ATHANASSOULAS Ακόμα ένα Acropolis Rally of Greece πέρασε στην ιστορία και αυτή τη φορά με χρυσά γράμματα! Ο λόγος, η νίκη των Aθανασούλα-Ζακχαίου στην κατηγορία PWRC που έκανε όλη την Ελλάδα, και όχι μόνο, να παραμιλά! Οδήγησαν καταπληκτικά ένα Skoda Fabia S2000 προετοιμασμένο από την Ιταλική ομάδα A-Style, και κέρδισαν στα ίσια όλους τους πρωταγωνιστές του θεσμού μετά από μεγάλη μάχη κυρίως την τελευταία ημέρα του αγώνα. Ίσως χωρίς τα προβλήματα στα ηλεκτρικά στο τέλος της 2ης μέρας, η νίκη τους να ήταν ακόμα πιο "άνετη" καθώς είχαν εκτοξεύσει την διαφορά από τους 2ους στα σχεδόν 50''. Παρ' όλα αυτά, την τελευταία ημέρα ήρθαν από πίσω, πιέζοντας στο όριο, και πήραν την τόσο σπουδαία νίκη!

Ενημέρωση



Ακόμα ένα Acropolis Rally of Greece πέρασε στην ιστορία και αυτή τη φορά με χρυσά γράμματα! Ο λόγος, η νίκη των Aθανασούλα-Ζακχαίου στην κατηγορία PWRC που έκανε όλη την Ελλάδα, και όχι μόνο, να παραμιλά! Οδήγησαν καταπληκτικά ένα Skoda Fabia S2000 προετοιμασμένο από την Ιταλική ομάδα A-Style, και κέρδισαν στα ίσια όλους τους πρωταγωνιστές του θεσμού μετά από μεγάλη μάχη κυρίως την τελευταία ημέρα του αγώνα. Ίσως χωρίς τα προβλήματα στα ηλεκτρικά στο τέλος της 2ης μέρας, η νίκη τους να ήταν ακόμα πιο "άνετη" καθώς είχαν εκτοξεύσει την διαφορά από τους 2ους στα σχεδόν 50''. Παρ' όλα αυτά, την τελευταία ημέρα ήρθαν από πίσω, πιέζοντας στο όριο, και πήραν την τόσο σπουδαία νίκη! Η χαρά στα πρόσωπα των Ελλήνων φίλων του σπορ ήταν περισσότερο από έκδηλη καθώς μετά από 14 χρόνια μας έδωσαν την δυνατότητα να πανηγυρίσουμε ξανά μια Ελληνική νίκη, σε μια χρονική περίοδο που να την καθιστά ίσως την σημαντικότερη στην ιστορία των Ελληνικών ράλλυ. Α! Τον αγώνα κέρδισαν οι Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC ύστερα από μια αλάνθαστη εμφάνιση, και μάλλον εύκολα, μετά τον "αποδεκατισμό" των αντιπάλων τους. 

Ο αγώνας για το WRC θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ένας από τους σκληρότερους των τελευταίων ετών. Χαρακτηριστικό το ότι, τα 2 πληρώματα που δεν αντιμετώπισαν προβλήματα τερμάτισαν 1-2 στη γενική κατάταξη. Πολύ σημαντική η νίκη τόσο για τους Hirvonen-Lehtinen όσο και για την Ford καθώς τους ξαναβάζει στην διεκδίκηση των τίτλων των Οδηγών αλλά και των Κατασκευαστών. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα, χωρίς να ρισκάρουν όμως καθώς η ανάγκη για βαθμούς ήταν κάτι παραπάνω από έκτακτη! Δεν ήταν το ταχύτερο πλήρωμα σε απόλυτη ταχύτητα, αλλά από την άλλη ποιος είπε ότι αυτό είναι το κύριο ζητούμενο του Ακρόπολις; Όπως κάθε χρόνο ο αγώνας αποτελεί κριτήριο αξιοπιστίας τόσο των πληρωμάτων αλλά κυρίως των αυτοκινήτων και εκεί φέτος ο Hirvonen και το Focus WRC αποδείχτηκαν οι "άρχοντες" των Ελληνικών βουνών!

Το καλύτερο τους αποτέλεσμα, στην ως τώρα πορεία τους στο WRC, κατάφεραν να πάρουν οι Ogier-Ingrassia με την Citroen C4 WRC του Citroen Junior Team. Κινήθηκαν πιο ώριμα αυτή τη φορά, ενώ δεν τους έλειψε και η ταχύτητα εκεί που έπρεπε. Ούτε αυτοί είχαν προβλήματα, εκτός του ότι καθυστέρησαν στην σκόνη του P.Solberg στην 12η ε.δ. όταν και τον πρόλαβαν μέσα σε αυτή καθώς επίσης είχαν και ένα κλατάρισμα, ενώ κατάφεραν να κερδίσουν και μια ε.δ. του αγώνα. Η 2η θέση της γενικής ήρθε στην καλύτερη στιγμή για αυτούς μετά τις μέτριες φετινές τους εμφανίσεις και ίσως τα νέα "wonderkids" της Γαλλίας να έχουν την ευκαιρία να συνεχίσουν την εμπλοκή τους σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες για φέτος καθώς το πρόγραμμά τους για φέτος δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα.

Το εντυπωσιακό 1-3 της Ford, ολοκλήρωσαν οι Latvala-Anttila με το 2ο εργοστασιακό Focus WRC. Ξεκίνησαν τον αγώνα με τον γνωστό "διαμονιώδη" ρυθμό, προηγήθηκαν αμέσως αλλά και πάλι για λίγες μόνο ε.δ.. Στην τελευταία ε.δ. της 1ης ημέρας είχαν ακόμα μια έξοδο που τους κόστισε πάνω από 3 λεπτά μέχρι να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στον δρόμο χάνοντας κάθε ελπίδα για μια 2η συνεχόμενη νίκη. Από κει και έπειτα το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να καταφέρουν να επιστρέψουν στον τερματισμό με κάποιους βαθμούς. Κέρδισαν ε.δ., πιέζοντας αρκετά και κατάφεραν, σε συνδυασμό με τις πολλές εγκαταλείψεις να ανέβουν μέχρι το τελευταίο σκαλί του πόντιουμ.

Πολύ καλό το αποτέλεσμα και για τους Villagra-Diaz με το Ford Focus WRC της Munchi's και μάλιστα μετά από μάχη σχεδόν σε όλη την διάρκεια του αγώνα με τους Rautenbach-Barritt με την Citroen C4 WRC της Citroen Junior Team. Oι Αργεντίνοι προσπάθησαν πολύ, πίεσαν όσο μπορούσαν όπως μας δήλωσαν και κατάφεραν να πάρουν την 4η θέση σε αγώνα του WRC για 2η φορά στην πορεία τους στον θεσμό. Την Τετάρτη μάλιστα στο welcome party της Ford για τα media είχαμε την ευκαιρία να έχουμε μια εκτενής συνέντευξη μαζί με τον Αργεντίνο οδηγό όπου μας μίλησε για αρκετά θέματα του WRC αλλά και για τα δρώμενα του Αργεντίνικου Πρωταθλήματος Ράλλυ η οποία θα δημοσιευτεί τις επόμενες ημέρες. Kαι οι Rautenbach-Barritt έκαναν ένα καλό αγώνα, ενώ ήταν και πολύ εντυπωσιακοί στα περάσματά τους, και κατάφεραν για ακόμα έναν αγώνα να βρεθούν στους βαθμούς, στην 5η θέση.

Τους ακολούθησαν, οι Αl Qassimi-Orr με το 3ο εργοστασιακό Ford Focus WRC ενώ στην 7η θέση βρέθηκαν ύστερα από πολλά προβλήματα οι Ostberg-Andersson με το Subaru Impreza WRC της Adapta, oι οποίοι έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους όταν το αυτοκίνητο τους το επέτρεπε.

Η 8η θέση της γενικής και η 1η στο PWRC ανήκει στους Αθανασούλα-Ζακχαίο για τους οποίους ανεφέραμε ήδη στην εισαγωγή. Ήταν πραγματικά εντυπωσιακοί, παρά την μη συνεχόμενη εμπλοκή τους στους αγώνες, καθώς έδειξαν πολύ καλά σημάδια ταχύτητας ενώ έχοντας άριστη γνώση των ε.δ. προφύλαξαν το αυτοκίνητο όπου έπρεπε. Επίσης έδειξαν ότι έχουν και πολύ δυνατή προσωπικότητα καθώς δεν πανικοβλήθηκαν όταν βρέθηκαν μπροστά με αποτέλεσμα κάποιο πιθανό λάθος ενώ και όταν βρέθηκαν 2οι είχαν την ψυχική δύναμη να πιέσουν πολύ, πάλι χωρίς να κάνουν λάθος, και να ξαναπεράσουν μπροστά μένοντας εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα.

Οι αντίπαλοί τους μόνο ως "εύκολη λεία" δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν. Oι Al-Attiyah-Bernacchini ήρθαν στο Ακρόπολις με 2 συνεχόμενες νίκες στους 2 τελευταίους αγώνες στο PWRC στις αποσκευές τους, ενώ στόχος τους ήταν μόνο η νίκη όπως μας δήλωσαν. Δεν κατάφεραν όμως σε κανένα σημείο να απειλήσουν το Ελληνικό πλήρωμα καθώς στο παιχνίδι της νίκης ξαναμπήκαν μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Aθανασούλας στο τέλος της 2ης ημέρας. Εκεί πίεσαν στο όριο προσπαθώντας να πάρουν μια "ανέλπιστη" νίκη, αλλά ο ρυθμός του Eλληνικού πληρώματος ήταν απλά "άπιαστος"! Την 3η μέρα, και κυρίως στην τελευταία ε.δ, ο Αl Attiyah εντυπωσίασε με τα περάσματά του, καθώς σε κάθε στροφή έδειχνε να "παίζει" με τα όρια του Subaru Impreza WRX N15, όμως τόσο ο ρυθμός του Aθανασούλα όσο και η ανωτερότητα του Fabia S2000 δεν του επέτρεψαν να πάρει κάτι καλύτερο από την 2η θέση στο PWRC και την 9η γενικής. Η θέση αυτή βέβαια τους διατηρεί στην κορυφή της βαθμολογίας του PWRC και φυσικά είναι το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Την πρώτη 10άδα γενικής και την πρώτη 3άδα στο PWRC συμπλήρωσαν οι Araujo-Ramalho με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Italy. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και στο τέλος της 2ης ημέρας βρέθηκαν πολύ κοντά με τους 2 πρώτους έχοντας στο μυαλό τους μέχρι και την νίκη καθώς η διαφορά τους από την κορυφή ήταν μικρότερη των 10''. Την 3η μέρα όμως αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ανάρτηση του Lancer που δεν τους επέτρεψε να κινηθούν όπως ήθελαν και να μείνουν 3οι πάνω από 2 λεπτά μακρυά από την μάχη της νίκης. Ακόμα και έτσι αυτοί είναι όπως δείχνει η βαθμολογία το μόνο πλήρωμα που μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο από τον Αl Attiyah στους 2 τελευταίους αγώνες του PWRC στην Αυστραλία και Oυαλία, καθώς βρίσκονται 4 βαθμούς πίσω.

Η τελευταία ημέρα ξεκίνησε με προοπτική μεγάλης μάχης και για την 4η θέση του PWRC ανάμεσα στους Arai-MacNeall με Subaru Impreza WRX N15 και Prokop-Tomanek με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Τελικά το Ιαπωνικό πλήρωμα κατάφερε να επικρατήσει του Τσέχικου καθώς οι τελευταίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο (έμειναν με 2η και 5η σχέση μόνο) και έχασαν πολύ χρόνο.

Την πρώτη 8άδα του PWRC συμπλήρωσαν, οι Sousa-Carvalho με το Fiat Grande Punto S2000 που προετοιμάζει η Procar οι οποίοι είχαν πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο σε όλη την διάρκεια του αγώνα, οι Neiksans-Dzirkalis με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Vergina Inforally που και αυτοί αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο (υπερθέρμανση κινητήρα), και οι Flodin-Bergsten με Subaru Impreza WRX N15 της URT.

Στην Ελληνική κατάταξη τους Aθανασούλα-Ζακχαίο ακολούθησαν οι Aποστόλου-Μαραγκός με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και Nιώρας-Κάκαλης με το Subaru Impreza WRX.

O αγώνας ήταν ένας από τους 6 αγώνες που συμμετέχουν οι 5 νικητές του περσινού διαγωνισμού Pirelli Star Driver με Mitsubishi Lancer RS Evolution X που τους χορηγεί η Pirelli και προετοιμάζει η Ralliart Italy. Από αυτούς μόλις 2 πληρώματα κατάφεραν να δουν την σημαία του τερματισμού, με τους Nοτιοαφρικανούς Williams-Gwynn να τερματίζουν 19οι γενικής και τους Νεοζηλανδούς Tapper-Judd να έρχονται 21οι. Από πλευράς χρόνων εντυπωσίασαν οι Nikara-Nikara καθώς μέχρι να εγκαταλείψουν βρισκόταν πολύ ψηλά στην Ν/4 (3oι) ανάμεσα στα πληρώματα που βαθμολογούνται στο PWRC. Πολλά προβλήματα και τους Θωμά-Prevot που εγκατέλειψαν την 1η μέρα από κιβώτιο και την 2η οριστικά από κινητήρα. Βέβαια το Σάββατο είχαμε την ευκαιρία να μας μιλήσει ο Κύπριος οδηγός και θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε τι μας είπε τις επόμενες μέρες. Για το PSD συμμετείχαν και οι Tσέχοι Semerad-Ceplecha που και αυτοί εγκατέλειψαν την τελευταία ημέρα από μετάδοση.

Καλή εμφάνιση όπου τους επέτρεψε το αυτοκίνητο για ακόμα ένα Κυπριακό πλήρωμα, τους Tινγκιρίδη-Λοιζίδη, στον 1ο τους αγώνα εκτός Κύπρου, τερματίζοντας 26οι γενικής.

Πολλοί από τους πρωταγωνιστές του WRC βρέθηκαν σε πιο "χαμηλές" θέσεις της γενικής κατάταξης καθώς είχαν εγκαταλείψεις και έπρεπε να ξαναξεκινήσουν τον αγώνα με super rally χάνοντας πολλά λεπτά και θέσεις. Oι Sordo-Marti με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC βρισκόταν στην μάχη για την νίκη αλλά στην 9η ε.δ. εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση. Ξεκίνησαν την τελευταία ημέρα αλλά το μόνο που κατάφεραν ήταν να τερματίσουν 12οι γενικής. Εντυπωσίασαν πάντως με την ταχύτητά τους, κέρδισαν και μια ε.δ. ενώ πρι εγκαταλείψουν ήταν 2οι μόλις 3'' πίσω από τον Hirvonen. Καλούς χρόνους έγραψαν και οι H.Solberg-Menkerud με το Ford Focus WRC της Stobart που εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. με τον Sordo για τον ίδιο λόγο, με αιτία τον ίδιο βράχο! Και αυτοί συνέχισαν την επόμενη ημέρα τερματίζοντας 15οι γενικής. Oι Wilson-Martin με το έτερο Ford Focus WRC της Stobart τερμάτισαν τελικά 14οι αφού πρώτα είχαν εγκαταλείψει την 1η μέρα από διαρροή λαδιού στον κινητήρα.

Ιδιαίτερη μνεία χρίζουν οι Novikov-Moscatt με την Citroen C4 WRC της Citroen Junior Team. Ήταν ίσως ο ταχύτερος και εντυπωσιακότερος συνδυασμός του αγώνα! Κέρδισαν 4 ε.δ. ενώ αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων με την C4. Χωρίς αυτά έδειξαν ότι ίσως να έφταναν πολύ εύκολα στο πόντιουμ και γιατί όχι ίσως και λίγο παραπάνω! Πραγματικά κρίμα που δεν υπάρχουν χορηγοί να στηρίξουν τις προσπάθειες τέτοιων ταλέντων καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα του εκτός από τον αγώνα της Πολωνίας για τον οποίο έχει εξασφαλίσει το απαιτούμενο μπάτζετ δεν έχει άλλον αγώνα εξασφαλισμένο από κει και πέρα.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε 2 από τα κορυφαία πληρώματα του θεσμού. Ο λόγος για τους 5 φορές Παγκόσμιους Πρωταθλητές, Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC που είχαν μια "τρομακτική" έξοδο με πολλά χλμ στο κοντέρ στην 7η ε.δ. ευτυχώς χωρίς να πάθουν τίποτα ενώ πίεζαν για να μειώσουν την διαφορά από τους 1ους, και τους P.Solberg-Mills με την Citroen Xsara WRC που αποφάσισαν στο 2ο service park της 2ης μέρας να μην συνεχίσουν καθώς ο χρόνος που έχασαν εξαιτίας την σπασμένης ανάρτησης ήταν αρκετός και έκριναν ότι δεν είχε νόημα να συνεχίσουν.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε ο "εθνικός" μας αγώνας για φέτος. Η χαρά μας είναι μεγάλη για την τρομερή επιτυχία των Αθανασούλα-Ζακχαίου που σκόρπισαν χαμόγελα στους Έλληνες θεατές μετά από αρκετά χρόνια. Yπάρχουν όμως σοβαρά προβλήματα όπως η προβολή του αγώνα στα "μεγάλα" τηλεοπτικά μέσα της Eλλάδας και του πλανήτη γενικότερα και η έλλειψη χορηγών παγκόσμιας εμβέλειας που μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό! Του χρόνου το Ακρόπολις, εκτός απροόπτου, δεν θα είναι στο καλεντάρι του WRC, πράγμα που πάνω κάτω το γνωρίζαμε εδώ και αρκετό καιρό καθώς στο WRC υπάρχει το σύστημα του rotation ώστε να "χωρέσουν" σε αυτό αγώνες από περισσότερες χώρες. Aκόυγονται φήμες για προσμέτρηση του στο IRC. Δεν είναι WRC το IRC, αλλά δεν είναι τόσο κακό αυτό! Aπό το IRC μπορούν να προκύψουν αρκετά καλά! Εάν αυτό το σενάριο επαληθευτεί είναι ιδιαίτερης σημασίας "ανάγκη", να εξασφαλιστεί νωρίς το "μεγάλο" τηλεοπτικό πακέτο μετάδοσης του Eurosport (σαν αυτό που είδαμε στο Monte Carlo φέτος) καθώς αυτό θα βοηθήσει την έλευση περισσοτέρων και μεγαλυτέρων χορηγών. Επίσης μετά την φετινή Ελληνική νίκη στον αγώνα, του χρόνου θα έχουν την ευκαιρία και ο Aθανασσούλας αλλά και οι υπόλοιποι "πρωτοκλασσάτοι" Έλληνες ίσως και για μια νίκη στην γενική, καθώς η κορυφαία κατηγορία του IRC είναι η N/4, και μάλιστα με ακόμα μεγαλύτερη παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη!  Παρ' όλα αυτά ελπίζουμε στην άμεση επιστροφή του Ακρόπολις στο WRC καθώς εκεί ανήκει και έχει χαραχτεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία του!

Αποτελέσματα


Pos No Driver-CoDriver Nationality G/C Vehicle Stage Diff 1st
1 3 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo FIN / FIN A/8 FORD Focus RS WRC 09 4:09:42.5  0.0
2 12 OGIER Sebastien - INGRASSIA Julien F / F A/8 CITROEN C4 WRC 4:10:55.4  +1:12.9
3 4 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka FIN / FIN A/8 FORD Focus RS WRC 09 4:11:27.5  +1:45.0
4 9 VILLAGRA Federico - DIAZ Jose RA / RA A/8 FORD Focus RS WRC 08 4:13:30.8  +3:48.3
5 8 RAUTENBACH Conrad - BARRITT Daniel ZW / GB A/8 CITROEN C4 WRC 4:13:42.3  +3:59.8
6 14 AL QASSIMI Khalid - ORR Michael UAE / GB A/8 FORD Focus RS WRC 08 4:16:46.8  +7:04.3
7 15 OSTBERG Mads - UNNERUD Ole Kristian N / N A/8 SUBARU Impreza WRC 08 4:22:07.4  +12:24.9
8 59 ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHEOS Nikolaos GR / GR N/4 SKODA Fabia S2000 4:22:30.1  +12:47.6
9 50 AL-ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni QA / I N/4 SUBARU Impreza WRX STI N14 4:22:52.4  +13:09.9
10 47 ARAUJO Armindo - RAMALHO Miguel P / P N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 4:24:47.0  +15:04.5
11 33 ARAI Toshi - MACNEALL Glenn J / AUS N/4 SUBARU Impreza WRX STI 4:25:45.0  +16:02.5
12 2 SORDO Dani - MARTI Marc E / E A/8 CITROEN C4 4:28:23.5  +18:41.0
13 31 PROKOP Martin - TOMANEK Jan CZ / CZ N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 4:28:28.9  +18:46.4
14 5 WILSON Matthew - MARTIN Scott GB / GB A/8 FORD Focus RS WRC 08 4:29:01.8  +19:19.3
15 6 SOLBERG Henning - MENKERUD Cato N / N A/8 FORD Focus RS WRC 08 4:29:50.2  +20:07.7
16 7 NOVIKOV Evgeny - MOSCATT Dale RUS / AUS A/8 CITROEN C4 WRC 4:31:00.6  +21:18.1
17 32 SOUSA Bernardo - CARVALHO Jorge P / P N/4 FIAT Grande Punto S2000 4:31:49.6  +22:07.1
18 40 NEIKSANS Andis - DZIRKALS Peteris LV / LV N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 4:32:02.6  +22:20.1
19 62 WILLIAMS Jon - GWYNN George ZA / GB N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 10 4:36:57.6  +27:15.1
20 45 FLODIN Patrik - BERGSTEN Goran S / S N/4 SUBARU Impreza WRX STI 4:37:28.8  +27:46.3
21 65 TAPPER Mark - JUDD Jeff NZ / NZ N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 10 4:38:41.6  +28:59.1
22 44 PAVLIDES Spyros - GIRAUDET Denis CY / F N/4 SUBARU Impreza WRX STI N14 4:47:45.5  +38:03.0
23 34 LINARI Gianluca - CECCHI Andrea I / I N/4 SUBARU Impreza WRX STI 4:52:36.3  +42:53.8
24 68 APOSTOLOU Constantinos - MARANGOS Nikiforos GR / GR N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 4:55:02.9  +45:20.4
25 46 SANDELL Patrik - AXELSSON Emil S / S N/4 SKODA Fabia S2000 4:55:08.2  +45:25.7
26 66 TINGIRIDES Constantinos - LOIZIDES Angelos CY / CY N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 4:57:07.4  +47:24.9
27 76 HONDA Michael - VICIKOVA Lydie CZ / CZ A/6 CITROEN C2 S1600 5:03:30.5  +53:48.0
28 67 NIORAS Grigoris - KAKALIS Constantinos GR / GR N/4 SUBARU Impreza WRX STI N12 5:04:49.1  +55:06.6
29 78 SITNIK Marcel - OLEXIN SITNIK Josef CZ / CZ A/6 CITROEN C2 S1600 5:08:03.8  +58:21.3
30 37 SAUVAN Frederic - CAPANNA Sebastien F/F N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 5:12:18.7  +1:02:36.2
31 72 ATHANASSIOU Elias - IAKOVIDIS Pantelis GR / GR N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 9 5:16:20.2  +1:06:37.7
32 75 HALIVELAKIS Constantinos - MAHERAS Leonidas GR / GR A/6 PEUGEOT 206 XS Kit Car 5:30:02.4  +1:20:19.9
33 69 TSILIS Athanasios - AHTIDAS Emmanouel GR / GR N/4 MITSUBISHI Lancer Evo 8 5:40:35.0  +1:30:52.5