Δείτε τις δηλώσεις όλων των πληρωμάτων στο ενδιάμεσο S.P. του πρώτου σκέλους, όπως δόθηκαν στο site του αγώνα.
 

WRC

1. LOEB: «Το πρώτο πέρασμα του σκέλους ήταν πολύ δύσκολο γιατί γλιστρούσε πολύ. Χρησιμοποιήσαμε τα normal ελαστικά και δεν θα κάνουμε αλλαγές για το δεύτερο πέρασμα».
2. SORDO: «Στο πρώτο πέρασμα πετύχαμε καλούς χρόνους και είμαστε ικανοποιημένοι γι’ αυτό. Χρησιμοποιήσαμε το μεσαίας σκληρότητας τύπο ελαστικών αντί του σκληρού».
3. GRONHOLM: «Η πρώτη ειδική ήταν πάρα πολύ γλιστερή και μας δυσκόλεψε η αντανάκλαση λόγω του ανοικτού χρώματος που είχε το έδαφος. Η δεύτερη δεν ήταν και τόσο άσχημη ενώ η τέταρτη ήταν πολύ σκληρή. Δεν χρησιμοποιήσαμε την πιο σκληρή γόμα, ούτε πρόκειται να το κάνουμε στο δεύτερο πέρασμα. Στο δεύτερο πέρασμα οι δρόμοι θα είναι πιο καθαροί και θα πιέσουμε».
4. HIRVONEN: «Καθαρίζαμε το δρόμο κι αυτό μας δυσκόλεψε αρκετά. Η πρώτη ειδική ήταν εντάξει, όμως οι υπόλοιπες ήταν πολύ γλιστερές. Είχαμε μεσαία σκληρότητας γόμα ελαστικών και στο δεύτερο πέρασμα θα χρησιμοποιήσουμε την πιο σκληρή για να πιέσουμε».
5. STOHL: «Προσπαθήσαμε αρκετά όμως οι χρόνοι που κάναμε δεν ικανοποιούν. Δεν θα κάνουμε αλλαγές στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου για το δεύτερο πέρασμα».
7. SOLBERG P: «Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Επιλέξαμε σκληρή γόμα ελαστικών. Δεν θα αλλάξουμε τύπο ελαστικών ούτε θα κάνουμε αλλαγές στη ρύθμιση του αυτοκινήτου»..
8. ATKINSON: «Αυτό το πρωινό ήταν πολύ καλό για εμάς. Οι ειδικές ήταν πιο σκληρές από ό,τι φάνηκε τις αναγνωρίσεις. Θα διατηρήσουμε τις ίδιες ρυθμίσεις».
9. LATVALA: «Είχαμε ένα δύσκολο πρωινό με αρκετές συγκινήσεις. Χτυπήσαμε σ ένα ανάχωμα και αναγκαστήκαμε να κάνουμε μανούβρα για να ξαναμπούμε στο δρόμο. Θα χρησιμοποιήσουμε πιο σκληρό set up για το δεύτερο πέρασμα».
10. SOLBERG H: «Το πρώτο πέρασμα ήτα καλό για εμάς. Χρησιμοποιήσαμε ελαστικά με κωδικό “9” και τώρα θα αλλάξουμε στο “9+”».
11. PEREZ COMPANC: «Η πρώτη ειδική ήταν απαιτητική και γλιστερή. Στη δεύτερη χάσαμε το συντονισμό με τις σημειώσεις για 4-5 περίπου χιλιόμετρα. Στο δεύτερο πέρασμα θα χρησιμοποιήσουμε ψηλότερα ελατήρια για να αποφύγουμε τις πέτρες».
12. VILLAGRA: «Η τέταρτη ειδική ήταν σκληρή και στο δεύτερο πέρασμα αναμένεται ακόμη πιο σκληρό. Εγώ ακόμα μαθαίνω το αυτοκίνητο».
15. VOVOS: «Οδηγούμε προσεκτικά γιατί μας είναι δύσκολο να προσαρμοστούμε στις απαιτήσει ενός αγωνιστικού WRC, έπειτα από ένα χρόνο που είχαμε να οδηγήσουμε αντίστοιχο αυτοκίνητο».
16. WILSON: «Δεν ήταν καλό πρωινό για εμάς. Δύο φορές μας έσβησε ο κινητήρας και δύο φορές κάναμε τετ α κε Τώρα είναι δύσκολο να καλύψουμε τη διαφορά».
17. DUVAL: «Εγκατέλειψαν μετά την Ε.Δ. 4 λόγω διαρροής του ψυγείου και υπερθέρμανσης του κινητήρα. Δεν θα επανεκκινήσουν αύριο κάνοντας χρήση του superrally.».
18. WILKS: «Ήταν ένα ευχάριστο πρωινό για εμάς. Δεν πήραμε ρίσκα γιατί δεν θέλουμε να γίνουμε ήρωες . Δεν κάναμε λάθη. Στην τελευταία ειδική μας έσβησε ο κινητήρας στην τελευταία φουρκέτα».
19. KOPECKY: «Ήταν καλύτερα απ’ό,τι στις αναγνωρίσεις καθώς δεν υπήρχε πουθενά νερό. Η πρώτη και δεύτερη ειδική ήταν μια χαρά. Στο σέρβις θα αλλάξουμε τις δαγκάνες των φρένων γιατί στο πρώτο πέρασμα είχαμε διαρροή υγρών φρένων».
21. AAVA: «Όλα καλά. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

PWRC

31. ARAI: «Ήταν ένα καλό πρωινό για εμάς».
32. JONES: Εγκατέλειψαν λόγω σπασμένου κιβωτίου μετά την Ε.Δ.1.
34. HIGGINS: «Είχαμε δύο κλαταρίσματα στην Ε.Δ. 4».
36. HANNINEN: «Πολύ σκληρός αγώνας. Δεν αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Οδηγήσαμε στην Ε.Δ. 4 πολύ προσεκτικά γιατί υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι τον τερματσμό».
37. PAVLIDES: «Αντιμετωπίσαμε αρκετά μικρά προβλήματα. Χάσαμε πολύ χρόνο καθώς είχαμε αρκετά τετ α κε».
38. SOHLBERG: «Μας έσπασε το σύστημα διεύθυνσης στην Ε.Δ. 4».
39. AL ATTIYAH: «Δεν ήταν κακό πρωινό για εμάς, όμως χάναμε χρόνο λόγω επιλογής πολύ μαλακών αναρτήσεων».
41. KUZAJ: «Στη Ε.Δ.2 τουμπάραμε κι από τότε ήταν πολύ δύσκολα για εμάς καθώς χωρίς παράθυρα έμπαινε η σκόνη μέσα στο αυτοκίνητο».
42. VERTUNOV: «Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα από την οποία χάσαμε δύναμη. Επίσης είχαμε πρόβλημα με τα φρένα».
45. BALDACCI: «Στην Ε.Δ. 4 είχαμε ένα κλατάρισμα».
46. ARAUJO: «Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, όμως στην Ε.Δ. 4 πέσαμε στη σκόνη του Baldacci ο οποίος δεν σταμάτησε».
47. AIGNER: «Δεν είχαμε προβλήματα. Το αυτοκίνητο ήταν εντάξει όμως οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές, κάτι που δεν ήταν άμεσα αντιληπτό».
50. FLODIN: Στην Ε.Δ. 3 εγκατέλειψαν μετά από έξοδο.
51. RAUAM: Μόλις έφτασε στο σέρβις αντιμετώπισε πρόβλημα με την μπαταρία και δεν εκκινούσε ο κινητήρας.
54. POZZO: «Ήμασταν πολύ αργοί στην Ε.Δ. 4 λόγω της σκόνης των τεσσάρων αυτοκινήτων που προπορεύονταν. Είναι μακρύς αγώνας και δεν έχουμε σημαντικά προβλήματα».

Έλληνες

61. ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ: «Οι πρωινές ειδικές διαδρομές ήταν πολύ καλές για εμάς. Χρησιμοποιήσαμε τη σκληρότερη γόμα ελαστικών και δε χρειάστηκε να τα αλλάξουμε καθόλου. Ακολουθούμε αναγνωριστικό ρυθμό χωρίς να έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα».
62. ΣΤΕΦΑΝΗΣ: Δεν εκκίνησαν το σημερινό σκέλος λόγω ζημιάς που προκλήθηκε στο μπροστινό σύστημα μετά από άλμα στη χθεσινή υπερειδική. Η ομάδα προσπαθεί να επισκευάσει το αυτοκίνητο ώστε να εκκινήσει αύριο.
65. ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις μας μέχρι τώρα. Ήμασταν προσεκτικοί στην Αγία Σωτήρα και συνεχίζουμε, ελπίζοντας να αποφύγουμε κλαταρίσματα και γενικά προβλήματα».
67. ΠΛΑΤΗΣ: «Ευχαριστιόμαστε πολύ τον αγώνα, αν και έχουμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, έχοντας χάσει εντελώς την 5η σχέση. Πάντα όμως ελπίζουμε».
68. ΝΑΣΟΥΛΑΣ: Εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή (Θήβα Ι) με πρόβλημα στο πίσω διαφορικό.
69. ΝΙΩΡΑΣ: «Αντιμετωπίζουμε μικροπροβλήματα, τα οποία είναι αναμενόμενα σε ένα ράλλυ Ακρόπολις. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε σταθεροί. Οι ειδικές διαδρομές γλιστρούσαν περισσότερο από όσο περιμέναμε, οπότε για το δεύτερο πέρασμα θα αλλάξουμε το στήσιμο του αυτοκινήτου μας αφού πια θα είναι πιο γρήγορες».
71. ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ: «Κρατάμε δυνάμεις, αφού ο αγώνας είναι μεγάλος. Είχαμε ένα τετ-α-κε στην 3η ειδική διαδρομή. Διασκεδάζουμε».
72. ΠΛΑΓΟΣ: Εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή (Θήβα Ι) με πρόβλημα στο εμπρός δεξί ημιαξόνιο.
73. «TAZ»: «Σήμερα τα έχουμε κάνει όλα. Στην πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή είχαμε έξοδο, στη δεύτερη κλατάρισμα και στην 3η μείναμε χωρίς πίσω διαφορικό. Ελπίζουμε να καταφέρουμε να το επισκευάσουμε ώστε να συνεχίσουμε».
75. ΜΟΣΧΟΥΤΗΣ: «Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καθόλου καλά για εμάς, αφού στη 2η ειδική διαδρομής μείναμε από τρόμπα βενζίνης, την οποία αλλάξαμε μόνοι μας και χάσαμε 4 λεπτά. Στις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα».
76. ΖΗΣΗΣ: «Στη χθεσινή υπερειδική κόπηκε το ημιαξόνιο, το οποίο επισκευάσαμε. Αρχικά κινηθήκαμε επιφυλακτικά, αφού είχαμε δεχθεί και ποινή. Στην Αγία Σωτήρα είχαμε κλατάρισμα, ενώ στην τελευταία ειδική δεν έμπαινε το Anti Lag».
78. ΣΟΥΡΛΗΣ: «Ο αγώνας είναι μια μεγάλη εμπειρία για εμάς, που συμμετέχουμε για πρώτη φορά. Διασκεδάζουμε και παράλληλα αποκτούμε εμπειρίες από άλλους οδηγούς».
80. ΓΑΖΕΤΑΣ: Εγκατέλειψαν στη 2η ειδική διαδρομή (Σχηματάρι Ι) με πρόβλημα στον κινητήρα.