω περισσότερο με τα 4x4 και πιστεύω
ότι είναι πιο κοντά στο στυλ οδήγησης των WRC από ότι τα δικίνητα.
Ακόμα βέβαια είμαι αρκετά νέος για να σκέφτομαι κάτι τέτοιο (WRC).
Πρώτος στόχος μου είναι η συμμετοχή σε αγώνες του WRC ώστε να αποκτήσω
εμπειρία.
R40: Ξεκίνησες την σεζόν στο PWRC με το νέο Subaru Impreza WRX N14 αλλά
τώρα σε βλέπουμε με το Mitsubishi Lancer Evo9. Ποιος ο λόγος αυτής της
αλλαγής;
E.N.: Το Ιmpreza N14 είναι ένα πολύ νέο αυτοκίνητο που ακόμα χρειάζεται
πολύ βελτίωση και εξέλιξη ώστε να έρθει στο επιθυμητό επίπεδο.
Ιδιαίτερα ο κινητήρας του, ακόμα είναι αρκετά αδύναμος. Δεν μου άρεσε.
Το Evo9 το γνωρίζω καλά από τις συμμετοχές μου στη Ρωσία και αυτή τη
στιγμή πιστεύω πως είναι αρκετά καλύτερο. Αυτός είναι ο λόγος της
αλλαγής.
R40: Πρώτη φορά στην Ελλάδα και το ράλλυ Ακρόπολις. Ποιες οι πρώτες σου εντυπώσεις;
Ε.Ν.: To ράλλυ έχει πολύ ωραία διαμόρφωση και οργάνωση που μου αρέσει
πολύ. Βέβαια είναι πολύ σκληρός αγώνας και οι ε.δ. καταπονούν ιδιαίτερα
το αυτοκίνητο. Προτιμώ πιο flat ε.δ. όπου δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι
την κατάσταση του δρόμου και να αφοσιώνεσαι μόνο στο οδηγικό κομμάτι.
R40: Ποια είναι η αγαπημένη σου επιφάνεια, χώμα ή άσφαλτος;
E.N.: H εμπειρία μου από την άσφαλτο δεν είναι μεγάλη. Έχω κάνει μόνο 2
ασφάλτινους αγώνες για το Κύπελλο Ρωσίας που εκτός ότι ήταν μικροί σε
μήκος (100 χλμ), ήταν και οι ε.δ. κακές. Σίγουρα προτιμώ το χώμα.
R40: Σαν νέος, έχεις κάποιον οδηγό που ξεχωρίζεις ή θαυμάζεις και τον θεωρείς πρότυπο;
E.N.: Όχι, δεν θα 'λεγα ότι θαυμάζω κάποιον. Όλοι οι οδηγοί σε αυτό το επίπεδο είναι πολύ καλοί. Δεν ξεχωρίζω κάποιον.
R40: Πέρσυ συμμετείχες στο Rally Russia που προσμετρούσε για το IRC και
μάλιστα πήγες πολύ καλά καθώς είχες προηγηθεί απέναντι σε όλους τους
πρωτοκλασάτους οδηγούς των S2000 πριν εγκαταλείψεις. Ποιο πιστεύεις ότι
είναι το επίπεδο του συναγωνισμού εκεί σε σχέση με αυτό του PWRC;
Ε.Ν.: Πιστεύω πως το PWRC είναι καλύτερο σε θέμα συναγωνισμού, καθώς ο
αριθμός των top οδηγών που συμμετέχουν σε αυτό είναι μεγαλύτερος από
αυτόν του IRC.
R40: Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; Έχεις σκεφτεί τι θα κάνεις του χρόνου και αν θα δοκιμάσεις κάποιο νέο αυτοκίνητο;
E.N.: Όσον αφορά το μέρος του αυτοκινήτου, θα σου πω ότι το ερχόμενο
Σαββατοκύριακο θα συμμετέχω σε έναν αγώνα στη Ρωσία και εκεί θα οδηγήσω
για 1η φορά ένα αυτοκίνητο κατηγορίας S2000. Αυτό θα είναι ένα Peugeot
207 S2000 της ομάδας που προετοιμάζει το αυτοκίνητο του Sandell στο
PWRC, της Power Car. Aκόμα ίσως στο μέλλον ξαναδοκιμάσω το Impreza N14
αν πιστέψω ότι έχει φτάσει σε καλό επίπεδο. Για το που θα συμμετέχω , σίγουρα θα συμμετέχω στο PWRC και του χρόνου
ενώ θα προσπαθήσω να συμμετέχω και σε κάποιο ασφάλτινο πρωτάθλημα για
να συλλέξω εμπειρίες και σε αυτήν την επιφάνεια.
Αυτά μας είπε ο νεαρός Ρώσος, που από ότι δείγματα έχει δώσει ως τώρα
φαίνεται ότι στο μέλλον θα μας απασχολήσει αρκετά. Ελπίζουμε με τον
Evgeny να τα ξαναπούμε σύντομα και του ευχόμαστε ότι καλύτερο για το
μέλλον.
|