Για πρώτη φορά, παρόντες στην Συνέντευξη Τύπου, στο τέλος ενός σκέλους, βρέθηκαν οι Team Manager των τριών ομάδων που βρίσκονται επικεφαλής της βαθμολογίας Κατασκευαστών
Malcolm Wilson (MW) - BP Ford World Rally Team
Richard Taylor (RT) – Subaru World Rally Team
Guy Fréquelin (GF) - Citroën Total World Rally Team (GM)
Σκέλος 1: Συνέντευξη 3 πρώτων οδηγών
Marcus Gronholm (MG) - BP Ford World Rally Team
Peter Solberg (PS) - Subaru World Rally Team
Chris Atkinson (CA) - Subaru World Rally Team
E: Marcus, να ξεκινήσουμε από εσένα… Πόσο δύσκολη ήταν η σημερινή μέρα για σένα;
MG: Σχεδόν πάντα είναι δύσκολα. Κάποιες ειδικές ήταν καλές, αλλά η τελευταία του σκέλους ήταν πραγματικά πολύ σκληρή. Ευτυχώς, στο τέλος όλα πήγαν καλά.
E: Πως αισθάνεσαι που δύο πληρώματα της ίδιας ομάδας μάχονται με σένα, και μάλιστα με τόσο μικρή διαφορά;
MG: Βλέπετε, ότι σήμερα έξι πληρώματα έχουν μεταξύ τους μόνο 11 δλ. διαφορά, κάτι που έχει να συμβεί πολύ καιρό. Είμαι πολύ χαρούμενος για τον Petter, τον Chris και την Subaru. Θα δούμε αύριο την συνέχεια.
E: Petter, πως ήταν η σημερινή μέρα για σένα;
PS: Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τη δεύτερη θέση. Ο Chris, αλλά και όλη η ομάδα έκαναν θαυμάσια δουλειά σήμερα. Το ίδιο ισχύει για τους μηχανικούς και τους τεχνικούς οι οποίοι προσπάθησαν να συγκεντρώσουν πληροφορίες και λεπτομέρειες, με αποτέλεσμα να μπορούμε αυτή τη στιγμή να διεκδικούμε την κορυφή. Ήταν έκπληξη ακόμα και για εμάς το πόσο καλά πήγαμε σήμερα. Φυσικά, έχουμε μπροστά μας ακόμα δύο μεγάλες μέρες, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση μας.
E: Πως αισθάνεσαι που βρίσκεσαι εδώ με τον Chris;
PS: Τα πράγματα πάνε όλο και καλύτερα. Και οι δύο ήμασταν πολύ καλοί και φυσικά πολύ ικανοποιημένοι που βρισκόμαστε εδώ μαζί με τον Marcus.
E: Chris, πως ήταν οι συνθήκες στις ειδικές σήμερα;
CA: Γενικά, οι πρώτες ειδικές ήταν σε καλή κατάσταση, αλλά η τελευταία ήταν μία παραδοσιακή ακροπολική ειδική. Γεμάτη πέτρες και χαντάκια και ήταν κάπως διασκεδαστικό να προσπαθούμε να πιέσουμε το αυτοκίνητο υπό τέτοιες συνθήκες. Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να διατηρήσουμε αυτό το ρυθμό. Εργαζόμαστε σκληρά, για να κρατήσουμε αυτή τη θέση στην κατάταξη.
E: Και όσον αφορά την ε.δ. των 49 χιλιομέτρων αύριο;
CA: Η συγκεκριμένη διαδρομή θα είναι πολύ σκληρή, ειδικά στο δεύτερο πέρασμα. Με τόσο μικρή διαφορά, ανάμεσα στους οδηγούς και όλους να προσπαθούν να πιέσουν, δεν θα είναι καθόλου εύκολο, αλλά θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.
E: Petter ποια είναι τα σχέδια σου για αύριο;
PS: Θα κάνουμε ένα βήμα κάθε φορά και θα δούμε πως θα πάει. Αύριο, ελπίζω να είμαστε και πάλι στο πόντιουμ. Θα προσπαθήσουμε πολύ σκληρά. Το γεγονός ότι είμαστε τόσο κοντά στον Marcus, είναι πολύ καλό και θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.
E: Marcus, εσύ τι πρόκειται να κάνεις;
MG: Είμαι σίγουρος ότι ο Sebastien θα πιέσει πολύ αύριο, και ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολο για κανέναν.
Σκέλος 1: Συνέντευξη Team Manager των τριών ομάδων
Malcolm Wilson (MW) - BP Ford World Rally Team
Richard Taylor (RT) – Subaru World Rally Team
Guy Fréquelin (GF) - Citroën Total World Rally Team (GM)
E: Πόσο ευχαριστημένος αισθάνεσαι σήμερα, όντας επικεφαλής σε μία τόσο δύσκολη μέρα;
MW: Ασφαλώς, δεν περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν σε αυτή τη θέση. Κανονικά, θα θέλαμε να είχαμε αυτή τη θέση στο τέλος του τρίτου σκέλους.
E: Πόσο δύσκολο ήταν για τον Marcus να ανοίγει το δρόμο για τους υπόλοιπους;
MW: Πιστεύω ότι στη Σαρδηνία απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Νωρίτερα πραγματοποιήσαμε μία σειρά δοκιμών, η οποία πήγε καλά, και καταφέραμε να φέρουμε αυτό το αποτέλεσμα σε αυτόν εδώ τον αγώνα, και μάλιστα από το πρώτο σκέλος. Πιστεύω ότι είναι πολύ ικανοποιημένος και ανυπομονεί για την πρόκληση της αυριανής ημέρας.
E: Η αυριανή ημέρα είναι μεγάλη πρόκληση, ειδικά με την παρουσία μίας τόσο μεγάλης ειδικής.
MW: Λογικά, θα είναι πιο δύσκολα για τα πληρώματα, παρά για εμάς τους manager. Πολλά μπορούν να συμβούν σε αυτή την ειδική και σίγουρα είναι η πιο σημαντική του αγώνα. Και δεν πρέπει να αγωνιστούμε μόνο μία φορά, αλλά δύο! Σήμερα, τα αποτελέσματα ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους, ίσως η μικρότερη διαφορά που έχουμε σε αγώνα, αφού έξι οδηγοί χωρίζονται από 11 δλ. Αλλά είμαι βέβαιος ότι μετά από τις αυριανές ειδικές, όλα θα αλλάξουν τελείως.
E: Richard, πόσο ικανοποιημένος είσαι βλέποντας δύο δικά σου αυτοκίνητα στη δεύτερη και τρίτη θέση;
RT: Θα μπορούσα να πω ότι ήμουν πιο ικανοποιημένος το μεσημέρι, όταν οι οδηγοί μας ήταν στην πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα. Αλλά είμαστε όλοι πολύ ικανοποιημένοι σήμερα. Όλα πήγαν πολύ καλά.
E: Σήμερα, το νέο αυτοκίνητο έδειχνε να αποδίδει όλο και καλύτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
RT: Η σημερινή ημέρα ήταν μία δοκιμασία, χρειαζόμαστε λίγη εξέλιξη ακόμα, και υπάρχει αρκετή δουλειά ακόμα να γίνει. Αλλά σε γενικές γραμμές είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Όπως είπε και ο Malcolm υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα, με την ειδική διαδρομή των 49 χιλιομέτρων να επαναλαμβάνεται αύριο δύο φορές. Συμφωνώ ότι οι διαφορές θα μεγαλώσουν.
E: Πόσο εξοικειωμένοι είστε στην Subaru με ένα τέτοιο καλό αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή;
RT: Νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής. Πάντα αναζητούμε καλά αποτελέσματα!
E: Guy, δεν νομίζω ότι αυτή είναι μία θέση στην οποία έχεις συνηθίσει να βρίσκεσαι στο τέλος ενός σκέλους…
GF: Ναι, ήταν δύσκολα για εμάς σήμερα. Όμως, είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις έξι αυτοκίνητα στο τέλος με τόσο μικρή διαφορά. Ελπίζω να κερδίσουμε μία θέση στο βάθρο, αν και ξέρω ότι αύριο θα είναι πολύ δύσκολα με τις δύο ε.δ. των 49 χιλιομέτρων και με μόνο ένα βοηθητικό σέρβις για 75 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
E: Μπορείς να μας εξηγήσεις, τι εννοείς με την έννοια «βοηθητικό» σέρβις και γιατί θα είναι διαφορετικό για τα αυτοκίνητα, που δεν θα επιστρέψουν εδώ αύριο;
GF: Εννοώ ότι αύριο δεν θα έχει κανονικό σέρβις μετά από την μεγάλη ε.δ., αλλά μόνο λίγοι μηχανικοί θα μπορούν να ελέγξουν στα γρήγορα το αυτοκίνητο. Φυσικά, αν αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα με το αυτοκίνητο μετά από την 1η μεγάλη ε.δ., θα το μεταφέρουμε και στην επόμενη.