Η πρώτη ειδική του αγώνα
στο "Σχηματάρι Ι" πρόσφερε ωραίο... ιπτάμενο
θέαμα από όπου και οι φωτογραφίες μας.
Στην ειδική κινήθηκαν ταχύτερα τα Ford
Focus των Gronholm και Hirvonen και 3ος ο Petter Solberg.
Ο Loeb βρέθηκε ασυνήθιστα πίσω ενώ 1ος
Έλληνας ήταν και πάλι ο Βωβός. Στο PWRC
την ειδική πήρε ο Flodin.
1. LOEB: «Η πρόσφυση ήταν ελάχιστη. Είχαμε ένα τετ-α-κε σε μια φουρκέτα και χάσαμε χρόνο. Ήταν μια πολύ κακή ειδική για εμένα».
2. SORDO: «Η ειδική ήταν κάπως ιδιαίτερη, πολύ στενή, αλλά δεν είχαμε πρόβλημα».
3. GRONHOLM: Βγήκαν από την ειδική με υπερθερμασμένα τα φρένα.
4. HIRVONEN: «Ξεκινήσαμε την ημέρα πολύ καλά. Αναμένουμε τη συνέχεια».
5. STOHL: «Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο, δεν κάναμε
κανένα οδηγικό λάθος. Δεν ξέρω σχετικά με το χρόνο που πετύχαμε».
7. SOLBERG P: «Δεν είχαμε καθόλου καλή αίσθηση του αυτοκινήτου».
8. ATKINSON: «Χάσαμε περίπου 5 δευτ. επειδή η ειδική δεν ήταν καθαρή».
9. LATVALA: «Μου έκανε έκπληξη το γεγονός ότι η ειδική δεν ήταν τόσο καθαρή όσο περίμενα».
10. SOLBERG H: «Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό».
11. PEREZ: «Πολύ δύσκολη ειδική. Συνεργαζόμαστε πολύ καλά με το νέο μου συνοδηγό».
15. VOVOS: «Πολύ δύσκολη ειδική για εμάς. Γλιστρούσε πάρα πολύ και δεν ήταν καθόλου καθαρή. Δυσκολευτήκαμε να προσαρμοστούμε».
16. WILSON: «Η ειδική ήταν πολύ στενή και ιδιαίτερα απαιτητική».
17. DUVAL: «Τα χειριστήρια του κιβωτίου στο τιμόνι δεν λειτούργησαν και
χρησιμοποίησα τον χειροκίνητο επιλογέα. Πάντως δεν τα πήγαμε και τόσο
άσχημα».
19. KOPECKY:Βγήκαν από την ειδική με κτύπημα στο εμπρός δεξί μέρος.
Στην επόμενη και πιο
μεγάλη ειδική της ημέρας, "Θήβα Ι", ο
Chris Atkinson έκανε τον καλύτερο χρόνο
εκμεταλλευόμενος βέβαια και τη σειρά
εκκίνησης που του πρόσφερε καθαρό δρόμο
ενώ ακολούθησε ο Petter Solberg δείχνοντας
την πολύ καλή ημέρα που διανύει η Subaru.
Πίσω τους οι Loeb και Gronholm. Και πάλι 1ος
Έλληνας ήταν ο Βωβός ενώ στα PWRC καλύτερο
χρόνο είχε ο Aigner.
Ο Atkinson κέρδισε και την "Αγ. Σωτήρα Ι" με 2ο τον Hirvonen και 3ο τον
P. Solberg. Αυτά τα αποτελέσματα μαζί με το
χρόνο του Gronholm που έχασε 8” έφεραν τα
δύο Subaru στις πρώτες θέσεις του αγώνα
και τα δύο Ford στις επόμενες. Οι μάχες
είναι στα δευτερόλεπτα και ευτυχώς δεν
είχαμε κάποια εγκατάλειψη από τους
πρωτοπόρους. Πίσω τους σε χρόνους ειδικής
αλλά και στις θέσεις της γενική βρίσκονται
τα δύο Citroen C4. Στο PWRC καλύτερο χρόνο είχε
αυτή τη φορά ο Arai ενώ οι Flodin – Andersson
εγκατέλειψαν από έξοδο. Ο Βωβός σημείωσε
τον 11ο χρόνο γενικής σε αυτή την ειδική
και φαίνεται να τα πηγαίνει καλύτερα.
1. LOEB: «Δεν είναι τόσο ευχάριστο να ξεκινάμε πρώτοι».
3. GRONHOLM: «Είναι πολύ δύσκολο να “ανοίγουμε” το δρόμο στην ειδική».
4. HIRVONEN: «Πολύ σκληρή ειδική για το αυτοκίνητο και τα ελαστικά».
5. STOHL: «Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάω τόσο σιγά».
7. SOLBERG P: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση του Subaru. Πρέπει να
δώσω συγχαρητήρια στον Atkinson για το χρόνο που έκανε στην ειδική».
8. ATKINSON: «Όλα λειτουργούν τέλεια. Θα μπορούσα να έχω πάει ταχύτερα αλλά έχασα ένα ή δύο δευτερόλεπτα στην εκκίνηση της ειδικής».
9. LATVALA: «Δεν ήταν τόσο εύκολα. Είχα μια πολύ δύσκολη στιγμή και είμαι τυχερός που βρίσκομαι στο δρόμο και συνεχίζω τον αγώνα.
10. SOLBERG H: «Αντιμετώπισα πρόβλημα με το φρένα».
Πριν το S.P. τα πληρώματα
βρέθηκαν και στην ειδική διαδρομή "Ολυμπιακά Ακίνητα" στο Μαρκόπουλο
όπου δεν δημιουργήθηκαν κάποιες διαφορές
και έτσι η γενική κατάταξη παραμένει
όπως την περιγράψαμε. Στο PWRC ο Aigner πήρε και αυτή την ειδική ενώ έμεινε ο Arai!
Στους Έλληνες ο Βωβός βρίσκεται πρώτος στην 13η θέση γενικής, 2ος ο Χατζητσοπάνης στην 25η θέση γενικής και μόλις 3" πίσω του ο Αθανασσούλας.
|