Αποτελέσματα 2ου σκέλους
Pos | No | Driver | Total Time | Diff Prev | Diff 1st | Class | Pos |
1 | 7 | J.LATVALA | 2:32:42.8 | WRC | 1 | ||
2 | 3 | D.SORDO | 2:33:46.9 | +1:04.1 | +1:04.1 | WRC | 2 |
3 | 11 | T.NEUVILLE | 2:34:25.9 | +39.0 | +1:43.1 | WRC | 3 |
4 | 6 | N.AL ATTIYAH | 2:36:28.9 | +2:03.0 | +3:46.1 | WRC | 4 |
5 | 9 | A.MIKKELSEN | 2:36:54.6 | +25.7 | +4:11.8 | WRC | 5 |
6 | 4 | M.OSTBERG | 2:38:09.1 | +1:14.5 | +5:26.3 | WRC | 6 |
7 | 21 | M.PROKOP | 2:38:33.1 | +24.0 | +5:50.3 | WRC | 7 |
8 | 2 | M.HIRVONEN | 2:40:35.0 | +2:01.9 | +7:52.2 | WRC | 8 |
9 | 5 | E.NOVIKOV | 2:40:58.9 | +23.9 | +8:16.1 | WRC | 9 |
10 | 8 | S.OGIER | 2:43:12.3 | +2:13.4 | +10:29.5 | WRC | 10 |
11 | 74 | R.KUBICA | 2:43:45.0 | +32.7 | +11:02.2 | 2 | 1 |
12 | 82 | Y.PROTASOV | 2:46:05.2 | +2:20.2 | +13:22.4 | 2 | 2 |
13 | 48 | A.AL-KUWARI | 2:46:09.6 | +4.4 | +13:26.8 | 2 | 3 |
14 | 76 | S.AKSA | 2:47:53.2 | +1:43.6 | +15:10.4 | 2 | 4 |
15 | 83 | O.TAMRAZOV | 2:49:55.2 | +2:02.0 | +17:12.4 | 2 | 5 |
16 | 41 | N.FUCHS | 2:57:30.8 | +7:35.6 | +24:48.0 | 3 | 1 |
17 | 36 | R.AL KETBI | 2:59:21.9 | +1:51.1 | +26:39.1 | 2 | 6 |
18 | 40 | A.SMAILOV | 2:59:58.5 | +36.6 | +27:15.7 | 3 | 2 |
19 | 49 | O.KIKIRESHKO | 3:06:57.6 | +6:59.1 | +34:14.8 | 2 | 7 |
20 | 50 | V.GORBAN | 3:09:20.1 | +2:22.5 | +36:37.3 | 2 | 8 |
Δηλώσεις οδηγών στο τελευταίο Service Park
2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Ήμουν άτυχος, με δύο κλαταρίσματα ήταν πολύ δύσκολο. Είναι αδύνατο να
αποφύγεις όλες τις πέτρες. Μπορείς βέβαια να πας πολύ αργά γύρω τους.
Αλλά, επειδή κανείς δεν μπορεί να πάει τόσο αργά, είναι καθαρά θέμα
τύχης. Αύριο θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου».
3 SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Θα ήθελα να είμαι πιο κοντά στην κορυφή, αλλά δεν είναι το κατάλληλο
ράλλυ για να πάρεις ρίσκο. Μπορούμε να πιέσουμε, αλλά σήμερα ο Latvala
ήταν ταχύτερος και θα ήταν βλακώδες να πιέσουμε αύριο. Δε θέλω να κάνω
κάποιο λάθος».
4 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Ήταν μια δύσκολη μέρα, αλλά καλύτερη από τη χθεσινή. Χάσαμε κάποια
λεπτά, λόγω του ακρόμπαρου και του κλαταρίσματος. Δεν είναι καταστροφή,
αλλά ούτε και η ημέρα που ήλπιζα. Παρ' όλα αυτά, η 6η θέση είναι
εντάξει».
5 NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Προσπαθώ να διατηρήσω το ρυθμό και καλή ταχύτητα. Θα θέλαμε να είμαστε μπροστά, αλλά πρώτα πρέπει να τερματίσεις».
6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Η μέρα ήταν καλή, είμαστε στην 4η θέση, είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι
από την επίδοσή μας. Οι απογευματινές ειδικές ήταν καλές για μένα, όλα
πήγαν καλά, το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Αύριο είναι μία άλλη μέρα -
θα διατηρήσουμε την ίδια ταχύτητα για να κρατήσουμε την 4η θέση. Θέλω να
διατηρήσω την ίδια διαφορά με τον Αndreas. Στην τελευταία ειδική έβρεχε
και πήραμε το ρίσκο να πιέσουμε».
7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς. Στο Ακρόπολις όλα μπορεί να συμβούν,
και το γνωρίζω πολύ καλά. Για αύριο θέλω να διατηρήσω τον έλεγχο και η
ταχύτητά μου θα προσαρμοστεί στο δρόμο. Στο σκληρό θα αφήσω, στο μαλακό
θα οδηγήσω πιο άνετα».
8 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Το απόγευμα η πρόσφυση ήταν καλύτερη, παρόλο που ήμασταν 1οι στο δρόμο.
Ήταν δύσκολο να οδηγήσουμε γρήγορα. Στην τελευταία ειδική είχαμε
μικρότερο μειονέκτημα, λόγω της βροχής, και για αυτό ήμασταν οι
ταχύτεροι. Θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε και να μην έχουμε προβλήματα».
9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Οι σημερινές ειδικές ήταν πολύ σκληρές, χάσαμε τα φρένα μας. Το
απόγευμα είχαμε κλατάρισμα. Υπήρχαν μερικές καλές ειδικές, αλλά σκληρές,
όμως έτσι είναι τα ράλλυ στην Ελλάδα. Αύριο όλα μπορεί να συμβούν, θα
συνεχίσουμε να πιέζουμε και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».
11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Δεν υπάρχουν μυστικά. Πρέπει να μείνουμε στο δρόμο και να προφυλάξουμε
το αυτοκίνητο. Το απόγευμα ένιωθα καλύτερα με το αυτοκίνητο και ήξερα
πάντα τι να κάνω. Τώρα δε σκέφτομαι το πόντιουμ, είναι μια μεγάλη μέρα
αύριο. Θα είναι δύσκολο να πιέσουμε, γι' αυτό θα προσπαθήσω να διατηρήσω
τη θέση μου».
21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ευχαριστηθήκαμε τις ειδικές, το στήσιμο ήταν πολύ καλό και
εμπιστευτήκαμε το αυτοκίνητο. Όσο για αύριο, έχουμε μια καλή θέση
εκκίνησης».
36 AL KETBI Rashid - HEPPERLE Karina
«Στην τελευταία ειδική είχαμε εμπρός δεξί κλατάρισμα και ο τροχός είχε κολλήσει. Χάσαμε περίπου 4 λεπτά».
40 SMAILOV Arman - RUSOV Andrey
«Ήταν ένα καλό απόγευμα, χωρίς προβλήματα. Ήταν αρκετά σκληρά και διασκεδαστικά. Ήταν πιο εύκολο να οδηγείς χωρίς σκόνη».
41 FUCHS Nicolas - MUSSANO Fernando
«Ξεκινήσαμε τη μέρα στην 4η θέση του Γκρουπ Ν και τώρα είμαστε 1οι. Οι
ειδικές ήταν σκέτη επιβίωση, αλλά ευτυχώς δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα
με το αυτοκίνητο. Αύριο θα ακολουθήσουμε την ίδια τακτική».
45 VILLANUEVA Alexander - SANCHEZ Oscar
Εγκατέλειψε από πίσω ανάρτηση στην SS7.
48 AL-KUWARI Abdulaziz - DUFFY Killian
«Αύριο στοχεύουμε στη 2η θέση και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να το
πετύχουμε. Μας αρέσει η μάχη. Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές, μερικές
φορές δεν μπορούσα να κρατήσω το τιμόνι».
49 KIKIRESHKO Oleksii - LARENS Sergei
Εγκατέλειψε από εμπρός ανάρτηση στην SS7.
50 GORBAN Valeriy - KORSIA Volodymyr
Εγκατέλειψε από εμπρός ανάρτηση στην SS7.
71 RASHEED Ala'A - MATAR Joseph
«Είχαμε δύο κλαταρίσματα, ένα στη 2η και ένα στην 3η ειδική. Πέρα από αυτό, όλα καλά».
74 KUBICA Robert - BARAN Maciek
«Ήταν μεγάλη μέρα, ειδικά η 1η ειδική της δεύτερης μπούκλας ήταν
"extreme". Είναι καλή εμπειρία. Κάναμε τις σωστές επιλογές, δεν πήραμε
ρίσκο, το ευχαριστηθήκαμε και ήταν μια θετική και παραγωγική μέρα. Αύριο
πρέπει να φέρουμε το αυτοκίνητο πίσω. Για μένα η αίσθηση στο τέλος της
ημέρας είναι σημαντικότερη από τους βαθμούς».
76 AKSA Subhan - ARENA Nicola
«Κάναμε τον ταχύτερο χρόνο στη 10η ειδική, στις πρώτες τρεις ειδικές
χάσαμε αρκετό χρόνο, γιατί ο δρόμος ήταν σκληρός και παραλίγο να βγούμε
από το δρόμο μία φορά».
82 PROTASOV Yurii - SIKK Kuldar
«H διαδρομή ήταν πολύ δύσκολη με πολλές πέτρες. Οδήγησα αργά, καλύτερη η ασφάλεια. Κερδίζω εμπειρίες και δεν είχα κλαταρίσματα».
83 TAMRAZOV Oleksii - CHEREPIN Pavlo
«Μου άρεσαν όλες οι ειδικές, οδήγησα προσεκτικά. Δεν περίμενα να είναι
ευκολότερο, το θυμάμαι από πέρυσι, αυτό είναι το Ακρόπολις. Αύριο θα
προσπαθήσουμε να πάμε ταχύτερα στο πρώτο κομμάτι, αλλά μόνο για
προσωπική ευχαρίστηση»
(acropolistrally.gr)
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας