r40banner_01.jpg

Ο Αθανασσούλας οδηγεί το PWRC την πρώτη ημέρα!

  • Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009 00:00
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
Λάμπρος Αθανασσούλας Σπουδαία επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο για τα ελληνικά χρώματα σημείωσαν στην κατηγορία Παραγωγής οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος οδηγώντας ένα Skoda Fabia S2000, οι οποίοι στο τέλος της ημέρας φιγουράρουν στην κορυφή της κατάταξης. Το ελληνικό πλήρωμα, που κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές και σημείωσε κορυφαίους χρόνους όλη την ημέρα, στάθηκε επάξια απέναντι στους σπουδαίους αντιπάλους του από το εξωτερικό και οδηγεί τον αγώνα με διαφορά 8,2 δλ. από τον πρώην Πρωταθλητή του JWRC, το Σουηδό Patrik Sandell, με ίδιο αυτοκίνητο. Στην 3η θέση ακολουθεί ο Πρωταθλητής Μέσης Ανατολής, Nasser Al Attiyah, με Subaru Impreza N15.
ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHEOS Nikolaos - SKODA Fabia S2000
Ο Λάμπρος είναι γεννημένος στις 10 Νοεμβρίου του 1976 και απόφοιτος Μηχανολόγος Μηχανικός με MSc στα Χρηματοοικονομικά, σήμερα ασχολείται με την ιδιωτική του επιχείρηση. Η εμπλοκή του στους αγώνες ξεκίνησε στα 26 του χρόνια, το 2002, οπότε και διακρίθηκε στο διαγωνισμό «Γίνε Πρωταθλητής» του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ και της Toyota με βραβείο τη συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με ένα Toyota Yaris της Α/5. Οι επιδόσεις του χαρακτηρίστηκαν εξαιρετικές, και την επόμενη χρονιά συμμετείχε πάλι στην ίδια κατηγορία, οδηγώντας ένα Ford Puma Kit Car και κατακτώντας το Πρωτάθλημα της Α/5 αλλά και το Κύπελλο Ασφάλτου. Από εκείνο το σημείο συμμετείχε με Ford Puma S1600 αλλά και Fiesta αντίστοιχων προδιαγραφών, ενώ το 2006 έκανε το μεγάλο βήμα και έλαβε μέρος ως επίσημη ελληνική συμμετοχή στο Fiesta Sporting Trophy (Team Greece), κατακτώντας μάλιστα την 1η θέση στο Ράλλυ Γερμανίας, στο πλαίσιο του Trophy. Από εκείνη τη χρονιά συμμετέχει στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπου το 2008 κατάφερε να τερματίσει στην 1η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων, εντυπωσιάζοντας με τους χρόνους του στην κατηγορία PWRC.

Συνοδηγός του τα τελευταία χρόνια ο Νίκος Ζακχαίος, γεννημένος στις 2 Φεβρουαρίου του 1980, έχει BSc στα Ναυτιλιακά και εργάζεται στον ειδικό Τύπο ως αρχισυντάκτης του περιοδικού BurnOut. Η πρώτη του επαφή με τους αγώνες ήταν το 2001. Έκτοτε συμμετέχει σε αγώνες τόσο ως συνοδηγός όσο και ως οδηγός, με πολλές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων το Πανελλήνιο Κύπελλο Α/5 2005 ως συνοδηγός του Λευτέρη Μανιαδάκη και η κατάκτηση του Κυπέλλου Ασφάλτου στο πλευρό του Λευτέρη Σωτήρχου (2006 και 2008), ενώ ως οδηγός σε αγώνες Αναβάσεων έχει αναδειχθεί Κυπελλούχος της κλάσης Ν/1400 τις χρονιές 2007 και 2008.

Η φετινή παρουσία του ελληνικού πληρώματος στο Ράλλυ Ακρόπολις με το Skoda Fabia S2000 έγινε πραγματικότητα χάρη στην υποστήριξη της Skoda BIAMAΡ, της ελληνικής εταιρείας πετρελαιοειδών JETOIL, της GA FERRIES, της εταιρείας ΜΙΧΑΣ και της Boo Productions, ενώ η προσπάθεια έχει ως χορηγό επικοινωνίας το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και προμηθευτή αθλητικού υλικού την PUMA.

Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών στο τελευταίο service park της 1ης ημέρας.

50 AL-ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Όλα πήγαν καλά, με εξαίρεση ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης στην τελευταία ειδική. Είμαι ικανοποιημένος. Αύριο θα πρέπει να πιέσουμε, γιατί είναι μια σημαντική μέρα».
 
47 ARAUJO Armindo - RAMALHO Miguel
«Η μέρα εξελίχθηκε καλά για εμάς. Είχαμε σπουδαία μάχη. Το αυτοκίνητο ήταν καλό, και αύριο θα πιέσουμε. Πλέον, όλα είναι πιθανά».
 
46 SANDELL Patrik - AXELSSON Emil
«Η αυριανή ημέρα θα είναι πιο σκληρή, και νομίζω ότι θα είναι καλύτερα για εμάς. Έχω αυτοπεποίθηση. Ο Λάμπρος είναι γρήγορος και είναι καλό που έχουμε δύο Skoda στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης. Για μένα είναι σημαντικό να συγκρίνω τους χρόνους μου με αυτούς του Nasser (Al-Attiyah) και του Armindo (Araujo). Στην τελευταία ε.δ είχαμε πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών. Αύριο θα αυξήσω το ύψος του αυτοκινήτου».
 
31 PROKOP Martin - TOMANEK Jan
«Το setup του αυτοκινήτου δεν ήταν καλό, γιατί το πρωί αποφασίσαμε να πάρουμε αρκετά μηχανικά μέρη μαζί μας και το αυτοκίνητο ήταν πολύ βαρύ. Στο remote service τα βγάλαμε όλα, και το αυτοκίνητο ήταν καλύτερο, αλλά το πρωινό ήταν πολύ κακό για εμάς».
 
33 ARAI Toshi – MACNEALL Glenn
«Δεν ήταν άσχημη μέρα για εμάς, αλλά η ε.δ. Θήβα ήταν πολύ σκληρή. Δεν είχαμε πολλά προβλήματα, πέρα από κάποιες στιγμές που φοβηθήκαμε σε ορισμένα σημεία που γλίστραγαν πολύ. Αύριο οι ειδικές δεν είναι και τόσο σκληρές θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε».
 
40 NEIKSANS Andis - DZIRKALS Peteris
«Είχε πολλή ζέστη, ενώ αντιμετωπίσαμε προβλήματα υπερθέρμανσης με τον κινητήρα. Αύριο ο στόχος μου είναι να μπορέσω να οδηγήσω χωρίς προβλήματα».
 
45 FLODIN Patrik - BERGSTEN Goran
«Ήταν μία μεγάλη μέρα με μικρά προβλήματα στο αυτοκίνητο. Δεν είμαστε πολύ χαρούμενοι. Αύριο θα προσπαθήσουμε να βρούμε ένα καλό setup για το αυτοκίνητο και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάποιες ειδικές».
 
37 SAUVAN Frederic – CAPANNA Sebastien
«Οι ειδικές ήταν ωραίες, αλλά σκληρές για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν. Στην Πορτογαλία δεν πήραμε βαθμούς και αυτό χρειάζεται να το κάνουμε εδώ. Παρ’ όλα αυτά, θα οδηγήσουμε προσεκτικά και δεν χρειάζεται να πιέσουμε από την αρχή».
 
44 PAVLIDES Spyros – GIRAUDET Denis
«Στην πρώτη ειδική πήγαμε πιο αργά από ό,τι έπρεπε, ενώ στην τελευταία δεν αλλάξαμε ελαστικά, που ήταν λάθος απόφαση. Το αυτοκίνητο είναι καλό και δεν θα κάνουμε αλλαγές αύριο».
 
 
34 LINARI Gianluca – CECCHI Andrea
«Η σημερινή ημέρα ήταν αρκετά ζεστή. Το αυτοκίνητό μας είναι παλαιότερο σε σχέση με του ανταγωνισμού και οι οδηγοί ταχύτεροι από εμάς. Σήμερα αλλάξαμε τα εμπρός αμορτισέρ και έχουμε καλύτερη πρόσφυση, και αύριο θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε περισσότερο».
 
38 MAYER Gabor -TAGAI Robert
«Στην πρώτη ε.δ. πήγαμε φυλαγμένα, επειδή ήταν σκληρή. Από τη δεύτερη και έπειτα προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τους χρόνους μας και να πάμε πιο γρήγορα. Προβλήματα με το αυτοκίνητο δεν έχουμε, ενώ αλλάξαμε μόλις μία φορά τα εμπρός ελαστικά ολόκληρη την ημέρα. Αύριο θα προσπαθούμε να πάμε πιο γρήγορα, επειδή οι ειδικές μάς αρέσουν περισσότερο».
 
32 SOUSA Bernardo - CARVALHO Jorge
«Ήταν μία καλή ημέρα και οι ε.δ. ήταν σκληρές. Προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο. Η ανάρτηση δεν είναι τόσο καλή και θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε με αυτήν».
 
36 VALDES LOPEZ Egoi Eder - LUCAS COLL Daniel
Εγκατέλειψαν το σκέλος από πρόβλημα στα ηλεκτρικά.
 
59 ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHEOS Nikolaos
«Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Δεν περίμενα ότι θα είμαι σε αυτήν τη θέση. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το αυτοκίνητοι, αν και υπέρστρεφε λίγο. Αύριο θα χρησιμοποιήσουμε λίγο πιο σκληρά ελατήρια. Σήμερα, στις τελευταίες τρεις ειδικές δεν είχαμε χειρόφρενο, με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε να χρησιμοποιούμε συχνά την 1η σχέση στο κιβώτιο. Θα προσπαθήσουμε να μείνουμε μέσα στην πρώτη τριάδα».
 
61 THOMAS Nicos – PREVOT Stephane
Εγκατέλειψαν το σκέλος από πρόβλημα στο κιβώτιο.
 
62 WILLIAMS Jon - GWYNN George
«Ήταν μία καλή ημέρα. Σε όποια σημεία μπορούσαμε πιέζαμε και το διασκεδάσαμε. Το πρώτο πέρασμα από την Θήβα ήταν καλό, ενώ στο δεύτερο ο δρόμος είχε χαλάσει. Εμείς ακόμα προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, αφού τα τελευταία δύο χρόνια οδηγούσαμε S2000, και αυτή είναι μόλις η τρίτη μας συμμετοχή με το Lancer. Σήμερα είχαμε καλή αίσθηση με το αυτοκίνητο. Το μόνο κακό είναι ότι χάσαμε την 5η σχέση στο κιβώτιο μετά την πρώτη ε.δ.».
 
63 NIKARA Jarkko - KALLIOLEPO Jarkko
Εγκατέλειψαν το σκέλος από πρόβλημα στον κινητήρα.
 
64 SEMERAD Martin – CEPLECHA Bohuslav
Εγκατέλειψαν το σκέλος από πρόβλημα στη μετάδοση.
 
65 TAPPER Mark - JUDD Jeff
«Ήταν μία σκληρή, αλλά όμορφη μέρα. Θα ήθελα να είμαι πιο ψηλά στην κατάταξη, αλλά πρέπει να προστατέψουμε το αυτοκίνητο και να αποφύγουμε τα λάθη. Οι αυριανές ειδικές είναι σκληρές, και δεν είναι η κατάλληλη μέρα να πιέσεις».


(acropolisrally.gr)