Κύρκος Άρωμα Ακρόπολις και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, καθώς σήμερα ολοκληρώθηκε η πρώτη από τις δύο ημέρες που ο εθνικός μας αγώνας προσμετρά στο Πρωτάθλημα, με ξεχωριστή όμως βαθμολογία για κάθε ημέρα. Τα 31 εθνικά πληρώματα που ξεκίνησαν σήμερα το πρωί από το Λουτράκι αγωνίστηκαν σε τέσσερις ειδικές διαδρομές (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρεια) συνολικού μήκους 74,78 χλμ., αλλά και ιδιαίτερης δυσκολίας.
Ψύλλος
Χαλκιάς
Λευκαδίτης
Ro-Ni
Χατζηρήγας

Έτσι, μόλις τα 19 από αυτά κατάφεραν να επιστρέψουν επιτυχώς στη βάση του αγώνα ξεπερνώντας τα «εμπόδια» ειδικών διαδρομών που απαιτούσαν συνδυασμό γρήγορης αλλά και προσεκτικής οδήγησης.  

Ταχύτεροι για την πρώτη ημέρα ήταν οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO IX. Οι Πρωταθλητές Ελλάδας 2011 σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε τρεις από τις τέσσερις ε.δ. και βρίσκονται στην κορυφή με σημαντική διαφορά (1:17.4) από τους Δημήτρη Ψύλλο - Κώστα Κόντο, που ακολουθούν με Mitsubishi Lancer EVO X.

Οι Ψύλλος - Κόντος, που κέρδισαν μία ειδική διαδρομή, είχαν ένα τετ-α-κε στην 3η ειδική διαδρομή, ενώ στην τελευταία ειδική της ημέρας (Ζήρεια 1) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο του αυτοκινήτου τους.

Την πρώτη 3άδα συμπληρώνουν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας, οι οποίοι σημειώνεται ότι συμμετέχουν στο σύνολο των ειδικών διαδρομών του Ράλλυ Ακρόπολις.

Στην κατηγορία F2 ταχύτεροι είναι οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 206 Kit Car. Οι Πρωταθλητές της κατηγορίας το 2012 τέθηκαν από την αρχή επικεφαλής και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος της ημέρας.

Τους πρωτοπόρους ακολουθούν οι Γιάννης Γιώτης - Γιώργος Βότσης, παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν με το Hyundai Accent.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγονται αυτές των Πρωταθλητών Ελλάδας 2012, Γρηγόρη Νιώρα - Κώστα Κακαλή, από πρόβλημα στην ανάρτηση του Subaru Impreza Ν12, των Γιώργου Κλουβάτου - Ανδρέα Βλαχογένη από σπασμένο ψαλίδι στο Mitsubishi Lancer EVO IX, καθώς και των Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη - Μάριου Τσαούσογλου από πρόβλημα στην ανάρτηση του Peugeot 206 Kit Car.

Η πρώτη ημέρα του ελληνικού αγώνα προσέλκυσε πολλούς θεατές στις ειδικές διαδρομές, ενώ αντίστοιχη ή και μεγαλύτερη προσέλευση αναμένεται αύριο, στο καταληκτικό σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις 2013, το οποίο αποτελείται από δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Πίσσια, Λουτράκι), συνολικού μήκους 83,22 χιλιομέτρων. 


Αποτελέσματα 1ου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

pdf Αποτελέσματα 1ου αγώνα (Σάββατο)

 

Δηλώσεις οδηγών στο 1ο service

87 ΧΑΛΚΙΑΣ Θέμης - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας
«Σε όποια σημεία το έδαφος είναι κακό πηγαίνουμε σιγά, ενώ όπου το έδαφος είναι καλό προσπαθούμε να ανταμείψουμε τους πολλούς θεατές προσφέροντάς τους θέαμα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και μας βοηθάει σε αυτό».

89 ΖΟΥΝΗΣ Γιάννης - ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ Σπύρος
«Φυλάξαμε το αυτοκίνητο έως το σέρβις, γιατί το ταλαιπωρήσαμε στη 2η ειδική. Συνεχίζουμε και όλα είναι καλά».

90 ΚΛΟΥΒΑΤΟΣ Γιώργος - ΒΛΑΧΟΓΕΝΗΣ Ανδρέας
Εγκατέλειψαν στη 2η ειδική με σπασμένο ψαλίδι.

93 ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ Χάρης - ΠΕΡΙΔΗΣ Ανδρέας
Εγκατέλειψαν στη 2η ειδική, με πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγής.

131 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος
Εγκατέλειψαν μετά την 1η ειδική, με πρόβλημα στην ανάρτηση. Θα επανεκκινήσουν αύριο.

132 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος
«Ξεκινήσαμε επιφυλακτικά, γιατί δε γνωρίζαμε ακριβώς την κατάσταση του δρόμου. Υπήρχε κόσμος στις ειδικές διαδρομές, ενώ οι ε.δ. ήταν ωραίες. Περιμέναμε να υπάρχουν περισσότερες πέτρες στις ειδικές διαδρομές, αλλά ευτυχώς η κατάσταση ήταν καλύτερη. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα και είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα ως τώρα».

133 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης
«Στην 1η ειδική είχαμε κλατάρισμα, και μετά ακολουθήσαμε ρυθμό επιστροφής. Οι ειδικές διαδρομές είχαν πολλές πέτρες».

134 ΨΥΛΛΟΣ Δημήτρης - ΚΟΝΤΟΣ Κώστας
«Οι δύο πρώτες ειδικές διαδρομές ήταν καλές για εμάς. Στην 3η ειδική είχαμε ένα τετ-α-κε, ενώ στην τελευταία αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το τούρμπο. Τώρα θα αλλάξουμε τουρμπίνα, ώστε αύριο να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε ξανά στην ωραία μάχη που είχαμε σήμερα. Ο Λάμπρος (Κύρκος) κινήθηκε πολύ ωραία σήμερα».

136 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νίκος - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη
«Διασκεδάσαμε πολύ. Υπήρχαν περιθώρια για καλύτερες επιδόσεις, όμως είχαμε μεγάλη αποχή από τους αγώνες και δε θέλαμε να το ρισκάρουμε».

138 ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ Στέλιος - ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γρηγόρης
«Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το πίσω ημιαξόνιο του αυτοκινήτου μας, οπότε έπρεπε να το φυλάξουμε όσο περισσότερο μπορούσαμε. Είμαστε χαρούμενοι που γυρίσαμε πίσω».

141 ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος - ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος
Εγκατέλειψαν στη 2η ειδική με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

143 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Βαγγέλης
«Είμαστε ευχαριστημένοι, γιατί πήγαμε πολύ καλά. Οι δρόμοι ήταν χειρότεροι από ό,τι πέρυσι. Ακολουθήσαμε ένα σταθερό ρυθμό, γιατί θέλαμε και να φυλάξουμε το αυτοκίνητο για αύριο».

145 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος
Εγκατέλειψαν στην 3η ειδική από σπασμένη εμπρός ανάρτηση.

146 ΓΙΩΤΗΣ Γιάννης - ΒΟΤΣΗΣ Γιώργος
«Είχαμε 2 κλαταρίσματα στη 2η ειδική, ενώ στην 1η είχαμε πρόβλημα με την αντλία βενζίνης. Ακόμα, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση. Ευτυχώς, καταφέραμε να γυρίσουμε πίσω και είμαστε πολύ τυχεροί. Ο αγώνας ήταν πολύ σκληρός».